[W140] '97 S500 Miganie na przemian diod przy lusterku wstecznym
#11
Napisano 25 czerwca 2015 - 09:21
"The K40 controls more than just the starter...it also controls the DAS (driver authorization system) electronics as well as others - it has several relays and fuses on it so your tech is incorrect. If you're hearing the shutoff open that's a good sign though it does not mean your K40 is good...these links describe the same trouble you are having and they were solved by repairs to or replacement of the K40."
Z tym, ze to moze dotyczyc modeli do 05/95. Moj ma nowsza elektronike , byc moze taka jak wspomniales W210 wiec moglby byc wykastrowany z tego K40.
Pod SD go podlacze w przyszylym tygodniu ale teraz jestem 1000km poza domem i jesli to jest kwesia poprwy lutow czy innej prostej czynnosci to wolabym to zrobic przed dluga droga.
#12
Napisano 25 czerwca 2015 - 09:36
"I took the key apart & found it has a small Philips transponder chip (13x5x2mm) just behind the infra red emitter LED. This is not connected to the batteries or circuit board in any way, so I am assuming it works the same as most other cars & simply sends its static I.D. to the ignition lock pick up coil when the ignition is switched on."
Użytkownik rolbas edytował ten post 25 czerwca 2015 - 09:40
#13
Napisano 25 czerwca 2015 - 18:40
#14
Napisano 25 czerwca 2015 - 22:26
Użytkownik Goly_Oi dnia 25 czerwca 2015 - 18:40 napisał
#16
Napisano 26 czerwca 2015 - 09:24
Użytkownik rolbas dnia 25 czerwca 2015 - 22:27 napisał
Jak migaja lampki na przemian to jest "engine managment disabled".
Ciekawa sprawa bo teoretycznie nie powinienem moc uruchomic silnika a ja jezdze jak gdyby nigdy nic...
Data 1996 sugeruje że to od 1996 roku zaczęto wsadzać do samochodów?
#17
Napisano 26 czerwca 2015 - 22:34
Rok modely 1996 w C, E i SL/S klasie otrzymal system DAS a oddzielnie E420 (od stycznia do czerwca) dostal DAS 2a.
Ten z czujnikami pod lusterkiem wstecznym to jest DAS X i faktycznie byl wprowadzony w 06/1996 do C, E i SL/S klasy (poliftowe modele , rok modelowy 1997)
A od roku modelowego 1998 wprowadzono DAS 2b z 3 przyciskowym kluczykiem na podczerwien ( czujnik w klamce) i jednoczesnie radiowym otwieraniem bagaznika.
Wszystko to troche skomplikowane bo co chwile zmieniano / dokladano klocki.
#18
Napisano 03 lipca 2015 - 21:50
Zero bledow w starowniku silnika, immo czy pompe centralnego.
Zmienilem kluczyk.
I ciagle to samo - czasami lampki migotaja sygnalizujac problem z autoryzacja.
Skonczyly mi sie pomysly. Niby mozna jezdzic ale troche strach sie wypuszczac wiedzac ze auto sygnalizuje jakies niedomaganie...
A tak wyglada fizyczne polaczenie i komunikacja miedzy modulami w DAS.
Jesli ktos ma jakis pomysl to prosze bardzo.
#19
Napisano 15 lipca 2015 - 15:49
Co ciekawe, pilot po parokrotnym wciśnięciu zamykał/otwierał auto, ale kluczyk musiałem trzymać przy samej szybie i skierowany idealnie na lusterko.
Użytkownik robertocdx1 edytował ten post 15 lipca 2015 - 15:52
#20
Napisano 15 lipca 2015 - 21:21
U mnie migaja na przemian, a sam pilot dziala bez zarzutu w kilku metror od samochodu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
|