Swap takiego silnika był nie lada wyzwaniem ale nie ma rzeczy niemożliwych.
Silnik został wzięty z R230 razem ze skrzynią 722.6 i oczywiście całym potrzebnym osprzętem.
Projekt ten został zbudowany do jazdy na co dzień więc osprzęt typu klimatyzacja, hydrauliczne zawieszenie i inne wyposażenie zostało wzięte pod uwagę.
Dołożony został komputer pokładowy z wszelkimi potrzebnymi parametrami: temperatury powietrza, płynu, oleju, doładowanie, obroty, prędkość, przyspieszenie i inne bajery, który został zainstalowany w popielniczce.
Efekt końcowy nie do opisania, pogoda nie pozwala na wciśnięcie gazu do oporu ale pierwszy test na mokrej nawierzchni 6s do 100km/h jak tylko sprawdzimy co potrafi na suchej to podam wyniki. póki co przy 160km/h wciśnięcie gazu powoduje utratę trakcji a wiadomo, że to strach w oczach
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 23 listopada 2015 - 10:25