Skocz do zawartości




- - - - -

Ciężko pali na benzynie po zgaszeniu na gazie


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Yogi33


  • Postów: 2
  • Na forum od: 20 paź 2015
  • Miejscowość: Lubomierz
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Scirocco II

Napisano 25 października 2015 - 16:32

Witam starałem się nie zakładać nowego tematu lecz nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem.

Kupiłem Mercedesa 124 2.0 118km z gazem, był problem ze strzałami poprzedni właściciel wymienił kable,kopułkę i palec,

Jeździłem po gazownikach rozkładali ręce i nikt nie chciał się brać za mojego biednego mercedesa. Postanowiłem z nim powalczyć, przeglądając faktury zakupu poprzedniego właściciela stwierdziłem że za tanie kable były , kopułka beru, palec beru a kable NO-Name około 90zł. więc wziąłem zraszacz do szyb w nocy i zobaczyłem dyskoteke pod maską więc kupiłęm nówki kable beru i działa brak strzałów na gazie, pojawił się kolejny problem Gaz sam przełączał się na BENZYNĘ, Walczyłem ze wszystkimi przewodami wszystkie wyczyściłem poprawiłem styki na elektrozaworze, i dalej nic... Zwróciłem uwagę na blisko umiejscowiony sterownik od gazu przy cewce zapłonowej, owinąłem go folią aluminiową i auto pracuje jak ta lala.

Pojawił się kolejny problem, Przychodzę sobie rano do fury odpalam na benzynie i pali od strzała, gdy silnik sie zagrzeje trzeba z 10 razy go próbować odpalić by załapał na benzynie, jak załapie juz chodzi przełacza sie na gaz i smiga, ale gdy podjadę do sklepu zgaszę wrócę i problem się powtarza... wpadłem na pomysł odpalania go na gazie jak jest ciepły bo na benzynie nie zagada więc pale go na gazie ale trzeba pokrecić z 5 sekund i łapie. obroty są pomiedzy 500 a 1000 na biegu jałowym potrafiąpodskoczyc do 900 i spaść do 500 aż trzepie budą. przy dojezdzie do krzyżówki potrafi zgasnąć lecz rzadko sie to zdarza.

Proszę o pomoc za 2 dni ruszam w trase na niemcy w mercedesie jest wszystko doprowadzone do perfekcji prócz tego odpalania.

Czy to też może być przyczyna uszkodzonej cewki ? skoro śmigał 10 lat na gazie i dopiero teraz cewka daje zakłócenia na sterownik że przełącza z benzyny na gaz samoczynnie ?

Klapa w Ke-jet jest OK cała i wszystko szczelne.

dodam że auto podczas jazdy na benzynie i zgaszeniu pali z powrotem bez problemu, tylko po zgaszeniu na gazie nie pali na benzynie.


Spalanie też wydaje mi sie okej okolo 14 litrów gazu podczas jazdy po miescie. oraz na 10 litrach benzyny robie z 110km



#2 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 25 października 2015 - 21:32

Prozaiczna sprawa, czy podpompowujesz kluczykiem paliwo przed uruchomieniem silnika? Jeżeli po jeździe na benzynie problemu nie ma, to szukał bym problemu w opróżnieniu układu PB przy jeździe na gazie. Dość powszechne, możliwe że akumulator ciśnienia lub któryś wtryskiwacz już trochę popuszcza przez co schodzi całe ciśnienie.

Co do spalania w mieście to 14l jak na 2.0 to raczej w górnych granicach "normy" mi 2,3 pali 13-13,5. Możesz mieć trochę przelane wolne obroty.

#3 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 października 2015 - 22:11

Gazu to tam pal licho, tej benzyny to tylko wącha, 10L na 110km to już bajka na dobranoc.

#4 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 października 2015 - 07:21

a ja powiem tak:

1. Tytuł tematu niezgodny z regulaminem.
2. Jeden temat - jeden problem.
3. Te problemy są wielokrotnie poruszone, znajdziesz całą konieczną wiedzę na forum. Nie powielamy tematów, dołączamy się do istniejących.








Podobne tematy Zwiń