Skocz do zawartości




- - - - -

[w203] 2.0 CDI kęci, nie odpala.


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Aruś124


  • Postów: 81
  • Na forum od: 11 lut 2012
  • Miejscowość: Zbuczyn
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C 202 2.2 cdi 125 km EX
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w 210 2.7 cdi automat

Napisano 09 grudnia 2015 - 13:31

Witam mam problem Z moim nowy nabytkiem Mercedesem w 203 . Kupiłem auto uszkodzone kręci a nie pali , na plaku odpala od razu . Paliwo zaciąga . Spec stwierdził ze uszkodzone czujniki wału i wałka rozrządu wymieniłem i dalej to samo . Sprzedający powiedział mi tak autem zajechałem do mechaniora na wymianę podgrzewacza płynu , po tej operacji samochód do domu wrócił na lince . Czy zdarzyła się komuś taka sytuacja , może ktoś ma jakiś pomysł co może być w aucie uszkodzone . Sprzedający znajomy więc mówi prawdę . mercedes w 203 200 cdi 2000 rok . Proszę o pomoc .



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 grudnia 2015 - 13:57

Jak zapali na plaku to potem chodzi jak trzeba ? Pod obciążeniem w czasie jazdy (but w podłogę) nic się nie dzieje ?

#3 Offline   Aruś124


  • Postów: 81
  • Na forum od: 11 lut 2012
  • Miejscowość: Zbuczyn
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C 202 2.2 cdi 125 km EX
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w 210 2.7 cdi automat

Napisano 09 grudnia 2015 - 19:53

Na plaku chodzi dopóki się psika później gaśnie , paliwo pobiera i leci przelewem jak podałem mu paliwo z bańki to pociągną 5 litrów w małą chwilkę . A podczas jazdy to nie wiem bo jechałem nim tylko na lince .

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 grudnia 2015 - 20:22

No to czyli nie odpala jednak. Podpiąć coś do diagnostyki, zobaczyć, jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik. Jednocześnie test przelewowy wtryskiwaczy.

#5 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 09 grudnia 2015 - 21:50

Tak jak pisze m104 często zdarza się uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie.
Dalej wtryski i ew sama pompa wysokiego ciśnienia.

#6 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 grudnia 2015 - 08:27

Regulator też można wydłubać, chociażby sprawdzić, czy obecny na jego końcu o-ring nie jest uszkodzony. Jego pęknięcie powoduje problemy z ciśnieniem.

#7 Offline   Aruś124


  • Postów: 81
  • Na forum od: 11 lut 2012
  • Miejscowość: Zbuczyn
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C 202 2.2 cdi 125 km EX
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w 210 2.7 cdi automat

Napisano 10 grudnia 2015 - 14:33

Gdzie jest ten regulator ? Ciśnienie podczas kręcenia silnikiem jest mocne na listwie . I zauważyłem taki problem po zalaniu filtra paliwem po kilku obrotach rozrusznika filtr jest pusty i nie napełnia się samoczynnie . Czy może to być wina jakieś pompki wspomagającej . Do poniedziałku walczę sam a jak się nie uda to mam umówioną wizytę u dobrego fachmana P Antoszczuka w Siedlcach

#8 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 10 grudnia 2015 - 23:55

Masz wersję z pompą wstępną która zasysa paliwo ze zbiornika, napędzaną mechanicznie na głowicy czy elektryczną w baku ?.

#9 Offline   Aruś124


  • Postów: 81
  • Na forum od: 11 lut 2012
  • Miejscowość: Zbuczyn
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C 202 2.2 cdi 125 km EX
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w 210 2.7 cdi automat

Napisano 11 grudnia 2015 - 07:05

W baku są podobno tylko dwa pływaki . Pompka jest przy silniku .

#10 Offline   burileusz


  • Postów: 12
  • Na forum od: 16 mar 2015
  • Miejscowość: Lubliniec
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S202 200CDI ELEGANCE SELECTION
  • Trzeci Mercedes:ex.W201 AUTOMATIC M102

Napisano 15 grudnia 2015 - 15:39

Od czoła silnika powinieneś mieć coś takiego ala mała czarna puszka(nad kołami pasowymi) do której idą dwa weze z paliwem, podejrzewam ze to jest jakaś pompa paliwa i te węże są zaczepiane na ruchomych kruccach, tam są takie malutkie siemmeringi które z biegiem lat się rozszczelniaja i jakoś tam dostaje się powietrze(jest to widoczne gołym okiem) , i zapowietrza układ paliwa , wystarczy zmienić te siemmeringi (komplet kosztuje 20 zł około ) i myślę że powinno pomoc. A skoro będziesz grzebać juz tam sprawdź wszystkie węże przy przepustnicy , idące do listwy ,i turba możliwe ze gdzieś indziej jeszcze łapie lewe powietrze.
Powodzenia








Podobne tematy Zwiń