Skocz do zawartości




- - - - -

Nivo - sprawdzenie, regulacja



311 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Iszczvan


  • Postów: 10
  • Na forum od: 23 cze 2009
  • Miejscowość: Skępe

Napisano 24 czerwca 2009 - 07:54

Oki, tak zrobie. Mam jeszcze pytanko - czy mogę przejechac okolo 1km pomalutku (do warsztatu) bez plynu Nivo w układzie?



#42 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 26 czerwca 2009 - 23:19

Roxa, widze ze dzieki posidaniu kombiakow posiadzieny niedlugo doktorat HC z hydrauliki i ogolnie nivomatyki stosowanej. :mrgreen:

#43 Offline   Iszczvan


  • Postów: 10
  • Na forum od: 23 cze 2009
  • Miejscowość: Skępe

Napisano 29 czerwca 2009 - 09:59

Płyn Nivo dotarł. Wlałem go i odpaliłem samochód trzymając obroty ponad 2,5tyś rzeby pompa zaczęła działać i NIESTETY wyleciał płyn przez amortyzatory (siłowniki). Cały układ jest suchy, ciekło tylko przez amorki. Jutro będę je wyjmował i zobacze co im dolega... tylko dziwna sprawa, że obydwa zahowują się tak samo...

#44 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 czerwca 2009 - 14:55

mam 2 amorki NIVO w garażu do kombiaka. będę w sobotę w domu to je dokładnie obejrzę, ale jak je demontowałem to nie ciekły. Jeśli jestes zainteresowany to pisz na PW ;-)

#45 Offline   Iszczvan


  • Postów: 10
  • Na forum od: 23 cze 2009
  • Miejscowość: Skępe

Napisano 29 czerwca 2009 - 16:06

Dziś wdrożyłem w życie Waszą teorie zawartą na tym forum - dosyć łatwo i gładko (dzięki Wam) wymontowałem amorki :smile: - całe mokre i nieszczelne. :cry: I teraz dylemat -kupic używane czy zregenerowac.... Dowiadywałem się w Gdańsku i regeneracja kosztuje 300 złociszy za 1 ale daja rok gwarancji... Używane kosztują od 300 zł w górę ale bez gwarancji.... i bądź tu mądry :drive:

A tak wogóle to cały czas nie mam pojęcia dlaczego wcześniej z zawieszeniem było ok i nic nie ciekło, a po podniesieniu samochodu i zdjęciu kół nagle obydwa zaczęły rzygac ???!!!! :shock:

#46 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 29 czerwca 2009 - 17:30

Jak z komunizmem-calosc trzymala sie na brudzie :smile: ja w swoim karawanie stosuje metode porzadnych regeneracji, kupujac uzywki nigdy nie wiesz co dostaniesz, przekonalem sie o tym pare razy.Mysle ze mozesz negengastom zaufac, robia to od paru lat i ogarniaja.

#47 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 czerwca 2009 - 17:58

A czy oni w tym Negengascie regeneruja tez dolne sworznie kulowe amortyzatorów NIVO nowszego typu?

#48 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 29 czerwca 2009 - 22:44

Chyba tak, zadzwon. widzialem tam rozne merce, sa raczej komunikatywni

#49 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 30 czerwca 2009 - 17:51

"z tyłu , nad tylnym zawieszeniem jest przymocowany zawór poziomowania auta. sprawdź ustawienie dźwigni która jest połączona z drążkiem stabilizatora tylnego zawieszenia"

Czy ktos ma zdjecie tego ustrojstwa o ja oblukalem i nie znalazlem tej dzwigni, :shock:

"A co do pompy to w regulatorze jest odpowietrznik i jeżeli po jego odkręceniu leci piana to mamy winnego"
Tego pieronstwa tez nie moge znalesc jak ktos ma zdjecie to bylbym wdzieczny :hooray: wogole ten moj uklad jest troche inny niz kolegow umnie gruszki sa po obu stronach za mostem anie w bagazniku no i ja mam 5 gruszek dwie na tyle dwie z przodu i jedna przy prawym nadkolu z przodu. Moja gwiazdka podnos sie z tylu o jakis centymetr a siada tez tak samo natomiast poziom zero jest posrodku .Zas z przodu ten ruch jest w zakresie dwoch centymetrow nie wiem czy to nie malo zwlaszcza z tylu :pub: bo przod wydaje sie OK. Za wszelkie info serdeczne dzieki :zeby:

#50 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 lipca 2009 - 15:51

No tak moj vin to wdb2010351f857723 a gruch sa ztylu pod nadwozie i z przodu zrobie fotki to wrzuce no dobra mam Dołączona grafika Dołączona grafika to jest przod Dołączona grafika Dołączona grafika a to tyl zaraz dodam wiecej zdjec i bede pytania zadawal :star: Czy to jest ten zawor poziomowania Dołączona grafika poniewaz to ustrojstwo znajduje sie i z tylu i z przodu co to jest nie wiem :coto: ale chetnie sie dowiem :hmm: A asd mam potwierdzam by zapomnial :grin:








Podobne tematy Zwiń