Skocz do zawartości




- - - - -

Nie wchodzi na obroty na gazie w124 230 blos


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   devylin


  • Postów: 17
  • Na forum od: 11 kwi 2012
  • Miejscowość: Ostrołęka
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:FSM 126p 650E FL 1990r

Napisano 14 maja 2015 - 14:10

Witam. Jak w temacie. Wymieniłem reduktor i filtr i dalej to samo.gaz dochodzi. Nie wkręca się na obroty.3000 to max ale bardzo koślawo chodzi.
Myślałem że to wina reduktora ale okazało się że jednak nie. Najgorsze jest to że u mnie nie ma gazownika fachowca tylko monterzy a potem bujaj się sam.



#2 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 maja 2015 - 18:09

Na benzynie mozesz kręcić na wyższe obroty? Ta nie moc na gazie stała się z dnia na dzień?

#3 Offline   devylin


  • Postów: 17
  • Na forum od: 11 kwi 2012
  • Miejscowość: Ostrołęka
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:FSM 126p 650E FL 1990r

Napisano 16 maja 2015 - 20:08

już robione. Blos do wymiany

#4 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 maja 2015 - 22:30

Regeneracja czy w ogóle nowy?

#5 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 września 2015 - 17:28

Podłącze się. Blosa nie mam co prawda ale Igen. Od kilku dni przegrywam z LPG w moim W201 2.0 KE. Mianowicie nie wchodzi na obroty przy bucie w podłodze a nawet mocniejszym depnięciu gazu. Dochodzi do 4tyś i nagle koniec, nie ciągnie. Odpuszczając gaz i z wyczuciem dociskając można go wkręcić do 5 tyś ale powoli. Na Pb idzie jak świnia w kartofle. Wszystko git. Parownik regenerowany 1,5roku temu na oryginalnym zestawie. BRC Tecno 100KW, wolne obroty trzyma elegancko, przyspiesza nieźle ale tylko do 4 tyś. Sitko w elektrozaworze BRC River wyjąłem i jest czyste. Register fest rozkręciłem i bez poprawy. Co jest grane? Reduktor sie zesrał? Nie spuszczałem tego szlamu z niego ale 1,5roku temu czyszczony i regenerowany był a przejechałem może z 10tyś. I tak z dnia na dzień nagle jak chciałem depnąć mocniej to się zdziwiłem.

#6 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 27 września 2015 - 20:36

A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr fazy ciekłej? Jak dawno to wymień i wyeliminuj zmienną.
Nie zatankowałeś może jakiegoś lipnego gazu? Bo to trochę dziwne żeby tak z dnia na dzień silnik stracił moc, jeżeli to nie będzie filtr albo słaby gaz to szukał bym winy w reduktorze.

#7 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 września 2015 - 20:50

Nie mam filtrów, mam tylko elektrozawór z sitkiem przed reduktorem. Sitko czyste. Gaz tankuje zawsze na shell i nigdy nie było takiej sytuacji. Nie odrzucam wersji lipnego gazu, wyjeżdże wszystko, zatankuje na innej stacji.

#8 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 27 września 2015 - 21:48

A reduktor masz z korkiem spustowym szlamu?

#9 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 września 2015 - 13:59

Pisałem że nie spuszczałem ale 1,5 roku temu był regenerowany i czyszczony. 10tyś może zrobiłem od tego momentu.

#10 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 28 września 2015 - 14:07

Tak, pisałeś że regenerowałeś wiec nie musiałeś mieć korka bo całkowicie rozmontowywałeś reduktor. Dlatego pytam, bo jeżeli masz korek to odkręć go i zobacz czy się tam nie nazbierało syfu. Posiadanie korka bardzo ułatwia Ci sprawę i nie generuje kosztów. Sam mówiłeś że nie masz filtra, wiec więcej syfu idzie w parownik i silnik.

Użytkownik PanzerIV edytował ten post 28 września 2015 - 14:13









Podobne tematy Zwiń