No dobrze, a wie ktoś po co ona jest w tym silniku??
0
Czyszczenie silnika z EGR receptą na "mulenie" i szarpanie?
Rozpoczęty przez wojtekw77, cze 02 2010 21:20
241 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 29 czerwca 2010 - 09:44
#42
Napisano 29 czerwca 2010 - 10:26
Opis i zasada działania przepływomierza (co prawda u konkurencji ale zasady takie same)
http://www.bmwm.beep...eplywomierz.htm
http://www.bmwm.beep...eplywomierz.htm
#43
Napisano 29 czerwca 2010 - 14:34
Po co jest w benzynie i w nowoczesnym dieslu to wiem ale po co jest w tym moim archaicznym motorze?? Do EGRu?
#44 Gość__
Napisano 29 czerwca 2010 - 14:46
Może raczej do turbiny, bo u mnie chyba czegoś takiego nie ma
#45
Napisano 29 czerwca 2010 - 14:50
Jak do turbiny? Sprężarka ma w moim silniku stałą geometrię a zawór upustowy otwiera siłownik zasilany ciśnieniem doładowania. Nie widzę związku
#46
Napisano 10 lipca 2010 - 00:03
piotrek.m5,
Wykombinowałeś coś z tą przepustnicą? Zabrałem się za odłączenie tego egr-u u siebie. Chce to zrobić dobrze a więc jak masz jakieś doświadczenie to miło jakbyś się podzielił
Wykombinowałeś coś z tą przepustnicą? Zabrałem się za odłączenie tego egr-u u siebie. Chce to zrobić dobrze a więc jak masz jakieś doświadczenie to miło jakbyś się podzielił
#47
Napisano 10 lipca 2010 - 10:01
Nie, nic nie robiłem. Jak bede mial czas to poszukam na allegro rurę wystepujaca zamiast tej przepływki, założe i bedę obserwował. Teraz latem moze chodzic normalnie, nie wiem jak zimą bo w tej przepływce jest czujnik temperatury zasysanego powietrza. Żeby ktoś mądry odpowiedział na pytanie po co to jest w tym silniku i jak wpływa na układ zasilania...
#48
Napisano 10 lipca 2010 - 12:36
Ja się dziś zabrałem za to. Zaślepka dorobiona. Zamiast przepływki wrzucam rurę PCV. W tygodniu zrobię jazdę próbną i dam znać...
#49
Napisano 10 lipca 2010 - 15:35
jak zaślepiłeś kolektor? BTW: za szarpanie autem przy sprawnym napędzie, sprzegle i sprawnym EGR może być odpowiedzialny zużyty płyn hamulcowy i właściwie odpowietrzony wysprzęglik. Tak było u mnie. Ale i tak chce zneutralizować egr - jestem ciekawy czy odczuje lekka dynamikę
#50
Napisano 10 lipca 2010 - 15:36
jak zaślepiłeś kolektor? BTW: za szarpanie autem przy sprawnym napędzie, sprzegle i sprawnym EGR może być odpowiedzialny zużyty płyn hamulcowy i niezupełnie odpowietrzony wysprzęglik. Tak było u mnie. Ale i tak chce zneutralizować egr - jestem ciekawy czy odczuje lekka dynamikę
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|