16
[W201] M103 - Turbo baj najt
Rozpoczęty przez Ukaniu, lip 15 2015 10:05
194 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 16 listopada 2015 - 13:16
Pomierz stare i zadzwoń/napisz do Dziaka - ten zakład, co Ci podałem wyżej. Mają tam też sklep z takimi rzeczami, pewnie pomogą.
#82
Napisano 16 listopada 2015 - 14:42
Użytkownik Ukaniu dnia 09 listopada 2015 - 12:35 napisał
Aktualnie nie ma u mnie za dużo ruchu w interesie bo rozkręcam silnik. Jak mirasmerc mówił jednak zdecydowałem się zdjąć głowicę. Zobaczę jak wygląda życie pod spodem. I tak muszę zdjąć miskę by zrobić spust. Muszę też zdjąć dekiel z przodu bo uszczelnienie do bloku już puściło. W zasadzie więc mam wszystko na wierzchu i aż faktycznie szkoda. Może wyjmę tłoki dam nowe pierścienie a cylindry potraktuję flex hone? Zastanawiam się, przydało by się.
Nowe pierscionki kpl na 1 tłok nominal 90pln goetze do 3,0 wiec 2,6 beda podobnie kosztowac panewki dobrze wygladaly wiec nie ruszalem wszystko wyszlo 540 tloki +kpl uszczelek i sruby glowicy od viktora 420 no i niestety 3x6,5 l oleju 300pln 3x filtry itd mowie rob puki masz na wierzchu puzniej mozesz żałować pozdrowionka
#83
Napisano 17 listopada 2015 - 00:50
To jedno, ale jesli chce pompować wiecej niż 0,5 to czekają go jeszcze inne przeróbki
#84
Napisano 17 listopada 2015 - 15:21
0,5 To na kejetcie pompowalem nie no teraz bost myske w okolicach 0,7-0,8b moja konstrukcja nie jest tak rozbudowana jak ukanio robi tzn w sumie zewnętrznego vg mi brak a ta gruszka to sobie raz dziala raz nie
#85
Napisano 17 listopada 2015 - 22:33
Jesli miałes gt 20 to Twoje 0,5 bara nie równa sie nijak 0,5 Ukania, bo Twoja turbina dławiła wydech i nie pozwalała sie wywietrzyc komorom spalania. Na KJ dłuzej pozyje niz na elektrycznym wtrysku, albo bedzie musiał mu palic jak KJ
#86
Napisano 17 listopada 2015 - 22:58
Użytkownik Rokus124ce dnia 16 listopada 2015 - 14:42 napisał
Ukaniu wlasnie jestem na etapie skladania silnika i powiem ze ja masz na wierzchu wszystko i jakis zapas gotowki to nie zastanawiaj sie tylko wymien
Jeszcze nie wyjąłem tłoków bo okazało się, że nie mam nasadki 12-kątnej bo wyjszli kajś, nie chcę na sucho dywagować o stanie pierścieni. Gładź, jesionka z honowania zniknęła miejscowo kawałek poniżej ZZ pierścienia uszczelniającego, Na 2 cylindrach przy ZZ pierścenia mam jakieś paciaje z przytartej rdzy i plamy z wżerów. Progów nie czuć ani nie widać w zasadzie.
Tak czy siak inwestowanie w silnik 2,6 chyba nie jest najlepszym pomysłem - a może się mylę i zrobić go jak przykazano?
Na dziś to jest szlif głowicy bo ma wżery, wymiana prowadnic zaworów bo pierwszy raz w życiu widziałem tak kiwające się grzybki. Trzeba coś podziałać z tą rdzą na gładzi. Gdyby pierścienie były do kitu to będzie wiadomo jak. Niby nie inwestować a i tak z tysiąc-dwa poleci.
Myśli mi się słupek M104 320 i czapka od 103 3.0...
O tym ile wytrzyma nie wiem nic, zniszczę go to... no właśnie.
Użytkownik mirasmerc dnia 17 listopada 2015 - 00:50 napisał
To jedno, ale jesli chce pompować wiecej niż 0,5 to czekają go jeszcze inne przeróbki
#87
Napisano 17 listopada 2015 - 23:16
Ja juz mam cztery uszczelki za sobą, tez miało byc tanio i juz ponad 5 tys leci. Jesli docelowo ma byc cos wiekszego i takie nakłady sie szukują to kupuj 3.0 rób natrysk na denka tłoków kombinuj odprezenie. Ja przerobiłem mocno głowice teraz pod koniec tygodnia do odbioru mam i robie kanapke. Z checia bym wymienił tłoki na cos innego, ale nie mam pomysłu na co.
#89
Napisano 18 listopada 2015 - 08:12
Warto tylko zwrócić uwagę, że w słupku m104 w styczniu 1994 roku zlikwidowali natrysk na denka tłoków.
#90
Napisano 18 listopada 2015 - 09:36
Dałem ogłoszenie, jakby się trafił spód od M104 320 i głowica od 103 3.0 to wejdę w taki zestaw.
Jeśli 3 litrowe M104 fi 88,5 pasuje pod głowice z M103 to może i 320 89,9 wejdzie - to by mi najbardziej pasowało.
Jeśli 3 litrowe M104 fi 88,5 pasuje pod głowice z M103 to może i 320 89,9 wejdzie - to by mi najbardziej pasowało.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|