Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M102, co to jest w silniku?


12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   majki


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 lis 2018
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW e30

Napisano 07 czerwca 2019 - 21:32

Czy można jeździć bez tego zaworu? Czy wpływa on znacząco na prace silnika?



#12 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 07 czerwca 2019 - 21:59

Na pracę silnika nie ma żadnego wpływu, właściwie jeździć można. Chociaż ja bym go zainstalował na miejscu, nie jest to chyba kolosalny problem ;)

#13 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 08 czerwca 2019 - 06:51

No to u mnie jest zonk, bo pod ten zawor mam podpiete pocisnienie z kolektora i z drugiej strony moduł zapłonowy, z tym ze zapłon juz jest EZL.
Jak powinien byc prawidłowo podpiety moduł? Bezposrednio w kolektor?








Podobne tematy Zwiń