Coś chyba faktycznie za dużo. Mój Mercedes w warszawskich korkach winszuje sobie 18 litrów gazu.
Ale ja sam zakładałem do niego instalację
O ile dobrze pamiętam, to u mnie czasy benzyny przy rozgrzanym silniku na "P" to nieco powyżej 3 ms.
A teraz merytorycznie:
1. Błędy silnika mrugałeś ?
2. W jakim trybie skrzyni jeździsz ? Wbrew pozorom "S" jest oszczędniejszy niż "E"
3. Masz podłączoną sondę lambda do instalacji LPG ? Widać jak często zmienia się jej stan na wolnych obrotach z "0" na "1" ?
4. Valteki nie nadają się do niczego. Polecam zacisnąć zęby i wymienić na baracudy.
5. Daj jakieś fotki instalacji spod maski, to będziemy dalej kombinować. Oczywiście, najpierw musisz się zorientować, dlaczego pali tyle benzyny - ale sądząc po tym, co napisałeś, w LPG też jest sporo do poprawy.
6. Napisałeś o dwóch reduktorach Romano - jeżeli to ten, o którym myślę, to nawet jeden w tym aucie będzie się nudził - pojedynczy obsługuje do 300KM