Skocz do zawartości




- - - - -

Wystrzał gazu



4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kisiel


  • Postów: 4
  • Na forum od: 31 mar 2015
  • Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 czerwca 2015 - 22:45

Witam!

Mam duży problem. Jestem właścicielem 190-ki z silnikiem 2 litry z gazem. Ostatnio gdy chciałem ruszyć ze świateł, jak już kilka razy w przeszłości się zdarzyło, po raz kolejny moja 190-ka kichnęła. Zazwyczaj kończyło się na wystrzale odmy spod filtra powietrza. Teraz także odma wypadła. Włożyłem ją na swoje miejsce. Samochód opornie odpalił. Jednak obroty były bardzo niskie. W momencie gdy chciałem dodać gazu, spadały jeszcze niżej. Gdy nie wciskałem sprzęgła coś strasznie klekotało w silniku, gdy wcisnąłem przestawało. Wrzuciłem jedynkę i w momencie gdy chciałem dodać gazu i ruszyć obroty spadały i samochód prawie gasł. Gdy tylko puściłem samo sprzęgło bez gazu, samochód przejechał około kilometra z prędkością około 10km/h. Po czym zatrzymałem się na parkingu, zgasiłem auto i po chwili chciałem odpalić ponownie. Bez skutku. Po odczekaniu kilku minut podczas proby odpalenia zaskakuje na sekunde, po czym znowu gaśnie i przy następnych próbach już nawet nie zaskakuje zarówno na gazie jak i na benzynie.

Proszę o pomoc i sugestie odnośnie mojego problemu.



#2 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 14 czerwca 2015 - 22:52

Wybuch gazu coś uszkodził... sprawdź wszystkie przewody i klapę przepływomierza, czy jej nie pogięło, poza tym to chyba nie ten dział, od LPG jest odzielny,

#3 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 14 czerwca 2015 - 23:07

Do sprawdzenia słynny "kalosz", klapa przepływomierza, wszelkie gumy. Temat wystrzałów został już chyba wyczerpany w dziale LPG. Wystarczy poszukać i ew. się podpiąć jeśli nie znajdziesz odpowiedzi.

#4 Offline   patrykwarszawa


  • Postów: 246
  • Na forum od: 10 sty 2015
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 czerwca 2015 - 23:20

No to zapewne masz przeprływomierz jak Panowie wyżej pisali do wymiany. Gaz tani ale coś za coś, skutki uboczne LPG wiążą się ze stratami, które rocznie skumulują wartość ładowanego paliwa w porównaniu z gazem. :)

Tanio nie znaczy dobrze o czym się przekoałeś. :)

#5 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 czerwca 2015 - 08:17

Wyświetl postUżytkownik Szarik dnia 14 czerwca 2015 - 23:07 napisał

Temat wystrzałów został już chyba wyczerpany w dziale LPG. Wystarczy poszukać i ew. się podpiąć jeśli nie znajdziesz odpowiedzi.
Amen.








Podobne tematy Zwiń