Witam od jakiegos czasu mam problem z moim autkiem silnik M102, 2.0 Benzyna 122hp, wymienie problemy:
- Po odpaleniu na zimnym silniku, nierówna praca sinika i brak ssania (obroty w ok. 500), przygasanie swiateł po zdjeciu nogi z gazu
- Po rozgrzaniu silnik chodzi rowno czasem obroty zwariuja jakby samoczynnie dodal gazu do 1,5 tys obrotu i wracaja na swoje miejsce, glowną bolączką jest jednak przygasanie gdy silnik sie nagrzeje bywa ze na wolnych obrotach podczas ruszania, cofania, zgasnie... nie ma problemu z ponownym odpaleniem jednak gasnie, zazwyczaj 3-4 razy pod rząd, po czym zachowuje sie normalnie. z góry dzieki za odp.
0
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 grudnia 2014 - 02:15
#3
#4
Napisano 16 grudnia 2014 - 03:16
bez bezpiecznika z podpietym przekaznikiem silnik nie gasł ale przy dodawaniu gazy chodzil jakby na 3 cylindrach ...
#5
Napisano 16 grudnia 2014 - 07:30
Czeka cię całkowita diagnostyka silnika, zaczynając od układu zapłonowego (kopułka, palec, przewody, świece), przez szczelność odmy (http://c124.republika.pl/) i przepony przepływomierza, aż do sprawdzenia KE-Jetronic'a. Korzystaj z istniejących już tematów.
#6
Napisano 17 grudnia 2014 - 00:05
polutowane przekaznik objawy takie same nic to nie dalo, fajnie by bylo gdyby ktorys mechanik umialby odczytac bledy
#7
Napisano 17 grudnia 2014 - 00:07
ale poczulem zapach benzyny podczas tych kilku prob odpalania autka
#8
Napisano 17 grudnia 2014 - 13:13
Spróbowałbym jeszcze podmienić sterownik wtrysku.
#9
Napisano 01 marca 2016 - 13:16
Witam problem z moim Mercedesem jest nastepujący ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku na początku przerywa i się dławi strasznie a gdy silnik sie nagrzeje jest ok jaka może być przyczyna dodam ze wymieniłem takie części jak kopułka , kable , świece ,z góry dziękuje i pozdrawiam
#10
Napisano 11 marca 2016 - 14:39
Witam, jest problem auto stoi od dłuższego czasu (czeka na wiosnę) ostatnio jak go przepalałem, świeciła się rezerwa i zwyczajnie zgasł z braku paliwa było to mniej więcej miesiąc miesiąc temu, dziś wlalem do niego z kanistra niecałe 6 litrów, odpalił ale chodził jakby na 3 cylindrach, gasł, ledwo trzymał obroty... może i 6 litrów to mało ale żeby sprawnie odpalić i odjechać chyba wystarczająco... Jakies pomysły?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|