Skocz do zawartości




- - - - -

[w123] om606.


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 września 2016 - 18:57

Cześć jak kupie większe to stare będę miał wyjęte zmierze dwiema suwmiarkami i wkleje zdjęcie, rozebralem elektroniczna pompę i takie się trafiły.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 03 października 2016 - 13:30




#22 Offline   jago


  • Postów: 4
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 września 2016 - 11:31

Fantastyczne auta, zazdroszczę :) ;P

#23 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 października 2016 - 12:49

Dzięki bardzo, pora na mały update :).

Auto miałe miało małe problemy z zawieszeniem:
Dołączona grafika
ale finalnie tak wyszło :
Dołączona grafika
został zmieniony filtr stożkowy na filtr z om603:
Dołączona grafika

Został zamontowany dyfer 2,47 i teraz świetnie się jeździ :)

#24 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 października 2016 - 13:08

Witam testowałes jak się zbiera pompę masz na 7mm jakie prędkości na poszczególnych biegach widzę turbo seryjne na jakich felgach jest

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#25 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 października 2016 - 22:36

Jaka masz chłodnice bo mi org z om 602 się grzala jak gonił więcej jak 140 i wsadziłem większą z om 606 od 124 pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#26 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 października 2016 - 06:29

Hejka
-Pompa jest na sekcjach z om606.962 czyli 6mm. Na razie mi wystarczają, turbo seryjne ale w przyszłości chcę założyć turbo holset hx30 albo he221.
-Felunek to ronal r9 16’’ 8 i 9’’ szerokie, muszę szukać lsd na tył, bo mam problem z trakcją jednego koła w deszczowe dni :D .
-Prędkości jeszcze nie mierzyłem bo na razie czekam na linkę prędkościomierza i zastanawiam się jak przeprowadzić kalibrację prędkościomierza pod dyfer 2,47
-Auto ma zamontowaną nową chłodnicę oraz chłodnicę oleju i na razie się nie spotkałem się z przegrzewaniem, silnik nie ma lekko, ale jeszcze nie latam powyżej 140,
-W końcu poświęciłem cały dzień na ustawianie mbc i turbina dmucha stabilnie ok. 1,2
Rafał

#27 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 października 2016 - 18:05

po zmianie dyfra, sobie trochę polatałem, znalazłem jeszcze małe issue :), a raczej Om606 znalazł, sprzęgło :hooray: się wysypało, hmm zobaczymy co nie wytrzymało ale obstawiam wadliwy docisk. Nie myślałem że jest w stanie tak szybko to zrobić. Do końca roku postaram się zmienić je na lepsze :grinhihi: . No i może sobie zafunduje lepsze turbo bo te słabo daje ;P .

#28 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 października 2016 - 20:50

Cześć ja mam sprzęgło z 2.3 Benzyna na dwumasie narazie chodzi ale w garażu leży dwumas z cdi w202 ideał kupiłem na aukcji gość wystawił jako koło zamachowe za 4dychy jeszcze tarcze i docisk muszę skombinowac to chyba wytrzyma najsłabsze cdiki mają koło 300nm pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#29 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 października 2016 - 06:26

jaka masz średnicę tarczy?? moje valeo się poddało przy ok 220km i jakiś 400 nm jak nie wiecej :P. Wzmocnie docisk i postaram sie nabić tarcze kevlarem albo organikiem i zobaczymy ile to zniesie katuszy.

#30 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 października 2016 - 12:16

240mm wcześniej miałem 220 to się slizgalo intercooler z czego masz. Zmierz aplikacja w telefonie ile masz do setki jak nie masz licznika Digital spidometer od 0 do 100 sam mierzy GPS.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń