Skocz do zawartości




- - - - -

power rura - stainless steel


130 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 18 stycznia 2007 - 19:39

Przy tym silniku nie ma się czym i w co bawić - jest ideał. http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif Jak sobie pomyśle, że będzie trzeba go odsprzedać to aż serce się kraja, bo rzadko można spotkać tak pracujące M103.
Z dolotem przestałem się bawić kilka miechów temu - to co miałem wykonać, wykonałem :grin: Dolot rzecz jasna powędruje do Brabus'a :star:
SWAP w najbliższym czasie.



#22 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 18 stycznia 2007 - 23:40

Taki dolot w brabusie.... :roll: Jakos mi sie to nie widzi http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hmm.gif

#23 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 18 stycznia 2007 - 23:52

Przecież nie zamontuje z powrotem standardowej puszki pogarszając parametry - bez sensu. To tak jakby zmieniać 17" AMG na 15" stalówkę z kołpakiem :-P

#24 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2007 - 16:18

No wreszcie skonczylem dzielo. Zamieszczam fotki. Dopasowywanie dlugosci stopki/uchwytu zajelo niemal pol dnia.

Jakie zmiany zaobserwowalem:
- Na razie nie moge nic powiedziec o spalaniu, czy wzroscie mocy.
- Na pewno autko latwiej zapala,
- Duzo zwawiej wchodzi na obroty (wystarczy musnac pedal gazu),
- Co do halasu - pomiedzy 800-3500obr/min nie dostrzegam jakichs wielkich zmian. Powiedzialbym nawet, ze nie ma roznicy pomiedzy seryjna puszka a K&N'em. Dopiero pow. 3500obr/min slyszalna jest roznica - doznania bardzo mile dla ucha, zachecaja do "wysokiego krecania" przy zmianie biegu. Dzwiek jest bardziej "miekki acz dosc tubalny", ale nie glosny (jesli da sie to jakos opisac :slinka: )

Myslalem jeszcze o "scianie termicznej", ale jak widac na zdjeciach (fot.4) chlodnica ma z tylu obudowe kierujaca powietrze na wiatrak, wiec chyba bedzie ona zbyteczna :smile: .

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

P.S. Sorki, za syf pod maska. Zdjecia robilem szybko pod warsztatem, a ze zimno bylo to chcialem szybko skonczyc :hooray:

#25 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 06 lutego 2007 - 17:10

Charlie9 czy mógłbyś zaprezentować koszta poszczególnych elementów?
Byłbym wdzięczny.

#26 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 06 lutego 2007 - 18:01

No Charlie9, kawał piknej roboty :smile:

Mam cztery pytania:
1. jakie fi rury.
2. z czego wykonane oraz dlaczego akurat taki kształt, a nie po prostu prosta rura?
3. dlaczego miejsce na wpięcie czujnika temp. zasysanego powietrza jest tak bardzo odsadzone?

Czujnik musi być tak umieszczony, ale zasysane powietrze go opływało.
Trzeba też pamiętać, że przy dolocie zasysane powietrze musi mieć jak najłagodnieszą drogę.

4. Jakie ogólne wyszłu koszta? :slinka:

Jedna rada, nie nasadzaj tak głęboko gumy na szprycę. :cool:

#27 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2007 - 18:20

Kudlaty Chyba nie dokladnie czytales co pisalem wczesniej Patrz TU

Co do kosztow.... Stozek K&N - 185PLN (Kolejny raz podziekowania dla szafy)
Projekt i wykonanie w 90% praca wlasna - trudno przeliczyc (bezcenna :slinka:). Za spawanie TIG'iem - 4pack Pilsnera :smile: . Materiał: 0.5m rury fi=78mm (stal nierdzewna); uchwyt, wejscie pod czujnik, koncowka na odme - wykorzystalem odpadki zlomowane czyli free :-P .

#28 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 lutego 2007 - 20:02

Charlie9, a mi powiedz co daja te napisy na zdieciach :smile:

Ogolnie ladnie to wyglada a jezeli oprocz walorow estetycznych sa jeszcze poprawione osiagi to :slinka:

#29 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 06 lutego 2007 - 20:12

Ja rowniez gratulujedobrej roboty, aczkolwiek jakbys odswiezyl pokrywe zaworow bedzie malinka pod macha :smile:

#30 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2007 - 23:21

Napisy sa tylko na zdjeciach - powiedzmy prawa autorskie :smile:

Co do odswiezania pokrywy, kolektora i innych detali.... Wiem, ze wyglada to fatalnie i za kazdym razem kluje mnie w oczy, ale czekam do wiosny, wtedy sie tym zajme. Lakiery juz leza pol roku, tylko ciagle cos wypada "wazniejszego" http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/sciana.gif. A zamieszczone zdjecia jak mowilem robilem "chybcikiem" :oops:








Podobne tematy Zwiń