[W201] Silnik z LPG -> Wymiana Silnika
#1
Napisano 01 kwietnia 2015 - 00:29
#3
Napisano 01 kwietnia 2015 - 08:43
#4
Napisano 01 kwietnia 2015 - 08:48
Na końcu regulacja.
Jaki jest powód wymiany silnika tak w ogóle?
Pytam bo już nie jeden był tu przypadek mechanika wróżbity proponującego wymianę
#5
Napisano 01 kwietnia 2015 - 10:51
Ale do rzeczy - tak, trzeba zagazować silnik. Odbywa się to poprzez umieszczenie w specjalnym urządzeniu, zwanym potocznie "komorą gazową" - jest to urządzenie całkowicie szczelne, coś w rodzaju autoklawu. Z komory ewakuowane jest powietrze, wytwarza się podciśnienie rzędu 1 bara, które umożliwia poprawną penetrację gazu. Następnie do komory następuje wtrysk gazu, po czym zostaje on ewakuowany i ponownie wytworzone zostaje podciśnienie. Proces powtarza się około 3- 5 razy, dość intensywnie, tak, aby całość powietrza została usunięta, a zastąpił ją właśnie gaz - nazywa się to metodą frakcyjną. Niestety, pewnie śledzisz ceny instalacji gazowych - 70% ceny to właśnie ten proces, bo zazwyczaj trzeba albo zdemontować silnik z komory, albo zakłady posiadają specjalistyczne autoklawy w postaci uszczelnień komory silnika do poszczególnych typów aut, a to kosztuje...
Także ja na Twoim miejscu zanim wsadziłbym silnik do komory, to dałbym go najpierw do zagazowania.
#6
Napisano 01 kwietnia 2015 - 11:19
Użytkownik Lord Zekanda dnia 01 kwietnia 2015 - 08:48 napisał
Na końcu regulacja.
Jaki jest powód wymiany silnika tak w ogóle?
Pytam bo już nie jeden był tu przypadek mechanika wróżbity proponującego wymianę
#7
Napisano 01 kwietnia 2015 - 12:28
#8
Napisano 01 kwietnia 2015 - 21:31
Ale właśnie dziwi mnie to że odkąd auto nie chce odpalać, to jak kręci rozrusznik to po chwili czuć benzynę w środku a tego nigdy przedtem nie było.
Użytkownik Andrzej13 edytował ten post 01 kwietnia 2015 - 21:31
#9
Napisano 01 kwietnia 2015 - 21:37
i zrobi próbę olejową bo na razie to się kupy za bardzo nie trzyma.
#10
Napisano 03 kwietnia 2015 - 08:29
Pewnie sie w ke jecie coś posypało i skończył odpalać
Sprawdź przewody gumowe (odmy) i U rurkę.
Użytkownik Andrzej13 dnia 01 kwietnia 2015 - 08:43 napisał
Najlepiej to w Oświęcimiu
Użytkownik JuR edytował ten post 03 kwietnia 2015 - 08:32
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|