Skocz do zawartości




* * * * * 3 głosy

[W140] 600SEL - droga do perfekcji


133 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 23 grudnia 2015 - 14:47

Witam wszystkich

nie jestem zawodowym mechanikiem samochodowym ale moje zainteresowania mercedesami i wiązkami silnikowymi spowodowały że stała się rzeczy niewiarygodna nawet dla mnie samego :P poznałem bardzo sympatycznego mieszkańca Niemiec który wpadł na szalony pomysł wysłania mi samochodu na naprawę wiązki elektrycznej silnika - górnej, dolnej i okablowania przepływomierzy. Lista napraw jednak się nie kończy na tym i dlatego założyłem ten temat żeby wszystkich potencjalnych i aktualnych posiadaczy V12 zaznajomić z tajemnicami tego silnika/samochodu. W temacie tym będę przerabiał m.in. uruchomienie niedziałającego silnika, uszczelnienie obudowy rozrządu, uszczelnianie pompy wspomagania/nivo, wymianę skraplacza klimatyzacji, naprawę dociągania klapy, naprawę niedomykających się szyb i sprawdzenie jeszcze wielu innych rzeczy.

Pacjentem jest 600SEL z 92 roku pochodzący z Japonii. Piękny kolor niemetalizowany Dunkelblau + granatowa skórzana tapicerka w środku.
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika