Pod drewienkiem lewarka zmiany biegów. Tam powinna być duża kostka.
Jak coś to mam oryginalna wiązkę do prawego lusterka.
0
[W201] MojDrugiMerc 2.0D 1987
Rozpoczęty przez MojDrugiMerc, lut 01 2016 13:19
131 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 07 czerwca 2017 - 20:03
#102
Napisano 08 czerwca 2017 - 10:07
@w0jta5 Napisałem do Ciebie
#103
Napisano 16 czerwca 2017 - 13:20
Ok mały update
W samochodzie wyszło że należy wymienić drzwi pasażera gdyż były w takim stanie
Ogólnie purchle wyszły też na wysokości listwy i niestety w takim miejscu że lakiernik nie podjął się naprawy.
Dodatkowo oprócz lakierki i polerki zostaną sprawdzone i naprawione:
- hamulce
- tłumik/wydech (coś się chyba już dziurawy zrobił albo w tłumiku coś lata bo mam grzechotkę)
- płyny ustrojowe i ich filtry
- olej w skrzyni biegów
- olej w tylnym moście
Po przyjechaniu do domu dodatkowo wymienię:
- siłowniki w drzwiach (jeden około rok temu się zawiesił i nie dało rady drzwi zamknąć więc dla bezpieczeństwa teraz wymienię 3 kolejne
- puszczę wiązkę do elektrycznego lusterka
- zrobię odcięcie zapłonu lub immobilizer (doradźcie co lepsze)
Bawię się z tymi siłownikami/ogranicznikami itp. bo szykuje się wycieczka zagraniczna taka przez całą Polskę i Czechy to dla bezpieczeństwa wole zawczasu zrobić.
I teraz kolejne pytanie jak mam zamiar jechać na Czechy swoim lub nawet jak wyjdzie że inną gablotą pojedziemy to czy warto jakoś doubezpieczać ?? I jeżeli nie będę dodatkowo ubezpieczał czy i tak muszę fakt wyjazdu zgłosić ubezpieczycielowi (nie wiem bo nigdy nie jechałem za granice swoim samochodem) ??
Samochód będzie gotowy w przyszłym tyg ale w piątek 23.06 mam obronę pracy licencjackiej więc w weekend będę odbierał samochód i wstawiał zdjęcia itp.
W samochodzie wyszło że należy wymienić drzwi pasażera gdyż były w takim stanie
Ogólnie purchle wyszły też na wysokości listwy i niestety w takim miejscu że lakiernik nie podjął się naprawy.
Dodatkowo oprócz lakierki i polerki zostaną sprawdzone i naprawione:
- hamulce
- tłumik/wydech (coś się chyba już dziurawy zrobił albo w tłumiku coś lata bo mam grzechotkę)
- płyny ustrojowe i ich filtry
- olej w skrzyni biegów
- olej w tylnym moście
Po przyjechaniu do domu dodatkowo wymienię:
- siłowniki w drzwiach (jeden około rok temu się zawiesił i nie dało rady drzwi zamknąć więc dla bezpieczeństwa teraz wymienię 3 kolejne
- puszczę wiązkę do elektrycznego lusterka
- zrobię odcięcie zapłonu lub immobilizer (doradźcie co lepsze)
Bawię się z tymi siłownikami/ogranicznikami itp. bo szykuje się wycieczka zagraniczna taka przez całą Polskę i Czechy to dla bezpieczeństwa wole zawczasu zrobić.
I teraz kolejne pytanie jak mam zamiar jechać na Czechy swoim lub nawet jak wyjdzie że inną gablotą pojedziemy to czy warto jakoś doubezpieczać ?? I jeżeli nie będę dodatkowo ubezpieczał czy i tak muszę fakt wyjazdu zgłosić ubezpieczycielowi (nie wiem bo nigdy nie jechałem za granice swoim samochodem) ??
