Skocz do zawartości




- - - - -

Nivo - sprawdzenie, regulacja



311 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   marucha79


  • Postów: 38
  • Na forum od: 06 kwi 2008
  • Miejscowość: Połczyn-Zdrój

Napisano 17 maja 2008 - 08:17

I to są konkrety :poklon:
Przy najbliższej okazji obadam wszystko, ale z zapowietrzeniem to może być u mnie to. Ostatnio wymieniałem przewód od zbiorniczka do pompy, nie lało się nim, ale był mocno przepocony i sparciały.



#12 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 18 maja 2008 - 15:38

Nie wiem dlaczego ,ale zapowietrzyc się może i przez tą czynnośc.Pomimo tego że pompa jest łopatkowa . Nie jest to skomplikowany układ i raczej bardzo wytrzymały bo nie ma w nim nawet filtra oleju,więc helmuty musieli byc go bardzo pewni.
roxa Nie wiem co masz na myśli piszą "układ otwarty",ale układ hamulcowy też jest "układem otwartym", a zapowietrzenie jest szkodliwe

#13 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 maja 2008 - 16:51

Masz rację tłoczy cały czasz :star: ,ale obieg jest zamknięty przez sterownik który znajduje się przed regulatorem wysokości i z tamtąd wraca olej.Dlatego jest problemem zlać przy wymianie cały stary olej.Fajnie że jest ktoś z kim można powymieniać uwagi jak ja miałem problem niestety nigdzie nie mogłem znaleść żadnej informacji i wszystko robiłem po omacku praktycznie rozłożyłem układ na części

#14 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 maja 2008 - 18:17

Szczerze powiem że tego nie sprawdzałem przy jakich obrotach zaczyna podnosić bo jeszcze nigdy go nie załadowałem więcej niż 100kg.Natomiast wczoraj ciągłem przyczepkę łącznie może z 500kg nic kompletnie nie odczułem żeby tył mi siedział.Co ważne niewiedziałem kiedy nawet się podniusł Naprawdę jest to genialny wynalazek
Tylko ja u siebie mam pompę umieszczoną w pompie od wspomagania tak jak w benzynie.
Ja podobnie nie lubię gadać o czymś czego nie wiem i nie sprubowałem bo poco mam :roll: świecić oczami http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif

#15 Offline   marucha79


  • Postów: 38
  • Na forum od: 06 kwi 2008
  • Miejscowość: Połczyn-Zdrój

Napisano 23 maja 2008 - 06:28

Czy przy odpowietrzaniu nivo potrzebna jest jakaś wiedza tajemna, czy zwyczajnie przy pracujacym silniku popuszczam odpowietrzniki?
Jak już bedę sprawdzał, to może zacznę od zerkniecia czy mam w środku płyn czy same bąbelki...

#16 Offline   kuna997


  • Postów: 16
  • Na forum od: 20 sty 2008
  • Miejscowość: Kielce

Napisano 23 maja 2008 - 22:42

witam natomiast w moim mercu coś świrujr ten układ bo czasami jest wysoki a czasami przysiada zaczne chba od sprawdzenia regulatora :sad: chyba że jest to przyczyną jakiejś innej awarii :star:

#17 Offline   kuna997


  • Postów: 16
  • Na forum od: 20 sty 2008
  • Miejscowość: Kielce

Napisano 25 maja 2008 - 20:28

masz na mysli ten łącznik przy zawieszeniu z tyłu ? zanurkuje w kanał tylko z kanałem mam problem, ale gdzieś moze znajde . narazie dzięki za rade

#18 Offline   dzubro


  • Postów: 47
  • Na forum od: 28 paź 2008
  • Miejscowość: Kielce
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2008 - 19:55

roxa,

#19 Offline   mhabm


  • Postów: 48
  • Na forum od: 15 paź 2008
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 08 listopada 2008 - 08:52

Podpinam się pod temat ;-) Od miesiąca jestem posiadaczem W124 E (94) kombi w wersji Sportline. Kupiłem auto z wadą tylnego zawieszenia - tzreba wymienić gruszki i 4 tuleje. Byłem w 2 warsztatach i tam za wymiane gruszek (ich części) życzą sobie od 900 do 1000 zł. dodam że dla mnie jest too cena z lekka przesadzona gdyż za same gruszki liczą ok 370zł/szt [ALLEGRO:200-270ZŁ). Owe gruszki jestem w stanie wymienić we własnym zakresie lecz nie jestem pewien jakie mam kupić - jest ich pare rodzai tego samego producenta. :oops:

#20 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 08 listopada 2008 - 09:16

http://www.allegro.pl/item472169406_aku ... 2_210.html
i po sprawie :ok:








Podobne tematy Zwiń