https://www.youtube....h?v=b3Ge5LmkVu8
4
[OM 605] turbo modyfikacje.
Rozpoczęty przez Promas, sty 03 2016 10:32
107 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 24 września 2019 - 19:08
#102
Napisano 18 marca 2020 - 11:45
Witam wszystkich
Pytanie do znawców tematu prz zmianie pompy ma mechaniczna w silniku om605 przeszkadza mi chłodnicza oleju muszę ja zdemontować i pytanie: Czym zasklepić otwory w bloku silnika po zdemontowaniu chlodniczki oleju? I jeszcze jedno pytanie jak korkami zamarzeniowymi to jakie powinny mieć średnice bo facet w sklepie nie może dobrać?
Pytanie do znawców tematu prz zmianie pompy ma mechaniczna w silniku om605 przeszkadza mi chłodnicza oleju muszę ja zdemontować i pytanie: Czym zasklepić otwory w bloku silnika po zdemontowaniu chlodniczki oleju? I jeszcze jedno pytanie jak korkami zamarzeniowymi to jakie powinny mieć średnice bo facet w sklepie nie może dobrać?
#103
Napisano 18 marca 2020 - 11:54
Ja zamontowalem mniejsza z om 604 i pompa wchodzi na styk można jeszcze z płaską dupką pompę założyć
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#104
Napisano 18 marca 2020 - 12:50
Om 604 to czterorocylindrowy a ja mam pięciocylindrówka to chyba inne silniki.
Użytkownik Promas edytował ten post 18 marca 2020 - 12:51
#105
Napisano 18 marca 2020 - 13:05
Takie same tylko różnią się cylindrami a chlodniczka jest o połowę mniejsza ale jest i coś chłodzi zobacz zdjęcia w internecie jak wygląda
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#106
Napisano 18 marca 2020 - 13:22
Użytkownik OSTRY2500 dnia 18 marca 2020 - 13:05 napisał
Takie same tylko różnią się cylindrami a chlodniczka jest o połowę mniejsza ale jest i coś chłodzi zobacz zdjęcia w internecie jak wygląda
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Tak ale ja podjąłem decyzje ze dam chłodnice zewnętrzna i teraz pytanie jak zasklepić te dwa otwory po chłodniczne w bloku?
Użytkownik Promas edytował ten post 18 marca 2020 - 13:24
#107
Napisano 21 marca 2020 - 08:13
Weź sobie zmierz Brok z drugiej strony głowicy i masz jaki rozmiar
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#108
Napisano 30 sierpnia 2020 - 12:57
Witam, czytałem wątek i widzę,że nie piszecie nic o zmianach w samych wtryskiwaczach, czy trzeba zmienić rozpylacze, może zmienić ciśnienie otwarcia? Z własnego doświadczenia wiem, że ciśnienia otwarcia mają dużą rolę jeśli chodzi o obroty jałowe przy dużej zmianie dawki ogólnej. Mam obecnie OM606 na sekcjach 7mm i ciężko jest osiągnąć kompromis moc a jałowe. Pewnego razu montowałem pompę z OM606 bez turbo do OM603 bez turbo. Popy różnią się tylko dawką. W606 wszystko było ok ale w 603 nie dało się ustawić biegu jałowego. Obroty były z byt wysokie a po jakimkolwiek obciążeniu takim jak światła, czy skręcenie kierownicą silnik spadał z obrotów, potrafił nawet zgasnąć. Różnice między tymi silnikami to ciśnienia otwarć wtrysków. Po tym wszystkim wnioskuje, że by silnik miał stabilne jałowe obroty przy zwiększonej dawce trzeba zwiększyć ciśnienie otwarcia wtryskiwacza. Co o tym myślicie?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|