Skocz do zawartości




- - - - -

[OM 605] turbo modyfikacje.


107 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 stycznia 2018 - 13:12

https://www.youtube....h?v=XjhN6lD_J-k



#72 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 stycznia 2018 - 14:11

Na pierwszym biegu obrotomierz dochodzi do 4500obr. przy boksowaniu a dalej nie chce iść, a jak jadę to poza 5000obr co jest grane czujniki nie wyrabiają czy co.

#73 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 stycznia 2018 - 13:26

Spróbuj dołożyć mu dodatkową masę np. jak Ci się nie chce odkręcać z tyłu licznika linki, to wciśnij kawałek przewodu pomiędzy żarówkę od podgrzewania świec a jakąś żarówkę z lewej sekcji zegarów, aby tylko połączyć srebrną blachę od prawej części zegarów do innej masy lub karoserii. Można tez sprawdzić masę czujnika za akumulatorem, tak gadam o tej masie bo mi podobnie świrował jak miałem z nią problemy.

#74 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 stycznia 2018 - 14:23

Dzięki czasem mi swiruje kontrolka świec, mówisz że to masa zegara.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#75 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 stycznia 2018 - 00:07

Witam mam na oku z ogłoszenia turbo K31 i pytam gościa czy ma zmienna geometrie bo sztangi nie widzę on mówi że nie powiecie mi czy te turbiny mają jakieś regulacje ciśnienia był bym bardzo wdzięczny pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#76 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lutego 2018 - 18:25

Co do tych zegarów to chodziło mi o to, że cała metalowa powierzchnia to jest masa, a z tą żarówka to dobre miejsce aby przytrzasnąć dodatkowy przewód, ale możesz go przymocować gdziekolwiek byle by do metalowego tyłu zegarów..żarówka świec powinna się zapalać nawet po wyjęciu z zegarów, ale i tam mógł lut puścić (też tak miałem, obluzował się pod koszulką termokurczliwą)

#77 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lutego 2018 - 10:08

Wcześniej pisałem przy max obrotach silnik mi czasem przerywal teraz po wymianie oleju silnik na biegu kręci się do 5300 i nic nie przerywa olej chyba był przepracowany.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#78 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lutego 2018 - 21:29

Cześć czy jest możliwość założenie turba z 3.2 cdi że zmienna geometria, mniejsza o sterowanie tylko chce wiedzieć czy pasuje do kolektora om 605turbo czy zgrywaja się te trójkąty.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#79 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 marca 2018 - 18:38

Witam ktoś mi powie co jest grane na razie mam org. turbo w 605 i mam ustawione na 1.5 bar i tak na pierwszym biegu i drugim dobija do 1.4 bar a już trójką 1.5 bar a czwórka i piątka jak butóje od 2000 obrotów to pokaże nawet 2 bary i jedzie fajnie nic sie nie dzieje z silnikiem .A i jeszcze jedno jak odłączę west gate jest zamknięte to na jedynce dmuchnie do 1.6 bar i jak by sie turbo wyłączało silnik zaczyna kuleć i niebieski dym z rury i potrafi zgasnąć jak odpale to jest normalny .I powiem wam że tak ustawiłem dawkę że jak dostanie 1.6 bara to dopiero przestaje dymić podpowiedzcie coś bo nie wiem czy silnik nie wytrzymuje ciśnienia i kuleje na zaworach doradzcie pozdrawiam.

#80 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2018 - 18:41

Mam problem z moją zabawką przy doładowaniu 1.6 bar na zimnym 60c i 4200obrotow zawory się wieszają a jak ma 95c to wieszają się przy 5200. I moje pytanie od czego podebrać twardsze sprężyny, bez doładowania wariat kreci się do 6000 i więcej .Coś tam Kacper i Sołtys modzili ale są nie aktywni doradźcie coś z góry dzięki.








Podobne tematy Zwiń