Skocz do zawartości




- - - - -

[OM 605] turbo modyfikacje.


107 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   hifu


  • Postów: 38
  • Na forum od: 07 paź 2011
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 230CE

Napisano 02 grudnia 2018 - 16:36

Nie czytałem tego, ale może coś Ci to pomoże.
Zrobili OM606 turbo kompresor, w W190.

http://www.superturb...ad.php?tid=3199



#92 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 kwietnia 2019 - 13:02

Silnik kręci się do 6tys.na biegach to jest jeszcze trochę zapasu. Dołączona grafika

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#93 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 lipca 2019 - 21:56

Pochwalę się spalaniem na trasie 6,2 diesla Zamość -Warszawa średnia 120km/h nieźle co

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#94 Offline   andrzejrz


  • Postów: 524
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 31 lipca 2019 - 06:01

Nieźle,gratulacje

#95 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 lipca 2019 - 15:28

To chyba dzięki dyfrowi 3.23 i skrzyni manualnej 2tys. obr. i 100km/h na 5 biegu.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#96 Offline   andrzejrz


  • Postów: 524
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 31 lipca 2019 - 20:22

Sam to ogarniasz?

#97 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 sierpnia 2019 - 12:56

Tak

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#98 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 września 2019 - 07:54

Może ktoś podpowie czemu turbo powyżej 4000 obr. słabiej ładuje czym wyższe obroty to doładowanie spada. Może pompa paliwa nie domaga na takich obrotach bo jest mechaniczna te super turbo diesle w internecie mają pompke elektryczna może to być. Wkurzam się tym bo po wyżej 4tys zaczyna dymic a jak zmniejsze na szynie skok to już tak nie jedzie proszę o jakieś wskazówki.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#99 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 24 września 2019 - 09:25

Jak zaczyna dymić to ma za mało powietrza. Coś ogranicza przepływy, turbo, kolektory, wydech.

#100 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 września 2019 - 17:11

Ale czy turbo po rozbujaniu może gubić ciśnienie i czy turbina nie ciągnie do końca i utrzymuje ciśnienie. Pytam o turbiny sterowane manualnie (ciśnieniowy) bez komputera

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń