Odcięcie krokowca.
#1
Napisano 03 kwietnia 2015 - 18:05
#2
Napisano 03 kwietnia 2015 - 22:41
#3
Napisano 04 kwietnia 2015 - 06:54
Użytkownik nicu89 dnia 03 kwietnia 2015 - 22:41 napisał
Użytkownik sebass87 dnia 03 kwietnia 2015 - 18:05 napisał
Pstryczek manualny on/off
Emulator z potencjometrem (landi renzo takie robiło, to chyba pd35, ale nie jestem pewien)
i na kilka innych sposobów..
Użytkownik sebass87 dnia 03 kwietnia 2015 - 18:05 napisał
Użytkownik sebass87 dnia 03 kwietnia 2015 - 18:05 napisał
#4
Napisano 04 kwietnia 2015 - 07:24
#5
Napisano 04 kwietnia 2015 - 11:15
#6
Napisano 04 kwietnia 2015 - 18:12
Użytkownik HARAS dnia 04 kwietnia 2015 - 11:15 napisał
Generalnie, rozwiązanie do bani, brak ssania na benzynie, także obroty będą za niskie, problemy z odpalaniem..
Rób gaz do porządku i tyle.. Jak potrzebujesz pomocy to pisz :o
#7
Napisano 06 kwietnia 2015 - 11:02
#8
Napisano 06 kwietnia 2015 - 19:44
Szczelność całego układu.
Jak zrobiony jest dolot ? Rura z oryginalnego filtra, powinna być skierowana w bok. W żadnym wypadku powietrze nie powinno być wtłaczane do filtra powietrza.
Jak stary jest reduktor?
Jaki masz tam mikser lpg ?
Gaz strzela ?
Jak z zapłonem ? korektor na S?
Tak to powinno wyglądać - powiedzmy.
No to czekam na odpowiedź.
#9
Napisano 06 kwietnia 2015 - 20:12
Dolot odwrócony do tyłu, nie wpada w niego powietrze.
Reduktor hmmm podejrzewam że od począdku instalacji czyli jakies 9lat przed zimą myty membrany ok.
Jakiej jest marki niewiem o mikserze też nic nie powiem.
układ zpłonowy praktycznie nowy.
Korektor na S
Nigdy mi nie strzelił gaz.
Użytkownik sebass87 edytował ten post 06 kwietnia 2015 - 20:13
#10
Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:00
W tym drugim wypadku, bywa tak, że napalony tuningowiec wykręca, te dodatkowe zwężenie, aby odblokować przepływ powietrza - co jest błędem oczywiście.
Rozważ wymianę reduktora, bo on już może nie domagać.
Membrana traci swoje "właściwości".
Moc też by trzeba było dobrać odpowiednio.
Polecam BRC.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Odcięcie zapłonu przez alarm? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ziomster |
|
||
[M119]ASR/Check Engine - odcięcie paliwa - ciekawy problem |
Mercedes S, CL i SEC | Uhlenhaut |
|
||
[C140 / W140 6.0 V12] Problem z odcięciem zapłonu |
Mercedes S, CL i SEC | Cinek |
|
||
[m104] 2.8E / 3.2E odcięcie obrotów przy 4200 obr\min |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ketjakr |
|
||
[W140] maksymalne obroty/ odcięcie |
Mercedes S, CL i SEC | Tori |
|
|