cześć Wszystkim, kupiłem w210 2,2 cdi 2001, uszkodzonego lekko w przod. poskładałem a tu zonk. Odpala, ale troche falują obroty, jak dodam gazu przestają na chwile. Po pracuje z 5 min na podwórku i gaśnie, muszę odczekać i znowu odpala. Wymieniłem 5 oringów na przewodach paliwowych i filtr paliwa ale bez zmian. Czy macie jakieś pomysły ?
0
[w210] 2.2 CDI - odpala, faluje i gasnie
Rozpoczęty przez Pablo202, sty 07 2016 23:47
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 stycznia 2016 - 23:47
#2
Napisano 10 stycznia 2016 - 18:18
A jak wygląda pompa wysokiego ciśnienia ? Falowanie obrotów w tym modelu z silnikami diesla najczęściej jest spowodowane nieszczelnościami.
#3
Napisano 10 stycznia 2016 - 22:34
Użytkownik lukaszn dnia 10 stycznia 2016 - 18:18 napisał
A jak wygląda pompa wysokiego ciśnienia ? Falowanie obrotów w tym modelu z silnikami diesla najczęściej jest spowodowane nieszczelnościami.
-czujnik temp pow zasysanego
-czujnik MAP
-elek wzmocnienie ogrzewania
-świeca żarowa
czy coś z tych rzeczy może mieć wpływ na te objawy ?
#4
Napisano 11 stycznia 2016 - 20:37
Może go zalewa ? wymieniłeś olej z filrami ?
#6
Napisano 12 stycznia 2016 - 18:18
Przy wtryskach jedyne co zobaczysz, to to, że są zatopione w głowicy i raczej nie do zdemontowania bez specjalistycznych narzędzi. Nie czytaj błędów, tylko sprawdź jak nie pali, jakie ciśnienie na railu widzi sterownik silnika w trakcie rozruchu i czy widzi obroty silnika. Dodatkowo, co "ginie", gdy gaśnie - ciśnienia paliwa, czy odczyty z wału. Bo tak w ciemno to pół silnika rozbierzesz i dalej nie dojdziesz.
#7
Napisano 13 stycznia 2016 - 14:47
Użytkownik m104 dnia 12 stycznia 2016 - 18:18 napisał
Przy wtryskach jedyne co zobaczysz, to to, że są zatopione w głowicy i raczej nie do zdemontowania bez specjalistycznych narzędzi. Nie czytaj błędów, tylko sprawdź jak nie pali, jakie ciśnienie na railu widzi sterownik silnika w trakcie rozruchu i czy widzi obroty silnika. Dodatkowo, co "ginie", gdy gaśnie - ciśnienia paliwa, czy odczyty z wału. Bo tak w ciemno to pół silnika rozbierzesz i dalej nie dojdziesz.
#8
Napisano 14 stycznia 2016 - 21:53
Wtryski wystarczyło wyczyścić, pylą jak prawie nowe Jutro wielki test i ewentualna wymiana pożyczonych dziś od kolegi: zaworu wysokiego ciśnienia, przepływomierza, czujnika położenia wału i czujnika wałka.
#9
Napisano 16 stycznia 2016 - 22:43
Wtryski wsadzone, zawór wysokiego ciśnienia, czujnik w listwie wtryskowej, czujnik wałka rozrządu wymienione na pewne i dobre. Niestety nadal po ok 15 min gaśnie z komunikatem zbyt niskiego ciśnienia. Pozostaje mi wymienić czujnik wału i później załamać ręce. Czy ma ktoś jakieś jeszcze pomysły ??
#10
Napisano 22 stycznia 2016 - 13:53
Po SD okazuje się że ginie napięcie na sterowniku i dlatego gaśnie. Czy są jakieś przekaźniki na linii zasilania sterownika ? Co sprawdzić ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|