Dołączę się do tematu. U mnie w takim samym silniku pojawiają się problemy:
- Nie działa regulacja świateł (czasem złapie, ale w większości nie).
- Nie rygluje fotela.
- Nie zmieniają się kierunki nawiewu. Niezależnie od wciśniętego klawisza, powietrze leci z tych samych kratek (klima automatyczna).
- Hamulec ma wspomaganie, ale chyba troszkę słabe i gdy zgaszę auto, odczekam jakiś czas, wcisnę hamulec to czuć, że wspomaganie "zeszło" (pedał jest twardy).
- ASB się "gubi" i przeciąga biegi. Obroty rosną, auto przyspiesza, czuć lekkie "kopnięcie" zmiany biegu, obroty rosną, kolejna zmiana i dopiero jedzie normalnie. Czasami, gdy gwałtownie przyspieszę, to obroty idą do końca i zanim nastąpi zmiana biegu, to już obroty dojdą do odcinki. Olej sprawdzony według instrukcji i jest ok, D lub R załącza się w ciągu sekundy. Skrzynia pięciobiegowa.
Wszystko wskazuje, że jest nieszczelność w układzie podciśnienia. Tylko czy podciśnienie jest brane z jednego punktu i możliwe, że zaraz na początku tego układu jest jakaś nieszczelność? Czy są jakieś typowe punkty do sprawdzenia?
Użytkownik Szarik edytował ten post 23 listopada 2018 - 12:10