Witam, jako ze jestem szczęśliwym posiadaczem sl 300 24v z 1991r to w komplecie mam kilka problemów z nim które pojawiły się po dłuższym postoju samochodu który wynikał z braku czasu na jazdę auto stało ok 2 miesiące bez akumulatora i teraz przestał działać dach nie można go rozłożyć ani złożyć nie mogę również zdjąć hardtopa równoczenie z tym przestały działać kierunkowskazy. Działąja światła awaryjne lecz kierunki nie i nie mam pomysłu co to możne by. wyciągnąłem przekaźnik o oznaczeniu 129 820 10 26 który działa jak włączymy awaryjne. bezpieczniki sprawdziłem juz wszystkie na wszelki wypadek moje pomysły się kończą
0
problem z kierunkami i dachem
Rozpoczęty przez kac955, sie 07 2015 08:24
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 sierpnia 2015 - 08:24
#2
Napisano 20 sierpnia 2015 - 12:37
Czesc,
Jak go odpalales? na kable czy aku był ok?
Jak go odpalales? na kable czy aku był ok?
#3
Napisano 22 października 2015 - 05:28
Normalnie akumulator byl w aucie, tylko auto ma jeszcze jedna bolaczke polegajaca na tym ze rozladowuje akumulator w zastraszajacym tepie ale to juz namierzylem a przynajmniej mi sie tak wydaje bo na postoju i wyjetym kluczyku pobor produ jet ok 2,5A ale po odpieciu alternatora spada o 2A czyli jak dla mnie alternator do wymiany albo regeneracji. wydaje mi sie ze to raczej nie powinno miec nic wspolnego z tym dachem i kierunkami ktore padly od tak sobie z dnia na dzien
Użytkownik kac955 edytował ten post 22 października 2015 - 05:33
#4
Napisano 22 października 2015 - 21:51
Poruszaj wszystkimi bezpiecznikami czasem potrafią zaśniedzieć i mimo że nie wyglądają ok to nie mają kontaktu. włącz kierunkowskaz i poruszaj bezpiecznikami i przekaźnikami. Może cie to nakieruje na coś.
#5
Napisano 24 października 2015 - 08:05
Jezeli chodzi o bezpieczniki to wyjąlem kazdy wyczysciłem sprawdziłem gniazdo, dostały porcje elektrosolu i dalej nic mi nie dziala. jezeli chodzi o przekazniki to odpowiedzialny od awaryjnych wyciagnałem i poprawilem wszystkie luty i dalej nie działaja te dwa systemy.
#6
Napisano 03 marca 2017 - 22:23
Witam,
U mnie sytuacja wygląda następująco:
Samochód - R129 500 SL 1990r. po długim postoju po czym odpaleniu nie chciał otworzyć dachu, guzik świeci i piszczy, kontrolka pałąka świeci się (pałąk po naciśnięciu przycisku podnosi się, wolno bo wolno ale podnosi). Po ruszeniu śrub ryglujących dach przy przedniej szybie, dach otworzył się ale klapę trzeba było domknąć manualnie. Do tego wszystkiego przestały działać kierunki i światła awaryjne. Muszę przejechać samochodem mała trasę około 200 km. Co robić, żeby załączyły się kierunki? Bezpieczniki całe. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
U mnie sytuacja wygląda następująco:
Samochód - R129 500 SL 1990r. po długim postoju po czym odpaleniu nie chciał otworzyć dachu, guzik świeci i piszczy, kontrolka pałąka świeci się (pałąk po naciśnięciu przycisku podnosi się, wolno bo wolno ale podnosi). Po ruszeniu śrub ryglujących dach przy przedniej szybie, dach otworzył się ale klapę trzeba było domknąć manualnie. Do tego wszystkiego przestały działać kierunki i światła awaryjne. Muszę przejechać samochodem mała trasę około 200 km. Co robić, żeby załączyły się kierunki? Bezpieczniki całe. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Problem z elektrycznymi szybami i szyberdachem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | skoku |
|
|
|
[R129] Wymiana przycisku sterowania dachem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Pieczara71 |
|
||
[W124] Podsufitka z szyberdachem i bez -róznice. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mars121 |
|
||
Dziwne wgniecenia za szyberdachem |
HydePark | Szczawa |
|
||
[W124] Problem z oświetleniem kabiny i dachem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pioneerek |
|
|