A może kanał drugi na oscyloskopie - sygnał prędkości obrotowej (TD, pin 1 w gnieździe diagnostycznym) - to właśnie sygnał z czujnika w rozdzieaczu zapłonu (na dole kopułki), a nie z czujnika Halla na kole zamachowym, bo układ zapłonowy korzysta z obu czujników?
1
Jaka nowa instalacja do 3.0 124 Coupe
Rozpoczęty przez wielebny, cze 11 2015 11:48
41 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:13
#42
Napisano 19 sierpnia 2015 - 17:26
W zapłonie EZL, nie ma czujnika w "aparacie zapłonowym" bo tam jest jedynie rozdzielacz.
Co do samego sygnału to doczytałem, jest on generowany przez moduł zapłonowy na podstawie czujnika z tyłu silnika ("ZZ").
Co do samego sygnału to doczytałem, jest on generowany przez moduł zapłonowy na podstawie czujnika z tyłu silnika ("ZZ").
Użytkownik PanzerIV edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 17:27
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
|
|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Wiele wersji W124 |
HydePark | PolnaMysz |
|