Skocz do zawartości




- - - - -

problem z kierunkami i dachem


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kac955


  • Postów: 17
  • Na forum od: 02 lut 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 sierpnia 2015 - 08:24

Witam, jako ze jestem szczęśliwym posiadaczem sl 300 24v z 1991r to w komplecie mam kilka problemów z nim które pojawiły się po dłuższym postoju samochodu który wynikał z braku czasu na jazdę auto stało ok 2 miesiące bez akumulatora i teraz przestał działać dach nie można go rozłożyć ani złożyć nie mogę również zdjąć hardtopa równoczenie z tym przestały działać kierunkowskazy. Działąja światła awaryjne lecz kierunki nie i nie mam pomysłu co to możne by. wyciągnąłem przekaźnik o oznaczeniu 129 820 10 26 który działa jak włączymy awaryjne. bezpieczniki sprawdziłem juz wszystkie na wszelki wypadek :/ moje pomysły się kończą



#2 Offline   igoor


  • Postów: 30
  • Na forum od: 09 lut 2008
  • Miejscowość: Słupsk
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:R129 300SL-24 '92
  • Trzeci Mercedes:W251 R500 '07

Napisano 20 sierpnia 2015 - 12:37

Czesc,

Jak go odpalales? na kable czy aku był ok?

#3 Offline   kac955


  • Postów: 17
  • Na forum od: 02 lut 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 października 2015 - 05:28

Normalnie akumulator byl w aucie, tylko auto ma jeszcze jedna bolaczke polegajaca na tym ze rozladowuje akumulator w zastraszajacym tepie ale to juz namierzylem a przynajmniej mi sie tak wydaje bo na postoju i wyjetym kluczyku pobor produ jet ok 2,5A ale po odpieciu alternatora spada o 2A czyli jak dla mnie alternator do wymiany albo regeneracji. wydaje mi sie ze to raczej nie powinno miec nic wspolnego z tym dachem i kierunkami ktore padly od tak sobie z dnia na dzien

Użytkownik kac955 edytował ten post 22 października 2015 - 05:33


#4 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 22 października 2015 - 21:51

Poruszaj wszystkimi bezpiecznikami czasem potrafią zaśniedzieć i mimo że nie wyglądają ok to nie mają kontaktu. włącz kierunkowskaz i poruszaj bezpiecznikami i przekaźnikami. Może cie to nakieruje na coś.

#5 Offline   kac955


  • Postów: 17
  • Na forum od: 02 lut 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 października 2015 - 08:05

Jezeli chodzi o bezpieczniki to wyjąlem kazdy wyczysciłem sprawdziłem gniazdo, dostały porcje elektrosolu i dalej nic mi nie dziala. jezeli chodzi o przekazniki to odpowiedzialny od awaryjnych wyciagnałem i poprawilem wszystkie luty i dalej nie działaja te dwa systemy.

#6 Offline   Pzd23


  • Postów: 8
  • Na forum od: 03 mar 2017
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w202 200cdi

Napisano 03 marca 2017 - 22:23

Witam,

U mnie sytuacja wygląda następująco:
Samochód - R129 500 SL 1990r. po długim postoju po czym odpaleniu nie chciał otworzyć dachu, guzik świeci i piszczy, kontrolka pałąka świeci się (pałąk po naciśnięciu przycisku podnosi się, wolno bo wolno ale podnosi). Po ruszeniu śrub ryglujących dach przy przedniej szybie, dach otworzył się ale klapę trzeba było domknąć manualnie. Do tego wszystkiego przestały działać kierunki i światła awaryjne. Muszę przejechać samochodem mała trasę około 200 km. Co robić, żeby załączyły się kierunki? Bezpieczniki całe. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!








Podobne tematy Zwiń