1
[M104.980] 3.0E-24V - co pasuje z M104.99x ?
Rozpoczęty przez ucho1313, lut 05 2016 17:44
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 lutego 2016 - 17:44
Witam, jeśli jest już taki temat to znaczy że nie umiem sie posługiwać opcją "szukaj" i przepraszam .
1. Czy zmieniał ktoś KE-Jetronic w 3.0E-24v na EFi ?
2. Czy listwa wtryskowa jest od 3.2 i jakie podzespoły są potrzebne
3. Znalazłem na forum informacjie ale o silniku 2.0E że podzespoły pochodza z forda scorpio 2.0 więc nie wydaje mi się żeby pasowal ten opis do 3.0E-24v
ewentuanie prosiłbym o naprowadenie mnie
1. Czy zmieniał ktoś KE-Jetronic w 3.0E-24v na EFi ?
2. Czy listwa wtryskowa jest od 3.2 i jakie podzespoły są potrzebne
3. Znalazłem na forum informacjie ale o silniku 2.0E że podzespoły pochodza z forda scorpio 2.0 więc nie wydaje mi się żeby pasowal ten opis do 3.0E-24v
ewentuanie prosiłbym o naprowadenie mnie
#2
Napisano 10 lutego 2016 - 10:06
1) Ja jestem w trakcie, z tą różnicą, że głowicę mam z m103
2) Co potrzeba i ile to kosztuje, w moim przypadku wygląda to tak:
Sterownik, zdecydowałem się na EasyEcu 3+ - 1100 zł, można też kupić MS3 lub EMU za ponad 2 x tyle.
sonda szerokopasmowa - 400zł
czujnik EGT - 160 zł
czujnik TPS - 80 zł
listwa, wtryski - zależy co sie chce uzyskać , jak robię przyszłościowo - 400 zł
czujnik położenia wału - 80zł
czujnik położenia wałka - 80 zł
uszczelki kolektorów - 100 zł
Fajkocewki (zależy co się chce) optymalnie od 30 do 90 zł/ 1 szt. a potrzeba 6szt.
Kable, przekaźniki, wtyczki, złączki, peszle, inne elektryczne duperele - 250 zł
usługa cięcia wodą triggera - 120 zł
inne usługi tokarsko / frezarskie 350 zł
wstępnie strojenie - koszt około dwóch baków paliwa - u mnie jakieś 800zł
strojenie na tip-top na hamowni, nie wiem, szacuję - 1000zł
aż się boje podliczyć całość, a to na pewno nie wszystko, tylko najważniejsze rzeczy bo co chwilę wychodzą jakieś kwiatki.
Jeszcze dokładam chłodnicę oleju, bo mocy przybędzie a musi to mieć ręce i nogi i zapas gdyby apetyt wzrósł, więc śmiało mogę dopisać min - 150zł
Taniej wyjdzie zmienić od razu silnik i całą elektronikę z wiązkami na m104 3,2 / 2,8
3) Listwa i wtryski pasują z m104 3,2, wypadało by też kolektor zmienić na ten z 3,2 jeśli już chcemy usilnie rzeźbić tego 3,0 34V na EFI
2) Co potrzeba i ile to kosztuje, w moim przypadku wygląda to tak:
Sterownik, zdecydowałem się na EasyEcu 3+ - 1100 zł, można też kupić MS3 lub EMU za ponad 2 x tyle.
sonda szerokopasmowa - 400zł
czujnik EGT - 160 zł
czujnik TPS - 80 zł
listwa, wtryski - zależy co sie chce uzyskać , jak robię przyszłościowo - 400 zł
czujnik położenia wału - 80zł
czujnik położenia wałka - 80 zł
uszczelki kolektorów - 100 zł
Fajkocewki (zależy co się chce) optymalnie od 30 do 90 zł/ 1 szt. a potrzeba 6szt.
Kable, przekaźniki, wtyczki, złączki, peszle, inne elektryczne duperele - 250 zł
usługa cięcia wodą triggera - 120 zł
inne usługi tokarsko / frezarskie 350 zł
wstępnie strojenie - koszt około dwóch baków paliwa - u mnie jakieś 800zł
strojenie na tip-top na hamowni, nie wiem, szacuję - 1000zł
aż się boje podliczyć całość, a to na pewno nie wszystko, tylko najważniejsze rzeczy bo co chwilę wychodzą jakieś kwiatki.
Jeszcze dokładam chłodnicę oleju, bo mocy przybędzie a musi to mieć ręce i nogi i zapas gdyby apetyt wzrósł, więc śmiało mogę dopisać min - 150zł
Taniej wyjdzie zmienić od razu silnik i całą elektronikę z wiązkami na m104 3,2 / 2,8
3) Listwa i wtryski pasują z m104 3,2, wypadało by też kolektor zmienić na ten z 3,2 jeśli już chcemy usilnie rzeźbić tego 3,0 34V na EFI
#3
Napisano 10 lutego 2016 - 12:26
Komputer MS2 z mozliwoscia jazdy na LPG za 1500zł ja smigam na takim i jestem bardzo zadowolony. Jesli chcesz moge Ci zamontowac i zrobic kosztorys bo zło nie takie straszne jak go opisuja, ale jak sam widzisz w 2 tys tez ciezko sie zmiescic
#5
Napisano 10 lutego 2016 - 12:55
A może ktoś ma kolektor od EFI i KE z 104?, bo Internety zeznają, że... nie ma zgodności - pytanie czy pasują zamiennie?
Wtedy przy 104 odpada rzeźba z kolektorem i wtryskami.
A ja bym jeszcze pytał - czy udało by się mocować napinacz paska osprzętu od późnej 104? Bo te cholerne napinacze ze 103 projektował ktoś w czasie ataku hemoroidów. Wychodzi mi jednak, że potrzeba by inny dekiel łańcucha.
Wtedy przy 104 odpada rzeźba z kolektorem i wtryskami.
A ja bym jeszcze pytał - czy udało by się mocować napinacz paska osprzętu od późnej 104? Bo te cholerne napinacze ze 103 projektował ktoś w czasie ataku hemoroidów. Wychodzi mi jednak, że potrzeba by inny dekiel łańcucha.
#6
Napisano 10 lutego 2016 - 18:06
Szkoda ze zadajesz takie pytania na forum Ciekaw jestem kto zna odpowiedz i sie pochwali
#7
Napisano 11 lutego 2016 - 02:18
Kolektor z efi ma inny kształt kanałow .
#8
Napisano 11 lutego 2016 - 23:51
Zgadza się są inne kanały w kolektorach jak i mocowania, wiec nie przypasuje.
Jesli nie masz klimy Ukaniu możesz sobie do m103 załozyc napinacz z obudową od polifta m104. Tak samo tyczy sie to do przedlifta m104, ale problemów z klimą juz nie ma. Przedniej obudowy nie trzeba zmieniać.
U mnie na podwórku obecnie juz jest drugi silnik 3.0 24v na EFI i fajnie to sie sprawdza
Jesli nie masz klimy Ukaniu możesz sobie do m103 załozyc napinacz z obudową od polifta m104. Tak samo tyczy sie to do przedlifta m104, ale problemów z klimą juz nie ma. Przedniej obudowy nie trzeba zmieniać.
U mnie na podwórku obecnie juz jest drugi silnik 3.0 24v na EFI i fajnie to sie sprawdza
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 11 lutego 2016 - 23:52
#9
Napisano 12 lutego 2016 - 00:18
Ja mam klimę, kupię podstawę nowego napinacza i klimy i muszę przymierzyć.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kabel Adapter AUX do jakiego radia pasuje? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PiotrZG |
|
||
Czy pasuje alternator ze Sprintera |
Pozostałe modele | Damian85 |
|
||
[W124] Czy fotel kierowcy od coupe pasuje do sedana? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Biaggios |
|
||
czy pasuje tylna ćwiartka za nadkolem od sedana 124 do ce? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | simongeo |
|
||
[ w124] Jaka roleta elektryczna pasuje do coupe? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | typhoon |
|