Skocz do zawartości




[W140] Impex 600SEL 1992


364 odpowiedzi w tym temacie

#341 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:36

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 01 kwietnia 2017 - 18:30 napisał

W ten sam sposób załatwiłem sobie ultra-rare oryginalny wkład lewego lusterka do 124. Z zakrzywionym końcem i ze sprawnym podgrzewaniem. Boli do dzisiaj i nigdzie nie mogę tego dostać :/
A może dowiadywałeś się ile to cudo kosztuje w ASO?Zamienniki szkieł zewnętrznych do W140 to porażka.Kiedyś tato kupił właśnie niebieski zamiennik do swojego W140.Wcale to nie pasowało,na chama jakoś weszło,ale regulacja nie działała w pełnym zakresie.



#342 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:43

1 168,99 zł :E

#343 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:45

Takiej ceny się właśnie spodziewałem.Nie wiesz może czy w W140 jest w standardzie podgrzewanie szkieł lusterek zewnętrznych?Nie wiem czy mam to u siebie,w VINie nie jest wyszczególnione.

#344 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:48

Nie ma rozróżnionego w EPC, więc wychodzi, że standard.

#345 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:52

Ok,rozumiem.
m104, gdybyś miał czas kiedyś tam to prosiłbym Cie bardzo abyś sprawdził przy okazji w EPC numery tych pierdółek co wypisałem stronę wyżej.W dwóch serwisach próbowałem to zamówić jednak mieli problem ze znalezieniem tego,a tak zamawiać sobie różne pierdoły z myślą,że może będzie to pasować to mija się z celem.Zdecydowałem,że jednak kupię ten wentylator o którym pisałem do Ciebie niedawno-lepiej zmienię aby nie narobić kolejnych problemów.
Co sądzisz o takim szkle używanym?Bo ja mam obawy,że po tylu latach plastik będzie na tyle kruchy,że pęknie komuś przy demontazu lub mi przy montażu.
Zamiennik na pewno pasować nie będzie-nawet ten droższy.

EDIT: Na szczęście sam mechanizm sterowania szkła nie uległ uszkodzeniu.Ja ułamałem jeden bolec,a drugi ułamał ktoś w przeszłości.
Widać,że był już leczony.Także samo szkło jest do kupienia-takie szczęście w nieszczęściu.
A no i przewód podgrzewania nie był podpięty.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Użytkownik impex edytował ten post 01 kwietnia 2017 - 19:09


#346 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 07 kwietnia 2017 - 16:42

No i przyszło wisco.
Niby pasuje do oryginalnego aluminiowego wentylatora "iluś tam" łopatkowego,ale różni się wyglądem od wisca tego co miałem wcześniej zamontowanego na aucie.
Nie ma tego "żeberkowanego" kołnierza i nie ma zaślepki na blaszke bimetalową.
Znalazłem na gratka.pl nowe wisco,firmy SACHS-od prywatnego gościa.Twierdzi,że miał 4 600setki i zamienniki za kilka stówe(np to co kupiłem) będą działać przez chwilę.Niby tylko oryginał powinien siedzieć.
Zbiło mnie to trochę z tropu.Kupował ktoś zamiennii sprzęgieł wiskotycznych?Tzn,na pewno kupował-ale czy różniły się z wyglądu od oryginałów?
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Użytkownik impex edytował ten post 07 kwietnia 2017 - 16:43


#347 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 08 kwietnia 2017 - 15:39

Jakaś lipa z tym wisco. Ja bym zregenerował swoje stare oryginalne. Są firmy co regenerują i dają gwarancję na to. Najpierw sam bym spróbował.

#348 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 12 kwietnia 2017 - 23:42

Udało się wczoraj uruchomić auto i zrobić około 130 kilometrów.
Wisco jak na razie(odpukać w niemalowane) działa.Póki chodzi nie będę go wymieniać na inne.
Wentylator może,ale niekoniecznie ma którąś krzywą łopatke od uderzenia w chłodnicę-za jakiś czas go zmienię bo cena w ASO przerosła moje oczekiwania,a używki też kosztują niemało-okolice 0,5tyś.
Wydaje mi się,że udało się zażegnać problem z temperaturą na postoju.Napisałem,że wydaje mi się z tego względu,że temperatura za oknem to ok 10 stopni i ma się ona nijak do temperatur z ostatnich przejażdżek zeszłego roku-ponad 20stopni.Może szukam dziury w całym,ale lepiej to dokładnie obserwować aby potem nie narobić kłopotu.
Do rzeczy,mimo braku wentylatorów wspomagających(tych od klimy) auto na postoju się nie grzeję,po ok 10-15 min nie osiągnął nawet 100stopni,także jest chyba ok.
Wymieniłem wisco,termostat,korek zbiornika wyrównawczego,nowy płyn chłodniczy.Nalewany przy włączonym zapłonie,uruchomionej dmuchawie z max ciepłem.Po odpaleniu dolany do czarnej części zbiorniczka (wlaśnie przypomniałem sobie aby sprawdzić jego stan bo może jeszcze ciut brakuje)

Następny temat,alternator zregenerowany,ale problem z prądem podczas pracy silnika nadal obecny.Może nie jest taki jak wcześniej(zapalała się kontrolka ładowania przy hamowaniu)ale istnieje nadal.Mianowicie na wolnych obrotach przy uruchomieniu jakiegoś urządzenia(np silnik szyb) zdarzy mu się znów mrugnąć,żarzyć chwilę,światła przygasają wraz z podświetleniem.
Nie wiem co to może jeszcze być..Na myśl przychodzą mi kable masowe przykręcone do karoserii-ma ktoś informacje gdzie ich szukać?Takich grubszych,ważniejszych?
Nie wiem czy pisałem o tym,ale silnik od dmuchawy(sam sobie postawiłem diagnozę) jest na wykończeniu.Nawiew itp pracuje bez zarzutu jednak podczas wjechania w większą dziurę słychać buczenie z okolic prawej strony deski rozdzielczej i zapach szczotek lub czegoś podobnego.Podobny zapach czułem w odkurzaczu jak właśnie padły w nim szczotki.
Pytanie jest takie,to będzie ten wentylator pod podszybiem czy jakiś inny pod deską rozdzielczą?Jeśli to będzie pod deską to wymagany jest demontaż całej konsoli/deski rozdzielczej?Czy wystarczy na przykład zdemontować schowek i inne drobne elementy?

#349 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 13 kwietnia 2017 - 08:51

Podaj nr wentylatora sprawdzę jaki mam w angliku, pewnie będzie to samo

Wentylator w aucie z filtrem węglowym jest pod maską przykryty właśnie filtrem. Dostęp banalnie prosty

#350 Offline   spokoemil


  • Postów: 356
  • Na forum od: 09 kwi 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4, Skoda Octavia III

Napisano 13 kwietnia 2017 - 11:29

Wystarczy, że otworzysz maskę, i z prawej strony zdemontujesz trochę podszybie (właśnie tam jak mówiłeś, gdzie śmierdzi). Po wyjęciu osłony filtra powietrza, i samego filtra masz silnik dmuchawy na wierzchu. Jest on w takiej metalowej obudowie. Załączam zdjęcia, to będzie łatwiej skumać :) Mam nadzieję, że się przyda. Dołączona grafikaDołączona grafika








Podobne tematy Zwiń