Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

2007-03 II OZF Uniejów



404 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 19 luty 2007 - 20:03

:/ :/ więc może naprawie trzeba o sobocie pomyśleć... :)
mi się każda koncepcja podoba bo i tak nie wiem jak pracuje... a jak będą wiedział to się coś wykąbinuje najwyżej... :zeby:
tak więc Michał proponuje przestawić termin na sobotę przynajmniej wstępnie... ;-)

luki79 browar czeka :jump:

#22 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 20 luty 2007 - 00:13

Ok :zeby: Tylko ktora sobota 17 III czy 31 III :jump:

#23 Offline   EssiRS


  • Postów: 5564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 luty 2007 - 11:23

Chyba lepiej 31, bo chlopaki w tym tez ja bardziej sie stesknimy za soba :jump:

#24 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 20 luty 2007 - 12:09

Tez mi sie tak wydaje... To prosze ktoregos MOD-a o wpisanie daty 31 III w temacie Spotu

#25 Offline   majkel


  • Postów: 1297
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 20 luty 2007 - 12:40

Na dzien dzisiejszy mi pasi :P

#26 Offline   ambrozy


  • Postów: 244
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: STRÓŻA
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:RENAULT ESPACE 2.0T

Napisano 21 luty 2007 - 20:08

no to data ustalona mi pasuje jak najbardziej :star:
MEN tylko żeby twój fachowiec się wyrobił z kierą :jump:

#27 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 23 luty 2007 - 13:54

ambrozy napisał:

MEN tylko żeby twój fachowiec się wyrobił z kierą :!:
:slinka: pożyjemy zobaczymy... ;-)
ja pisze się na 100% jeśli roboty nie zmienię... :roll:

#28 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 23 luty 2007 - 14:17

KAMILW124, wlasnie myslalem o liscie.

Prosze MOD-a o zrobienie listy chetnych na spot :slinka:

#29 Offline   ambrozy


  • Postów: 244
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: STRÓŻA
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:RENAULT ESPACE 2.0T

Napisano 23 luty 2007 - 18:25

MEN napisał:

pożyjemy zobaczymy...
stary nawet tak nie pisz z uniejowa chce wrócić z nową kierą bo ta drewniana :-P

#30 Offline   prusball


  • Postów: 333
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Drugi Mercedes:W210 E200CDI
  • Trzeci Mercedes:W140 S350TD

Napisano 23 luty 2007 - 23:25

Jak czas i zdrowie dopisze to i moze ja sie pojawie :ok:

#31 Offline   EssiRS


  • Postów: 5564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 23 luty 2007 - 23:44

prusball, nie moze tylko musisz sie pojawic :ok:

#32 Offline   mac


  • Postów: 290
  • Na forum od: 30 sty 2007
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 25 luty 2007 - 19:22

I gdzie ta lista? Jak tylko moja Pani :mrgreen: bedzie sprawna to sie pojawie a jak nie to tez tylko na lince :hahaha:

#33 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 25 luty 2007 - 19:54

Wlasnie, cos nasi MOD-zi przysypiaja :hahaha:

Do roboty :mrgreen: :hahaha: :hahaha:

#34 Offline   Jakub


  • Postów: 867
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Hyundai H100-Daewoo Tico Van

Napisano 25 luty 2007 - 22:57

MICHAL200 napisał:

Wlasnie, cos nasi MOD-zi przysypiaja :mlot:

Do roboty ;) ;) ;)

Poproszę na priva deklaracje osób chętnych na spot, to będę wpisywał na listę. Póki co nie ma jakoś szczególnie zadeklarowanych osób :pop: .

#35 Offline   niemiec_9


  • Postów: 25
  • Na forum od: 11 lut 2007

Napisano 27 luty 2007 - 20:50

no to ja też się piszę. razem z MEN-em ruszamy konwojem :hahaha:

#36 Offline   Borat


  • Postów: 2907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 luty 2007 - 23:02

jaklub80, ja oczywiscie jade. Chlopaki z Łodzi tez :hahaha:

#37 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 27 luty 2007 - 23:10

ja tez bede,nie bylem w gostyninie,wiec uniejowa nie odpuszcze :jump: :ok: :hahaha:

#38 Offline   lukasz


  • Postów: 130
  • Na forum od: 20 sty 2007
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Fabia 1,4 TDI

Napisano 28 luty 2007 - 01:51

Cytat

jaklub80, ja oczywiscie jade. Chlopaki z Łodzi tez
Potwierdzam, przynajmniej jeśli chodzi o mnie http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif
Jeszcze tylko miejsce spotkania trzeba by ustalić, w sumie Uniejów nie jest duży, ale dla przyjezdnych tak się zastanawiam czy nie będzie najlepszy sam środek mieściny, koło kościoła gdzie nieraz jakieś odpusty były czy coś..MICHAL200, wypowiedz się, powinieneś znać miacho jak własną kieszeń, gdzie będzie najlepiej się spotkać.

EDIT:
Tak siedzę nad piwskiem i myśle, a może by tak urozmaicić ten spot? Może jakieś małe zawody czy coś ? Macie jakieś pomysły ? W sumie mamy sporo czasu na zorganizowanie, a zapowiada się trochę osób :hahaha: Co wy na to ?

#39 Offline   mac


  • Postów: 290
  • Na forum od: 30 sty 2007
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 28 luty 2007 - 05:23

CO do miejsca to bym proponowal zamek nad Warta. Latwo trafic bo jadac z Lodzi skrecamy zaraz za mostem w prawo. Jak tam chcecie zreszta. lukasz, Co do jajek to jestem za.

#40 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 28 luty 2007 - 09:02

mac napisał:

Co do jajek to jestem za.
ja tez http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/jump.gif

Przy Zamku nie jest teraz najciekawiej poniewaz rozkopali ten wielki parking a szkoda bo tam by bylo idealne miejsce na zawody.

Mysle, ze lepiej bedzie w Rynku przy kosciele, chlopakom ze Szczecina i mbsly bedzie latwiej trafic ;-)