Skocz do zawartości




- - - - -

[OM 605] turbo modyfikacje.


107 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2018 - 22:16

Powiedzcie jak to jest z tymi turbo dieslami dam mu dużo paliwa dymi na czarno no to daje mu więcej powietrza i nie dymi prawda a w moim przypadku jak mu dam 1.6 bar to dopiero nie dymi w całym zakresie obrotów ale i nie ciągnie od 4tys a jak dam 1.3 to dymi na czarno od 4tys in nie ciągnie powyżej a jak dam mniej gazu na lince (mniej paliwa) to nie ma dymu i ciągnie poza 5tys. Wniosek jest taki że jak przeladuje powietrzem to nie będzie mocy maxymalnej może być tak czy jeszcze coś muszę podkręcić w pompie żeby to się unormowalo jak się mylę to mi wytlumaczcie.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka





#82 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 kwietnia 2018 - 21:26

Turbo KKK z 606 założone do 605, lepiej ciągnie i nie dymi między 4tys a 5tys wychodzi na to że oryginalne turbo jest za małe na tą dawkę paliwa na pompie co ustawiłem na razie na 1.5 bar westgate bo niżej dymi na czarno. A z westgate podciśnieniowe sobie bardzo prosto poradziłem i jest on dużo lepszy niż ciśnieniowy bo jest cały czas zamknięty a jak jest zadane ciśnienie to się otwiera, a ciśnieniowy jak ma połowę zadanego ciśnienia to jest w jakimś stopniu otwarty. Powiem wam że te 6 albo 6.5mm robią robotę.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#83 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 maja 2018 - 09:58

Na turbince z 606 przyspiesza tak https://www.youtube....h?v=gMc19sQp9T0

#84 Offline   andrzejrz


  • Postów: 518
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 06 maja 2018 - 10:51

Ładnie ciągnie :) .Gratulacje

#85 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 maja 2018 - 17:15

A co mi dolega z obrotomierzem wie ktoś? Masę zrobiłem kablem z zegarów wiec to nie masa.

#86 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 lipca 2018 - 08:19

Co myślicie o kompresorze żeby dół się poprawił i moje pytanie gdzie go montować za turbo czy przed. W necie widziałem za TURBO na kolektorach ssących .

#87 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 sierpnia 2018 - 06:52

A czy kompresor jest smarowany z silnika jak turbo i ile może wytworzyć ciśnienia.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#88 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 sierpnia 2018 - 11:20

Po dołożeniu większego intercoolera zyskał na mocy,tak się zbiera na 4 biegu https://www.youtube....h?v=p_FthVkiUIs

#89 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 września 2018 - 14:55

Widzę że temat umarł .

#90 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 września 2018 - 17:15

Nikt nic nie podpowie z kompresorem od Mercedesa 1.8 czy 2.3 i czy by zlikwidowal troszkę turbo dziurę

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń