Witam. Jak w temacie. Wymieniłem reduktor i filtr i dalej to samo.gaz dochodzi. Nie wkręca się na obroty.3000 to max ale bardzo koślawo chodzi.
Myślałem że to wina reduktora ale okazało się że jednak nie. Najgorsze jest to że u mnie nie ma gazownika fachowca tylko monterzy a potem bujaj się sam.
0
Nie wchodzi na obroty na gazie w124 230 blos
Rozpoczęty przez devylin, maj 14 2015 14:10
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 maja 2015 - 14:10
#2
Napisano 14 maja 2015 - 18:09
Na benzynie mozesz kręcić na wyższe obroty? Ta nie moc na gazie stała się z dnia na dzień?
#3
Napisano 16 maja 2015 - 20:08
już robione. Blos do wymiany
#4
Napisano 16 maja 2015 - 22:30
Regeneracja czy w ogóle nowy?
#5
Napisano 27 września 2015 - 17:28
Podłącze się. Blosa nie mam co prawda ale Igen. Od kilku dni przegrywam z LPG w moim W201 2.0 KE. Mianowicie nie wchodzi na obroty przy bucie w podłodze a nawet mocniejszym depnięciu gazu. Dochodzi do 4tyś i nagle koniec, nie ciągnie. Odpuszczając gaz i z wyczuciem dociskając można go wkręcić do 5 tyś ale powoli. Na Pb idzie jak świnia w kartofle. Wszystko git. Parownik regenerowany 1,5roku temu na oryginalnym zestawie. BRC Tecno 100KW, wolne obroty trzyma elegancko, przyspiesza nieźle ale tylko do 4 tyś. Sitko w elektrozaworze BRC River wyjąłem i jest czyste. Register fest rozkręciłem i bez poprawy. Co jest grane? Reduktor sie zesrał? Nie spuszczałem tego szlamu z niego ale 1,5roku temu czyszczony i regenerowany był a przejechałem może z 10tyś. I tak z dnia na dzień nagle jak chciałem depnąć mocniej to się zdziwiłem.
#6
Napisano 27 września 2015 - 20:36
A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr fazy ciekłej? Jak dawno to wymień i wyeliminuj zmienną.
Nie zatankowałeś może jakiegoś lipnego gazu? Bo to trochę dziwne żeby tak z dnia na dzień silnik stracił moc, jeżeli to nie będzie filtr albo słaby gaz to szukał bym winy w reduktorze.
Nie zatankowałeś może jakiegoś lipnego gazu? Bo to trochę dziwne żeby tak z dnia na dzień silnik stracił moc, jeżeli to nie będzie filtr albo słaby gaz to szukał bym winy w reduktorze.
#7
Napisano 27 września 2015 - 20:50
Nie mam filtrów, mam tylko elektrozawór z sitkiem przed reduktorem. Sitko czyste. Gaz tankuje zawsze na shell i nigdy nie było takiej sytuacji. Nie odrzucam wersji lipnego gazu, wyjeżdże wszystko, zatankuje na innej stacji.
#8
Napisano 27 września 2015 - 21:48
A reduktor masz z korkiem spustowym szlamu?
#9
Napisano 28 września 2015 - 13:59
Pisałem że nie spuszczałem ale 1,5 roku temu był regenerowany i czyszczony. 10tyś może zrobiłem od tego momentu.
#10
Napisano 28 września 2015 - 14:07
Tak, pisałeś że regenerowałeś wiec nie musiałeś mieć korka bo całkowicie rozmontowywałeś reduktor. Dlatego pytam, bo jeżeli masz korek to odkręć go i zobacz czy się tam nie nazbierało syfu. Posiadanie korka bardzo ułatwia Ci sprawę i nie generuje kosztów. Sam mówiłeś że nie masz filtra, wiec więcej syfu idzie w parownik i silnik.
Użytkownik PanzerIV edytował ten post 28 września 2015 - 14:13
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|