Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] M102 2.0E wymiana uszczelki pod głowica


54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 marca 2015 - 17:19

Witam troche mnie nie było na forum ale do rzeczy , zabrałem sie za wymiane uszczelki pod głowica w moim mercu :) troche lipa no ale trzeba to zrobic oto pare zdjec :
Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika



#2 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 19 marca 2015 - 17:45

Wyświetl postUżytkownik Silverserfer dnia 19 marca 2015 - 17:19 napisał

troche lipa no ale trzeba to zrobic oto pare zdjec

No to rób ;) bo po zdjęciach nic zrobione nie masz poza zdjęciem pokrywy klawiatury :E

#3 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 marca 2015 - 18:10

Narazie rozbieram i daje pokolei zdjecia ale prace sa juz posuniete dalej :)

#4 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 19 marca 2015 - 18:15

To wstawiaj zdjęcia, popatrzymy ;)

#5 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 marca 2015 - 20:06

mam pytanie bo odkreciłem wszystkie sruby z głowicy ale dalej trzyma jak wsciekła i nie wiem co ja trzyma czy trzeba sciągac pompe wody moze tam cos trzyma i gdzie sie popuszcza napinacz od łancucha zeby go zluznic .

#6 Offline   virrek


  • Postów: 58
  • Na forum od: 26 sty 2009
  • Miejscowość: Chełmno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 '92 300TD turbo
  • Trzeci Mercedes:L206 busik pomarańczka

Napisano 21 marca 2015 - 07:01

Z przodu głowicy około termostatu jest długa ósemka która trzyma jak wściekła, nie pamiętam czy jeszcze gdzieś.Prowadnice demontowałem wkręcając śróbkę chyba 6mm w kołki od prowadnicy napinacza.i wyciągałem ją razem z kołkiem

Użytkownik virrek edytował ten post 21 marca 2015 - 07:01


#7 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 marca 2015 - 09:22

Gitara miałes racje głowica luzna ale jak wyciągnąc te dwa trzpienie co trzymaja slizg z prawej strony tam sie chyba srube ósemkę wkreca i wyciąga przez zastosowanie sprytnego patentu czy mozecie to potwierdzic

#8 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 marca 2015 - 10:02

Ok opanowałem to jest m6

#9 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 marca 2015 - 11:21

Napinacza łańcucha się nie popuszcza. Doczytaj sobie, jaka jest jego budowa, zasada działania i montaż/demontaż, bo błąd przy jego "obsłudze" spowoduje urwanie wałka rozrządu i bałagan w silniku.

#10 Offline   Silverserfer


  • Postów: 64
  • Na forum od: 22 lip 2014
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 marca 2015 - 16:31

Masakra nie wiem jak wyciągnąc te dwa sworznie z głowicy co trzymaja prowadnice łańcucha próbowałem śrubą z nakretką m6 ale nie daje to rezultatu i kapa .








Podobne tematy Zwiń