0
[W124] Aero 300D 1992
Rozpoczęty przez Aero, lis 03 2015 13:32
165 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 listopada 2015 - 13:15
Kto wam drogi odśnieża?
#23
Napisano 22 listopada 2015 - 13:39
Fajna kolorystyka kołpaki bym zmienił nawet od biedy na inne ori kołpaki ...
#24
Napisano 22 listopada 2015 - 14:30
Cześć,
Bardzo ładne masz auto. Co to tam takie żółte na tych zegarach wozisz ?
Bardzo ładne masz auto. Co to tam takie żółte na tych zegarach wozisz ?
#25
Napisano 22 listopada 2015 - 15:38
XperT - dzięki za uznanie w kwestii kolorystyki! Kiedy pierwszy raz zobaczyłem go na zdjęciach wydawał się mocno "dziadkowy", ale na żywo lakier Rauchsilber i brązowy środek to naprawdę petarda... Jedyny problem jaki mam z tym środkiem to to, że na zdjęciach wychodzi jakoś dziwnie. W rzeczywistości ten brąz jest u mnie mocno intensywny, a fotografie jakoś go rozmiękczają.
biszkopt - nieładnie, oj bardzo nieładnie. Zdjęcia oglądamy, a opisów nie czytamy...
Tak jak stoi na poprzedniej stronie to żółte coś na zegarach to Pan Lew, mój towarzysz podróży, którego dostałem od mojej dziewczyny i takie mu znalazłem miejsce. Zapytam go o zdanie i jeśli wyrazi zgodę na opublikowanie swojego wizerunku, wrzucę zdjęcie w części galerii z detalami
PS. Bardzo dziękuję za miłe słowa!
biszkopt - nieładnie, oj bardzo nieładnie. Zdjęcia oglądamy, a opisów nie czytamy...
Tak jak stoi na poprzedniej stronie to żółte coś na zegarach to Pan Lew, mój towarzysz podróży, którego dostałem od mojej dziewczyny i takie mu znalazłem miejsce. Zapytam go o zdanie i jeśli wyrazi zgodę na opublikowanie swojego wizerunku, wrzucę zdjęcie w części galerii z detalami
PS. Bardzo dziękuję za miłe słowa!
#26
Napisano 22 listopada 2015 - 16:34
Czytam, czytam. Tylko się z Tobą droczę
#27
Napisano 26 listopada 2015 - 15:13
Część galeryjna była, więc dzisiaj będzie szybka dokumentacja z ostatnich działań.
Za pomocą sprytnego urządzenia przedstawionego poniżej (zdjęcie z internetu) zmierzyliśmy wyciągnięcie łańcucha. Okazało się, że przy centralnym położeniu pompy zamiast 14-15 stopni za OT jest 19, więc szybka decyzja - zmieniamy łańcuch. Przez to auto było trochę mułowate, więc trzeba było zrobić i tak.
Operacja, pacjent i skalpele:
Na drugi rzut poszło całe zawieszenie zespołu napędowego:
Różnica między starą a nową wynosiła ok 1 cm różnicy na wysokość, nie wspominając o tym, że stare były całe rozsypane w środku. Producent oryginału na pierwszy montaż: BOGE:
Nareszcie brak wibracji na wolnych obrotach, oraz przerażających wstrząsów przy odpalaniu i zwłaszcza gaszeniu.
Na koniec, wzywam użytkownika biszkopt:
Za pomocą sprytnego urządzenia przedstawionego poniżej (zdjęcie z internetu) zmierzyliśmy wyciągnięcie łańcucha. Okazało się, że przy centralnym położeniu pompy zamiast 14-15 stopni za OT jest 19, więc szybka decyzja - zmieniamy łańcuch. Przez to auto było trochę mułowate, więc trzeba było zrobić i tak.
Operacja, pacjent i skalpele:
Na drugi rzut poszło całe zawieszenie zespołu napędowego:
Różnica między starą a nową wynosiła ok 1 cm różnicy na wysokość, nie wspominając o tym, że stare były całe rozsypane w środku. Producent oryginału na pierwszy montaż: BOGE:
Nareszcie brak wibracji na wolnych obrotach, oraz przerażających wstrząsów przy odpalaniu i zwłaszcza gaszeniu.
Na koniec, wzywam użytkownika biszkopt:
Użytkownik Aero edytował ten post 26 listopada 2015 - 15:14
#28
Napisano 26 listopada 2015 - 16:18
A sprawdzaliście wyciągnięcie ustawiając znaki na wałku rozrządu i odczytując wyciągnięcie z koła wału korbowego? Bo mogła być po prostu przestawiona pompa, i decyzja o zmianie łańcucha była trochę na hurra...mój diesel miał przy tym przebiegu pół stopnia wyciągnięcia. No ale masz spokój na lata, jakiej firmy jest łańcuch?
#29
Napisano 26 listopada 2015 - 22:25
Użytkownik T34 dnia 26 listopada 2015 - 16:18 napisał
A sprawdzaliście wyciągnięcie ustawiając znaki na wałku rozrządu i odczytując wyciągnięcie z koła wału korbowego?
Użytkownik T34 dnia 26 listopada 2015 - 16:18 napisał
jakiej firmy jest łańcuch?
Po przeciągnięciu nowego łańcucha robiliśmy pomiary po raz kolejny i jest co do 0,5 stopnia jak książka pisze, więc operacja zakończona sukcesem, oby, jak napisałeś, na lata
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szymonides11 |
|