Witam. Czy koledzy mają wiedzę o jakiś nowej generacji środkach do mycia/płukania zbiornika paliwa i przewodów paliwowych po zastosowaniu alternatywnego paliwa tzn oleju opałowego odbarwianego kwasem siarkowym? Kolega sobie taka oszczędność zrobił i teraz jest problem czym to świństwo wypłukać z układu?
Dzięki za porady
0
[Sprinter] zalany OO odbarwianym kwasem
Rozpoczęty przez Rob, paź 12 2015 22:03
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 października 2015 - 22:03
#2
Napisano 12 października 2015 - 22:10
Moze sprobowac benzyna? Wpiac sie w przewod przed filtrem paliwa i pociagnac jakas pompa.
#3
Napisano 12 października 2015 - 22:15
Użytkownik StempeL dnia 12 października 2015 - 22:10 napisał
Moze sprobowac benzyna? Wpiac sie w przewod przed filtrem paliwa i pociagnac jakas pompa.
Plan jest taki:
1. Soda oczyszczona lub soda kaustyczna
2. Benzyna
3. Nafta
4. ON do pełna
Oczywiście wszystko przelane/przepłukane niezależną pompką.
Oczywiście zbiornik już wyjęty czeka na płukanie
Sa jakieś lepsze, sprawdzone pomysły?
Użytkownik Rob edytował ten post 12 października 2015 - 22:16
#4
Napisano 13 października 2015 - 07:46
Ja bym największe nadzieje pokładał w nafcie, zazwyczaj to ponad 50% składu płukanek silnika. Jest dość tłusta i lejna więc powinna dać rade, można by do niej dodać detergentu np do myjek ultradźwiękowych, ale trzeba by sprawdzić czy dany produkt jest mieszalny z węglowodorami.
Może by też płukanką do silnika spróbować, ale wszystko na własną odpowiedzialność
A jaką postać ma "to świństwo" w układzie? Zrobiła się z tego papka czy jest w normalnej formie ale poprostu chcecie się tego pozbyć?
Może by też płukanką do silnika spróbować, ale wszystko na własną odpowiedzialność
A jaką postać ma "to świństwo" w układzie? Zrobiła się z tego papka czy jest w normalnej formie ale poprostu chcecie się tego pozbyć?
#5
Napisano 14 października 2015 - 17:30
Użytkownik PanzerIV dnia 13 października 2015 - 07:46 napisał
A jaką postać ma "to świństwo" w układzie? Zrobiła się z tego papka czy jest w normalnej formie ale poprostu chcecie się tego pozbyć?
Ma postać "normalnej" cieczy. Chcemy to świństwo całkiem usunąć z układu
#6
Napisano 14 października 2015 - 18:47
To nic nie kombinujcie bo dodajecie Sobie pracy.Po zwykłym przelaniu ON dla spokoju sumienia dodajcie do tankowania olej 2T najlepiej semisyntetyk (nie syntetyk)w proporcji 1:200-250 i będzie wszystko ok.Bez obaw i paniki.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes sprinter 906 uruchomienie klimatyzacji |
Pozostałe modele | pawel14b3 |
|
||
Schemat elektryczny sprinter 308CDI |
Pozostałe modele | virrek |
|
||
Czy pasuje alternator ze Sprintera |
Pozostałe modele | Damian85 |
|
||
[Sprinter w906 2.2 90km] Co to jest? (Zdj) |
Pozostałe modele | MariuszMercFan |
|
||
Sprinter 315 CDI pali tylko z plaka. |
Pozostałe modele | michal93 |
|