Witam, mam problem z moim W210, występuje on od czasu do czasu ale nie pokoi mnie to, czasami podczas jazdy po prostu nie załącza się turbo ( nie podnosi się zawór sterowania turbo) i zacząłem szukać dlaczego tak może być po żmudnym szukaniu doszedłem do tego że czasami jest po prostu za słabe ciśnienie u układzie ledwo wyczuwalne, poradzili mi abym przekuł szpikulcem wejście do jakiegoś czegoś(nie wiem jak to nazwać) co jest za servo hamulca łączy 2 grube węzyki i w bok odchodzi mały do podciśnienia, faktycznie coś tam przeszkadzało, po przekłuciu było nawet ok lecz teraz znów historia się powtarza, gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki za pomoc
0
[W210] 2.2 CDI 125KM Problem z podciśnieniem turbiny
Rozpoczęty przez marcin9561, lis 28 2015 16:13
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
[W203] 2.2 CDI 2003 problem z ekektryka |
Mercedes C, E i CLK | zabamix |
|
|
|
[S212] 200CDI BlueTEC jaka prawidłowa temp wody? |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
W212 czyli E200CDI z 2003 r czy warto |
Pozostałe modele | Baltycki |
|
||
W211 ,2,2CDI -brak grzania |
Mercedes C, E i CLK | Walgoz |
|
|