No właśnie, czym one się różnią od siebie oprucz ceny. Czasem mają różne numery katalogowe jednego producenta (może chodzi o ciśnienie lub charakterystyke tłumienia itp), nie chce przepłacać ale też jeżeli jest jakaś istotna różnica to wole zrobić porządnie to zawieszenie.
2
311 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 08 listopada 2008 - 13:17
#22
Napisano 08 listopada 2008 - 14:46
Polecam tego sprzedawcę,którego link zamieścił przedmówca.Ja też kupowałem u niego (bono2) gruszki i parę innych rzeczy i jestem zadowolony. Gruszki różnią się ciśnieniem-przecież sedany też były wyposażane w nivo a tam zapewne panuje niższe ciśnienie.Raczej wszystkie 124 T miały gruszki te same.
#23
Napisano 08 listopada 2008 - 19:16
Wielkie dzięki koledzy, gruszki już zamówiłem ale i tak będę zmieniał dopiero za miesiąc (kasa :cry: ), zamówie jeszcze z czasem tuleje na tylną belke i płyn do Nivo. Jeszcze raz wielkie dzięki.
#24
Napisano 08 kwietnia 2009 - 11:50
Na początku marca padł mi lewy siłownik. Założyłem używany i było wszystko ok!!!
...ale po 3 tygodniach padł drugi siłownik :evil:
Zakupiłem komplet 2 szt używanych. Chłopaki u mechanika wymienili i pozornie wszystko byłoby ok....
...ale teraz auto stoi wysoko, ale w ogóle nie amortyzuje wybojów - sztywny jak... i na dziurach aż mi mózg pod kopułę podskakuje!!!
-Pompa pracuje, bo widać że przelewa do zbiornika pod maską.
-Regulator wysokości, po odpięciu tej wajchy-rzymskiej śruby też reaguje na zmiany położenia, czyli po podniesieniu do góry podnosi, a po opuszczeniu-opuszcza auto
...i zdawałoby się , że wszystko jest w porządku, a jednak...
Samochód stoi sztywno, a jak wlezę do bagażnika i podskakuję, żeby dociążyć, to skacze jak na trampolinie.
Potrzebuję pilnej pomocy, bo jak jeszcze troche pojeżdżę takim skoczkiem, to mi mózg się od kopuły odbije!!!
...ale po 3 tygodniach padł drugi siłownik :evil:
Zakupiłem komplet 2 szt używanych. Chłopaki u mechanika wymienili i pozornie wszystko byłoby ok....
...ale teraz auto stoi wysoko, ale w ogóle nie amortyzuje wybojów - sztywny jak... i na dziurach aż mi mózg pod kopułę podskakuje!!!
-Pompa pracuje, bo widać że przelewa do zbiornika pod maską.
-Regulator wysokości, po odpięciu tej wajchy-rzymskiej śruby też reaguje na zmiany położenia, czyli po podniesieniu do góry podnosi, a po opuszczeniu-opuszcza auto
...i zdawałoby się , że wszystko jest w porządku, a jednak...
Samochód stoi sztywno, a jak wlezę do bagażnika i podskakuję, żeby dociążyć, to skacze jak na trampolinie.
Potrzebuję pilnej pomocy, bo jak jeszcze troche pojeżdżę takim skoczkiem, to mi mózg się od kopuły odbije!!!
#25
Napisano 08 kwietnia 2009 - 13:06
Wymień akumulatory ciśnienia (gruszki nivo) i będzie Poczytaj wcześniejsze posty w tym wątku-było to omawiane.Pozdrawiam.
#26
Napisano 08 kwietnia 2009 - 13:37
O gruchach właśnie sobie pomyślałem, ale myślałem że może to jednak jakieś zapowietrzenie, albo coś, bo przed "strzeleniem" drugiego siłownika było wszystko ok, auto "wybierało" doskonale nierówności itp...
Po awarii drugiego siłownika starałem się już prawie nim nie jeździć - przejechałem chyba jeszcze 30-40 km (musiałem), a po wymianie natychmiast odczułem dziwną sztywność zawieszenia, już wyjeżdżając od mechanika!!!
Pocieszy mnie ktoś, czy jednak grucha( gruchy :cry: ) na 100% ????????
[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 14:37 ]
P.S. ...a jeżeli jednak grucha, to jak się do niej dobrać w kombiku??? W sedanie ponoć są pod kołem zapasowym, a w kombi koło mam z boku, z lewej strony, a w bagażniku z tyłu, na środku jest schowek na pierdoły!!!
Po awarii drugiego siłownika starałem się już prawie nim nie jeździć - przejechałem chyba jeszcze 30-40 km (musiałem), a po wymianie natychmiast odczułem dziwną sztywność zawieszenia, już wyjeżdżając od mechanika!!!
Pocieszy mnie ktoś, czy jednak grucha( gruchy :cry: ) na 100% ????????
[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 14:37 ]
P.S. ...a jeżeli jednak grucha, to jak się do niej dobrać w kombiku??? W sedanie ponoć są pod kołem zapasowym, a w kombi koło mam z boku, z lewej strony, a w bagażniku z tyłu, na środku jest schowek na pierdoły!!!
#27
Napisano 09 kwietnia 2009 - 14:17
Dzięki za porady!!!
Kurde, dziwi mnie tylko jedno - dopóki nie walnął siłownik, wszystko było ok
Po wymianie siłownika auto nagle twarde
Zbieg okoliczności???
Może zaczynam ględzić, chcąc uniknąć następnego majstrowania, ale zastanawiam się, czy może jednak układ nivo nie jest gdzieś zapowietrzony, zatkany, albo cóś :roll:
...wiem, wiem - marzenia panny z dzieckiem :-|
Kurde, dziwi mnie tylko jedno - dopóki nie walnął siłownik, wszystko było ok
Po wymianie siłownika auto nagle twarde
Zbieg okoliczności???
Może zaczynam ględzić, chcąc uniknąć następnego majstrowania, ale zastanawiam się, czy może jednak układ nivo nie jest gdzieś zapowietrzony, zatkany, albo cóś :roll:
...wiem, wiem - marzenia panny z dzieckiem :-|
#28
Napisano 09 kwietnia 2009 - 18:40
A jak stoi wysoko,ale ładnie amortyzuje? Zapowietrzenie,czy zatarty na panewce regulator? Było si,ale koles od którego kupowałem chciał jeszcze jakieś klamoty sobie przewiezć i jak sie podniosło,to tak już stoi.Po wykładzinach widać ,że od nowości to on najwyżej jedną walizkę targał ,a z tyłu to raz na rok ktoś siedział.Dodam ,że troche poci się wężyk zaraz przy pompie,ale boję się go skracać ,bo jak zapowietrzę to może być początek gehenny
#29
Napisano 09 kwietnia 2009 - 22:27
Wciśnięty i opaska i się poci.Jestem trochę zły,bo auto użytkowałem przez dwa tyg. i było idealne,po tygodniu po nie przyjechałem i nawet nie sprawdzałem,ale od początku wiedziałem ,że niwo w 17 letnim aucie to będzie porachai modlę się oby nie taka jak z gaznikiem pireburg 2EE
[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 23:27 ]
Poci się przy pompie, ten parciany wąż jakby dziurkę od szpilki miał na 3 cm od kroćca
[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 23:27 ]
Poci się przy pompie, ten parciany wąż jakby dziurkę od szpilki miał na 3 cm od kroćca
#30
Napisano 10 kwietnia 2009 - 22:04
Koko napisał:
Poci się przy pompie, ten parciany wąż jakby dziurkę od szpilki miał na 3 cm od kroćca
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[S124] problem z nivo |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|