Witam mam problem Z moim nowy nabytkiem Mercedesem w 203 . Kupiłem auto uszkodzone kręci a nie pali , na plaku odpala od razu . Paliwo zaciąga . Spec stwierdził ze uszkodzone czujniki wału i wałka rozrządu wymieniłem i dalej to samo . Sprzedający powiedział mi tak autem zajechałem do mechaniora na wymianę podgrzewacza płynu , po tej operacji samochód do domu wrócił na lince . Czy zdarzyła się komuś taka sytuacja , może ktoś ma jakiś pomysł co może być w aucie uszkodzone . Sprzedający znajomy więc mówi prawdę . mercedes w 203 200 cdi 2000 rok . Proszę o pomoc .
0
[w203] 2.0 CDI kęci, nie odpala.
Rozpoczęty przez Aruś124, gru 09 2015 13:31
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 grudnia 2015 - 13:31
#2
Napisano 09 grudnia 2015 - 13:57
Jak zapali na plaku to potem chodzi jak trzeba ? Pod obciążeniem w czasie jazdy (but w podłogę) nic się nie dzieje ?
#3
Napisano 09 grudnia 2015 - 19:53
Na plaku chodzi dopóki się psika później gaśnie , paliwo pobiera i leci przelewem jak podałem mu paliwo z bańki to pociągną 5 litrów w małą chwilkę . A podczas jazdy to nie wiem bo jechałem nim tylko na lince .
#4
Napisano 09 grudnia 2015 - 20:22
No to czyli nie odpala jednak. Podpiąć coś do diagnostyki, zobaczyć, jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik. Jednocześnie test przelewowy wtryskiwaczy.
#5
Napisano 09 grudnia 2015 - 21:50
Tak jak pisze m104 często zdarza się uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie.
Dalej wtryski i ew sama pompa wysokiego ciśnienia.
Dalej wtryski i ew sama pompa wysokiego ciśnienia.
#6
Napisano 10 grudnia 2015 - 08:27
Regulator też można wydłubać, chociażby sprawdzić, czy obecny na jego końcu o-ring nie jest uszkodzony. Jego pęknięcie powoduje problemy z ciśnieniem.
#7
Napisano 10 grudnia 2015 - 14:33
Gdzie jest ten regulator ? Ciśnienie podczas kręcenia silnikiem jest mocne na listwie . I zauważyłem taki problem po zalaniu filtra paliwem po kilku obrotach rozrusznika filtr jest pusty i nie napełnia się samoczynnie . Czy może to być wina jakieś pompki wspomagającej . Do poniedziałku walczę sam a jak się nie uda to mam umówioną wizytę u dobrego fachmana P Antoszczuka w Siedlcach
#8
Napisano 10 grudnia 2015 - 23:55
Masz wersję z pompą wstępną która zasysa paliwo ze zbiornika, napędzaną mechanicznie na głowicy czy elektryczną w baku ?.
#9
Napisano 11 grudnia 2015 - 07:05
W baku są podobno tylko dwa pływaki . Pompka jest przy silniku .
#10
Napisano 15 grudnia 2015 - 15:39
Od czoła silnika powinieneś mieć coś takiego ala mała czarna puszka(nad kołami pasowymi) do której idą dwa weze z paliwem, podejrzewam ze to jest jakaś pompa paliwa i te węże są zaczepiane na ruchomych kruccach, tam są takie malutkie siemmeringi które z biegiem lat się rozszczelniaja i jakoś tam dostaje się powietrze(jest to widoczne gołym okiem) , i zapowietrza układ paliwa , wystarczy zmienić te siemmeringi (komplet kosztuje 20 zł około ) i myślę że powinno pomoc. A skoro będziesz grzebać juz tam sprawdź wszystkie węże przy przepustnicy , idące do listwy ,i turba możliwe ze gdzieś indziej jeszcze łapie lewe powietrze.
Powodzenia
Powodzenia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|