Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] 2.0E LPG słabnie kiedy się rozgrzeje


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   RWD


  • Postów: 18
  • Na forum od: 02 sie 2015
  • Miejscowość: Ryki
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 października 2015 - 00:09

Mam problem z gazem, zimny jedzie świetnie, kiedy się rozgrzeje zaczyna mulić do 2 tys praktycznie nie jedzie, potem wkręca się już lepiej ale chodzi gorzej niż na zimnym, tak jakby mu gazu brakowało.
Podkręcając mu gaz auto zaczyna jechać normalnie ale pali strasznie.
Ktoś może miał podobny problem? Gdzie szukać przyczyny? Regulacja gazu, jakiś czujnik?



#2 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 28 października 2015 - 16:43

A może jakieś informacje jaki silnik i jaka instalacja?

#3 Offline   stiv88


  • Postów: 108
  • Na forum od: 26 cze 2015
  • Miejscowość: glińsk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2015 - 17:44

Do regeneracji reduktor.Nie nagrzewa tak jak powinien

Użytkownik stiv88 edytował ten post 30 października 2015 - 17:44


#4 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 30 października 2015 - 19:52

stiv88, a mi powróżysz? W sumie zbliża się Halloween...
Bo jak inaczej można nazwać "diagnozę" nie wiedząc nawet której generacji instalacja, jak nie wróżbą... nie pchaj ludzi w koszty, typowe podejście, coś nie tak z instalacją to "zepsuty" reduktor.
Jak kolega RWD, poda więcej informacji co do samochodu wtedy się wykażesz ;]

Użytkownik PanzerIV edytował ten post 30 października 2015 - 19:52


#5 Offline   stiv88


  • Postów: 108
  • Na forum od: 26 cze 2015
  • Miejscowość: glińsk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2015 - 19:57

Kolega jasno pisze że jeżeli się rozgrzeje jest lipa .Czyli jak rozgrzeje się silnik.Bo pewnie to miał na myśli a to że silnik się rozgrzeje nie znaczy że reduktor również się rozgrzał.Miałem taką samą usterkę wymieniłem reduktor i po temacie .Ps nie praktykuję Halloween dla mnie to święto zmarłych i idę na cmentarz a ty baw się dalej swoją dynią .

Użytkownik stiv88 edytował ten post 30 października 2015 - 19:59


#6 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 30 października 2015 - 20:04

Gratuluje doświadczenia, nie będę kontynuował dyskusji z tak doświadczonym gazownikiem... z doświadczenia wiem że są bezcelowe.

Użytkownik PanzerIV edytował ten post 30 października 2015 - 20:04


#7 Offline   RWD


  • Postów: 18
  • Na forum od: 02 sie 2015
  • Miejscowość: Ryki
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudnia 2015 - 23:22

Problem wstępnie zdiagnozowany - winnym według mojego śledztwa okazuje się kalosz gumowy pod wtryskiem
Samochód muli w pierwszej fazie obrotów bo ciągnie ciepłe powietrze spod silnika, w miarę rosnących obrotów zaczyna brać więcej z filtra i wtedy idzie








Podobne tematy Zwiń