Samochód będzie gotowy w przyszłym tyg ale w piątek 23.06 mam obronę pracy licencjackiej więc w weekend będę odbierał samochód i wstawiał zdjęcia itp.
#104
Napisano 16 czerwca 2017 - 13:58
Nic nie musisz zgłaszać. Tankujesz i jedziesz.
#105
Napisano 17 lipca 2017 - 08:57
Dobra samochód już pewien czas jeździ ale szukam polerki/detailingu w Olsztynie
Zna ktoś sprawdzonego fachowca ??
Zna ktoś sprawdzonego fachowca ??
#106
Napisano 23 lipca 2017 - 12:56
Ostatnio coraz więcej osób zaczepia mnie z pytaniem:
- Ej młody ile dałeś? Nie chcesz sprzedać?
I boję się że z czasem odpowiedź że dałem "czapkę drobnych" i że nie jest na sprzedaż nie wystarczy więc zastanawiam się nad założeniem alarmu lub Immobilisera żeby trochę się zabezpieczyć przed ewentualnymi zazdrośnikami.
Polecicie coś konkretnego albo wiecie czy da rade nabyć gdzieś oryginalne podzespoły alarmu/immobilisera do W201??
- Ej młody ile dałeś? Nie chcesz sprzedać?
I boję się że z czasem odpowiedź że dałem "czapkę drobnych" i że nie jest na sprzedaż nie wystarczy więc zastanawiam się nad założeniem alarmu lub Immobilisera żeby trochę się zabezpieczyć przed ewentualnymi zazdrośnikami.
Polecicie coś konkretnego albo wiecie czy da rade nabyć gdzieś oryginalne podzespoły alarmu/immobilisera do W201??
#107
Napisano 23 lipca 2017 - 13:58
Stoi na zewnątrz?
W takim przypadku już zwykła "laska" - blokada kierownicy i któregoś z pedałów, oraz migająca dioda część amatorów odstraszy.
Ale najlepiej samemu się pokusić o montaż alarmu i lepiej niefabrycznego.
Tylko Ty wiesz gdzie ukryte są przyciski do ewentualnego rozbrojenia, przewody maskujesz w ori wiązce, syrenę w trudno dostępnym miejscu... itp
Jest to robota paskudna i irytująca i należy mieć choć w minimum opanowane lutowanie.
Warto zrobić więcej niż jedno zabezpieczenie. Nigdy za wiele...
W takim przypadku już zwykła "laska" - blokada kierownicy i któregoś z pedałów, oraz migająca dioda część amatorów odstraszy.
Ale najlepiej samemu się pokusić o montaż alarmu i lepiej niefabrycznego.
Tylko Ty wiesz gdzie ukryte są przyciski do ewentualnego rozbrojenia, przewody maskujesz w ori wiązce, syrenę w trudno dostępnym miejscu... itp
Jest to robota paskudna i irytująca i należy mieć choć w minimum opanowane lutowanie.
Warto zrobić więcej niż jedno zabezpieczenie. Nigdy za wiele...
#108
Napisano 23 lipca 2017 - 14:43
U mnie stoi w garażu ale u dziewczyny pod blokiem i tam właśnie było kilka zaczepek
Lutować umiem i to na dobrym poziomie więc luzik
A może ktoś polecić jakiś dobry niefabryczny zestaw ?
Szczerze powiem myślałem że fabryka najlepsza ale w sumie racja zawsze jest wciskana w to samo miejsce
Co do migającej diody to po zgaszeniu radia mryga takowa
dla zainteresowanych siedzi tam takie coś
Lutować umiem i to na dobrym poziomie więc luzik
A może ktoś polecić jakiś dobry niefabryczny zestaw ?
