Wiesz, że przy takiej przekładce przerzucasz praktycznie całą elektrykę, ze wszystkimi modułami, nawet tymi niepowiązanymi z silnikiem ? Do tego kombinujesz z programowym pozbyciem się systemów, których do 124 nie masz szans dołożyć ? (chociażby zwykła stabilizacja toru jazdy). Chyba, że masz czas, kasę i wiedzę, wtedy można to odpalić na jakimś SA - MegaSquirt albo EMU.
Zainteresuj się swapem na silnik m104 3.2. Tylko jako dawcę szukaj w124 bez ASR.
T34, obejrzyj galerię Balbin'a
6
316 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 07 czerwca 2014 - 11:12
#42
Napisano 08 czerwca 2014 - 09:28
z tego kombiaczka to by została buda i wycieraczka ..
#43
Napisano 08 czerwca 2014 - 13:19
tak pytam z ciekawosci, bo nie slyszalem o zadnej 190/124 z silnilnikiem M112 V6 3.2. Są takie projekty w polandii?
#44
Napisano 08 czerwca 2014 - 14:30
Szukałem w sieci czegoś na ten temat ale niestety nie znalazłem. Mam w pobliżu w202 anglika w super stanie z takim właśnie silnikiem, ale tam już na pewno chociażby ASR siedzi, a problemów na pewno doszłoby więcej.
#45
Napisano 09 czerwca 2014 - 05:00
Nie ma i prędko nie będzie.
W w201 ten silnik się po prostu nie mieśći bo jest za szeroki na dole - nie wchodzi miedzy ramę a zostawić w górze nie można bo w201 ma nisko maskę.
Jedyne co widziałem to próba z w126 ale tam też finalnie wylądowało jakieś gm czy chevrolet.
Oprócz tego silnik potrzebuje sterownika, ma po dwie cewki zapłonowe na cylinder i całą resztę czujników/elektroniki bez których jego żywotnośc może być krótka.
Z koleji bez reszty sterowników z auta dawcy po prostu nie zadziała albo cały czas będą mniejsze czy większe problemy.
Mamy tutaj na forum kolegę który zaadoptował prawie całe w210 elektrycznie do w124. I szacunek dla tego kolegi.
M104 chyba jako ostatnie miało sterownik odseparowany od innych systemów - mówię o tym bez asr i elektrycznej przepustnicy.
To maks co da się w miarę niedużym nakładem pracy uruchomić na oryginalnym sterowniku. To i m111 z kompresorem przed "rybką".
W w201 ten silnik się po prostu nie mieśći bo jest za szeroki na dole - nie wchodzi miedzy ramę a zostawić w górze nie można bo w201 ma nisko maskę.
Jedyne co widziałem to próba z w126 ale tam też finalnie wylądowało jakieś gm czy chevrolet.
Oprócz tego silnik potrzebuje sterownika, ma po dwie cewki zapłonowe na cylinder i całą resztę czujników/elektroniki bez których jego żywotnośc może być krótka.
Z koleji bez reszty sterowników z auta dawcy po prostu nie zadziała albo cały czas będą mniejsze czy większe problemy.
Mamy tutaj na forum kolegę który zaadoptował prawie całe w210 elektrycznie do w124. I szacunek dla tego kolegi.
M104 chyba jako ostatnie miało sterownik odseparowany od innych systemów - mówię o tym bez asr i elektrycznej przepustnicy.
To maks co da się w miarę niedużym nakładem pracy uruchomić na oryginalnym sterowniku. To i m111 z kompresorem przed "rybką".
#46
Napisano 09 czerwca 2014 - 20:08
no dobra nie mieści sie wyjściowo rozumiem V6, ale zapewnie szło by co nieco porzeźbić żeby go upchać, tak by pasował na wysokość maski? Mniejsza zresztą z tym motorem, bo R6>>>>V6 chodzi mi o czystą kulture pracy a raczej jej brak w trakcie Pytanie jest jak koledze Kajetanowi, o ile dobrze mówie, udało się wsadzić 5.5 amg do 190 :O
Ostatnio zaczyna mi chodzić po głowie projekt 190 z V8 M119 lub lepiej
https://www.youtube....h?v=Bzd29qojsMU
Ostatnio zaczyna mi chodzić po głowie projekt 190 z V8 M119 lub lepiej
https://www.youtube....h?v=Bzd29qojsMU
#47
Napisano 09 czerwca 2014 - 21:04
KrystaGG do takiego swapu trzeba dwóch. Jeden co to zrobi i drugi co za to zapłaci
#48
Napisano 09 czerwca 2014 - 21:25
marzycie czy luntykujecie??
#49
Napisano 09 czerwca 2014 - 21:50
wiesz kiedys tez marzylem o 190 z 3.2 w manualu. Po prostu marze dalej a co wazniejsze ciezko pracuje na te marzenia
#50
Napisano 09 czerwca 2014 - 22:36
no to szacun ja wychodzę z innego założenia..
Użytkownik majsterus edytował ten post 09 czerwca 2014 - 22:37
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 e500/500e dyskusja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lolek0 |
|
||
Dyskusja o naprawie siłowników Nivo |
HydePark | Kamylek |
|
|
|
Luźna dyskusja o prezentacji aut "dotkniętych" przez czas |
HydePark | Lord Zekanda |
|
||
[w124] Wolna wtyczka pod nogami pasażera |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Maad |
|
||
TURBO - PODKRECANIE - DYSKUSJA |
HydePark | MaczuS |
|