Skocz do zawartości




- - - - -

Jaka nowa instalacja do 3.0 124 Coupe


41 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Jacek.szewczyk


  • Postów: 43
  • Na forum od: 26 lis 2008
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:13

A może kanał drugi na oscyloskopie - sygnał prędkości obrotowej (TD, pin 1 w gnieździe diagnostycznym) - to właśnie sygnał z czujnika w rozdzieaczu zapłonu (na dole kopułki), a nie z czujnika Halla na kole zamachowym, bo układ zapłonowy korzysta z obu czujników?



#42 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 19 sierpnia 2015 - 17:26

W zapłonie EZL, nie ma czujnika w "aparacie zapłonowym" bo tam jest jedynie rozdzielacz.
Dołączona grafika
Co do samego sygnału to doczytałem, jest on generowany przez moduł zapłonowy na podstawie czujnika z tyłu silnika ("ZZ").
Dołączona grafika

Użytkownik PanzerIV edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 17:27









Podobne tematy Zwiń