Szczerze powiem myślałem że fabryka najlepsza ale w sumie racja zawsze jest wciskana w to samo miejsce
Co do migającej diody to po zgaszeniu radia mryga takowa
dla zainteresowanych siedzi tam takie coś
Użytkownik MojDrugiMerc edytował ten post 23 lipca 2017 - 14:44
#109
Napisano 26 sierpnia 2017 - 10:31
Dawno się tutaj udzielałem lecz potrzebuje waszej pomocy.
Stanęło na odcięciu zapłonu/pompy paliwa.
Proszę o pokierowanie mnie który bezpiecznik jest od czego gdyż odcięcie pójdzie tak jak na paincie
Uważam że to będzie najlepsza opcja. Guzik będzie w widocznym miejscu lecz będzie od oryginalnego wyposażenia a ktoś kto będzie chciał sobie "przygarnąć" mojego nie będzie miał raczej czasu na szukanie gdzie jest to odcięcie. Uważam to za najlepszą opcję, pod fotelem czy kierownicą to już klasyk i uważam to za prowizoryczne utrudnienie dla potencjalnego złodzieja oraz za wkurzający obowiązek kierowcy bo takie umiejscowienie jest niewygodne i oklepane.
Stanęło na odcięciu zapłonu/pompy paliwa.
Proszę o pokierowanie mnie który bezpiecznik jest od czego gdyż odcięcie pójdzie tak jak na paincie
Uważam że to będzie najlepsza opcja. Guzik będzie w widocznym miejscu lecz będzie od oryginalnego wyposażenia a ktoś kto będzie chciał sobie "przygarnąć" mojego nie będzie miał raczej czasu na szukanie gdzie jest to odcięcie. Uważam to za najlepszą opcję, pod fotelem czy kierownicą to już klasyk i uważam to za prowizoryczne utrudnienie dla potencjalnego złodzieja oraz za wkurzający obowiązek kierowcy bo takie umiejscowienie jest niewygodne i oklepane.
Użytkownik MojDrugiMerc edytował ten post 26 sierpnia 2017 - 10:32
#110
Napisano 26 maja 2018 - 12:55
Dawno nie udzielałem się na forum w sprawie mojego samochodu i zamierzam to zmienić poprzez opisanie kilku napraw związanych z moją gwiazdą.
Po pierwsze borykam się z problemem stacyjki która nie gasi silnika po wyciągnięciu kluczyka. Jeżeli macie jakieś rady chętnie się z nimi zapoznam.
Kolejnym problemem który raczej będzie cięższy do ogarnięcia są nieszczęsne boczki drzwi w kolorze Dattel. Szukam osoby która potrafi naprawić/wymienić materiał na boczkach drzwi w W201. Kolor Dattel przed liftingiem. Materiał skajopodobny odkleja się od formy w kilku miejscach. Czy jest ktoś kto potrafi ładnie przeprowadzić renowację takich boczków i przykleić na nowo materiał lub naciągnąć nową skaj?
Po pierwsze borykam się z problemem stacyjki która nie gasi silnika po wyciągnięciu kluczyka. Jeżeli macie jakieś rady chętnie się z nimi zapoznam.
Kolejnym problemem który raczej będzie cięższy do ogarnięcia są nieszczęsne boczki drzwi w kolorze Dattel. Szukam osoby która potrafi naprawić/wymienić materiał na boczkach drzwi w W201. Kolor Dattel przed liftingiem. Materiał skajopodobny odkleja się od formy w kilku miejscach. Czy jest ktoś kto potrafi ładnie przeprowadzić renowację takich boczków i przykleić na nowo materiał lub naciągnąć nową skaj?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] lukas125p 3.0D 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | lukas125p |
|
||
[W201] Marian15 2,0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Marian15 |
|
||
[W201] 2,3 benzyna 1987 r - jak rozruszać Zawór Powietrza Dodatkowego - Silniczek krokowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[W201] molibden 2.0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | molibden |
|
|
|
[W201] Potrzebny nr czujnika temperatury cieczy idącego do komputera Benzyna 2,3 , 1987 rok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|