Skocz do zawartości




- - - - -

[OM 605] turbo modyfikacje.


107 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 listopada 2016 - 13:12

Phi , trochę zmieniły się plany. Na razie zbieram kasę na grubsze mody. Cena zrobienia mojej pompy to ok. 220 zł sekcja 7mm, przerobienie pompy ok. 800 zł, wtedy max obroty będą ok. 6000. Tylko muszę jeszcze opracować zewnętrzną ALDE :grinhihi:



#52 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 listopada 2016 - 18:59

220pln za 7mm i ten zaklad by mi wysłał za pobraniem 5 szt. a ktoś już jeździł na tych sekcjach.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#53 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 grudnia 2016 - 19:14

A tego to już nie powiem, trzeba zadzwonić i się zapytać, tu masz przykładowe linki znalezione na olx:

- https://www.olx.pl/o...html#1cb39b2ee0
- https://www.olx.pl/o...html#1cb39b2ee0

Pamiętaj po zmianie sekcji trzeba pompę kalibrować, ja wolę oddać pompę na założenie komuś kto się zna i ją skalibruje. Jeszcze u mnie dochodzi założenie zewnętrznej ALDY z którą może się uporam w tym miesiącu oraz dołożenie do pompy ARA. Wkońcu ogranięcie wiązki silnika i testowanie przetestowanie mojego projektu aldy z regulowalnym aktuatorem :)

#54 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2017 - 21:49

Witajcie chce zalozyc zewnetrzna alde tak jak na zdjeciu.Dołączona grafika Do tej pory jezdzilem bez aldy do 2000obr. dymi potem turbo dmucha i nie dymi,ale jak sie dobrze operuje gazem to wcale nie dymi (tylko jezdzic i pilnowac tego dymu to zadna jazda).Do rzeczy jesli chodzi o regulacje, dawke mam raczej podkrecona wieksza niz w orginale 150hp. mam 10sec do 100 mierzone gps na kolach 225 50 16.Mam auto na biegu jalowym, daje gaz dymi na czarno i skrecam srobke nr1 tyle zeby nie dymil na luzie jak dostanie cisnienia grucha to podniesie dawke do sruby nr2 i auto nie bedzie dymic bo turbo dmucha do 1.3 bara.Wszystko robie na tak zwane oko pokrece przy pompie przejade sie i widze czy lepiej czy gorzej.Z ta alda dobrze kombinuje pozdrawiam.

#55 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2017 - 07:25

Alda działa czarny dym zredukowany przyspieszenie jest tylko miałem problem z grucha bo włącza się zbyt wcześnie (za miękka sprężyna) i dawała większą dawkę paliwa to na wężyku od gruchy dałem trójnik (rozszczelniłem) i teraz grucha podnosi dawkę paliwa gdy turbo dmucha 0.8bar. A o śrubce nr 2 zapomnijcie ona ogranicza max paliwo jak będzie dymić na max paliwie to podkręćcie turbo i dymu nie będzie.

#56 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2017 - 19:20

Ludzie nie modufikujecie 605 czy co, to grzech nie grzebać przy nich. Nikt się nie wypowie.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#57 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 04 czerwca 2017 - 09:56

Panie wykresy :D

#58 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 września 2017 - 13:59

Podpiwiecie jak podnieść max obr.na pompie wtryskowej bo mi pod obciążeniem daje 4700 i nic więcej wkrecalem tą śrubę na inbus i nic.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#59 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 września 2017 - 18:01

Panowie pytałem się jak podnieść max obroty okazało się że mam linkę luźną bo miałem cięgna spawane a nie oryginalne i pompa dawała 60% mocy teraz to wariat daje tyle paliwa ze dymi na czarno z ciśnieniem 1.8 bar. Na razie o sekcjach 7.5mm nie myślę bo do 6mm trzeba szukać większe turbo bo seria suszarka wymięka.

#60 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 września 2017 - 07:37

Jak bym założył większy intercooler (fimic)niż org to bym trochę zredukowal czarny dym czy nie.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń