Drodzy Forumowicze,
Mercedes ML320 W163 2000r.
Przy włączeniu przycisku LOW RANGE (P lub N na skrzyni) kontrolka tylko kilka razy mignie i nic więcej.
Od czego zacząć poszukiwanie usterki?
1
[W163] ML320 LOW RANGE nie działa
Rozpoczęty przez k0niu86, sie 09 2015 06:08
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 sierpnia 2015 - 06:08
#2
Napisano 09 sierpnia 2015 - 10:03
Hamulec wciśnięty?
Edit,
A nie, to w manualu.
Generalnie zazwyczaj umiera silniczek w reduktorze - on załącza fizycznie LR.
Tutaj masz pdf jak to ustrojstwo zlokalizować.
Czasami pomaga demontaż, czyszczenie, czasami jest tak zastany, że trzeba wymienić.
Powodzenia.
http://chomikuj.pl/c...,2848839758.pdf
Edit,
A nie, to w manualu.
Generalnie zazwyczaj umiera silniczek w reduktorze - on załącza fizycznie LR.
Tutaj masz pdf jak to ustrojstwo zlokalizować.
Czasami pomaga demontaż, czyszczenie, czasami jest tak zastany, że trzeba wymienić.
Powodzenia.
http://chomikuj.pl/c...,2848839758.pdf
Użytkownik carl00s edytował ten post 09 sierpnia 2015 - 10:07
#3
Napisano 10 sierpnia 2015 - 06:31
Użytkownik carl00s dnia 09 sierpnia 2015 - 10:03 napisał
Hamulec wciśnięty?
Edit,
A nie, to w manualu.
Generalnie zazwyczaj umiera silniczek w reduktorze - on załącza fizycznie LR.
Tutaj masz pdf jak to ustrojstwo zlokalizować.
Czasami pomaga demontaż, czyszczenie, czasami jest tak zastany, że trzeba wymienić.
Powodzenia.
http://chomikuj.pl/c...,2848839758.pdf
Edit,
A nie, to w manualu.
Generalnie zazwyczaj umiera silniczek w reduktorze - on załącza fizycznie LR.
Tutaj masz pdf jak to ustrojstwo zlokalizować.
Czasami pomaga demontaż, czyszczenie, czasami jest tak zastany, że trzeba wymienić.
Powodzenia.
http://chomikuj.pl/c...,2848839758.pdf
Zamierzam wyjąć silniczek i go dokładnie wyczyścić, da się to zrobić normalnie leżąc pod samochodem czy jest ot raczej czynność dość trudna?
#4
Napisano 16 kwietnia 2016 - 20:13
Wybaczcie mi posta pod postem, ale odległość czasowa jest już dość spora pomiędzy nimi
To co było w tym PDFie uważam za straszne druciarstow, a dodatkowo u mnie by się nie sprawdziło...
Wyjąłem silniczek, rozebrałem...
Okazało się, że ceramiczna płytka stykowa odkleiła się od metalowej tulejki która nią poruszała...
Wyczyściłem wszystko dokładnie, skleiłem płytkę oraz rozebrałem przekładnię - okazało się, że jest zablokowana jakimiś kawałkami plastiku. Ten plasticzek miał tylko wyciszać pracę silniczka (plastikowa tulejka przy ograniczniku). Wszystko wyczyściłem nasmarowałem i poskładałem.
Jaki banan pojawił mi się na twarzy jak przy zapalaniu kontrolka już nie miga
Stop/N i LOW RANGE na konsoli - słychać PYK, kontrolka się zapala na stałe - sąsiad będzie kląć jak cholera bo zorałem mu łąkę testując reduktor Ogromna ilość frajdy jaką daje przełożenie terenowe w tak wygodnym samochodzie jest nie do porównania
To co było w tym PDFie uważam za straszne druciarstow, a dodatkowo u mnie by się nie sprawdziło...
Wyjąłem silniczek, rozebrałem...
Okazało się, że ceramiczna płytka stykowa odkleiła się od metalowej tulejki która nią poruszała...
Wyczyściłem wszystko dokładnie, skleiłem płytkę oraz rozebrałem przekładnię - okazało się, że jest zablokowana jakimiś kawałkami plastiku. Ten plasticzek miał tylko wyciszać pracę silniczka (plastikowa tulejka przy ograniczniku). Wszystko wyczyściłem nasmarowałem i poskładałem.
Jaki banan pojawił mi się na twarzy jak przy zapalaniu kontrolka już nie miga
Stop/N i LOW RANGE na konsoli - słychać PYK, kontrolka się zapala na stałe - sąsiad będzie kląć jak cholera bo zorałem mu łąkę testując reduktor Ogromna ilość frajdy jaką daje przełożenie terenowe w tak wygodnym samochodzie jest nie do porównania
Użytkownik k0niu86 edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 20:15
#5
Napisano 17 kwietnia 2016 - 09:45
To ma faktycznie właściwości terenowe?
#6
Napisano 17 kwietnia 2016 - 09:56
Użytkownik wojtek81 dnia 17 kwietnia 2016 - 09:45 napisał
To ma faktycznie właściwości terenowe?
G klasa to to nie jest ale sam byłem zdziwiony i ucieszony jak to sobie radzi
ikspiontki, kusiutemki i reszta bulwarówek się chowa
Można spokojnie powiedzieć, że to SUV z zacięciem terenowym, a nie SUV dla amerykańskich mamusiek do wożenia dzieciaków do szkoły i na zakupy
#7
Napisano 20 kwietnia 2016 - 12:02
też podtrzymuje ,naprawdę dzielne auto terenowe kawałek terenowej opony AT i jest naprawdę ok. To naprawdę bardziej terenówka niż SUV .
#8
Napisano 23 lipca 2016 - 17:33
Niestety znów silniczek odmówił posłuszeństwa... macie może dostęp do jakieś w normalnych pieniądzach? Planuję kupić drugi i porządnie go zregenerować aby nie uziemiać samochodu na kilka dni... Na znanym portalu aukcyjnym są dostępne ale ceny zaczynają się od 200PLN
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
[w124] nie działa obrotomierz |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|