Dostaniesz.
Mahle?
0
[W201] MojDrugiMerc 2.0D 1987
Rozpoczęty przez MojDrugiMerc, lut 01 2016 13:19
131 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 21 marca 2017 - 18:16
#82
Napisano 21 marca 2017 - 18:28
Sprawdzałem dziś u siebie.
Po odpaleniu, zanim wskazówka się obudziła, górny wąż zaczął się nagrzewać, dolny zimny. Potem górny coraz gorętszy - dolny zimny.
Rozumiem, że termostat cały czas otwarty, więc kaput.
Po odpaleniu, zanim wskazówka się obudziła, górny wąż zaczął się nagrzewać, dolny zimny. Potem górny coraz gorętszy - dolny zimny.
Rozumiem, że termostat cały czas otwarty, więc kaput.
#84
Napisano 21 marca 2017 - 18:45
Dobra a możecie podpowiedzieć jak dobrać się do termostatu i jak go wymienić?? Na co uważać itp.??
#85
Napisano 21 marca 2017 - 20:14
Termostat jest u Ciebie po lewej stronie silnika (stoisz naprzeciw auta). Przykręcony jest na 3 śrubki pod obudową, do której idzie wąż. Musisz najpierw spuścić płyn z układu, potem możesz odkręcić obudowę termostatu od silnika. Możliwe że dla lepszego dostępu odepniesz sobie jakieś węże. Przygotuj się, że i tak Ci wyleci trochę chłodziwa, więc ostrożnie.
Wydłubaj termostat, wyczyść obudowę i zwyczajnie zamień miejscami z nową uszczelką. Przykręć, załóż węże, zalej płynem. Przejedź się na włączonym grzaniu i uzupełnij płyn. Potrzebujesz tylko grzechotki i ewentualnie kombinerek. 45 minut roboty na spokojnie.
Wydłubaj termostat, wyczyść obudowę i zwyczajnie zamień miejscami z nową uszczelką. Przykręć, załóż węże, zalej płynem. Przejedź się na włączonym grzaniu i uzupełnij płyn. Potrzebujesz tylko grzechotki i ewentualnie kombinerek. 45 minut roboty na spokojnie.
#87
Napisano 21 marca 2017 - 21:12
W bloku pod kolektor em nie ma korka upustowego?
Mi pękł krociec idący do zbiornika wyrównawczego za mocno obejmę chciałem dokrecić
Mi pękł krociec idący do zbiornika wyrównawczego za mocno obejmę chciałem dokrecić
#88
Napisano 21 marca 2017 - 21:16
Użytkownik AiM dnia 21 marca 2017 - 18:28 napisał
Sprawdzałem dziś u siebie.
Po odpaleniu, zanim wskazówka się obudziła, górny wąż zaczął się nagrzewać, dolny zimny. Potem górny coraz gorętszy - dolny zimny.
Rozumiem, że termostat cały czas otwarty, więc kaput.
Po odpaleniu, zanim wskazówka się obudziła, górny wąż zaczął się nagrzewać, dolny zimny. Potem górny coraz gorętszy - dolny zimny.
Rozumiem, że termostat cały czas otwarty, więc kaput.
A wg mnie własnie tak ma byc, jakby był na stałe otwarty to oba węże byłyby w tej samej temperaturze.
Prosze mnie poprawić jeśli sie myle.
#90
Napisano 21 marca 2017 - 21:53
Widziałem kiedyś oryginalne termostatu na olx za 30pln
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] lukas125p 3.0D 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | lukas125p |
|
||
[W201] Marian15 2,0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Marian15 |
|
||
[W201] 2,3 benzyna 1987 r - jak rozruszać Zawór Powietrza Dodatkowego - Silniczek krokowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[W201] molibden 2.0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | molibden |
|
|
|
[W201] Potrzebny nr czujnika temperatury cieczy idącego do komputera Benzyna 2,3 , 1987 rok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|