Skocz do zawartości




[W124]majsterus w124T 200E 1993


251 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 05 marca 2016 - 21:22

Miał iść na żyletki...jednak po wstępnych oględzinach...pójdzie na podkładki i nakrętki :D
Szkoda było mi :D
Blacha zdrowa oprócz "lewarków", podłogi pod zbiornikiem spryskiwaczy, ramek w tylnych oknach. A leje się ciurkiem z uszczelki spod pokrywy zaworów.
Nie "walony" nigdzie, nie malowany, można by powiedzieć - igła, made in Japon :D
Ale tak nie jest :D
320tkm. Jest książka serwisowa prowadzona do końca, aż dziwo.
Nic specjalnego, 2 szyby elektryczne, domykanie i otwieranie z kluczyka, manual. 7 personów wlezie na pokład, z tym, że kanapa tylna jest brązowa i dołożona z modelu 85-89.
Model przejściowy stara buda, reszta e-klasa.
Sprzęgło powiedziało pa pa...
Takie rzeczy się tu dzieją :D
Dołączona grafika
Rozkręcanie to poezja Mickiewicza....nie to co silnik umieszczony poprzecznie....
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
...i jest mój :D
nigdy nie doprowadzę sl`a do perfekcji... :D
Tata nadzorował końcowy etap operacji. ..Tylko gwiazdę zgubił z uszanki :D

Użytkownik majsterus edytował ten post 05 marca 2016 - 21:48




#2 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2016 - 14:15

Sandało-klapki wygrywają konkurs.

Na śrubki i podkładki - znaczy rozbierasz na części?

#3 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 06 marca 2016 - 21:00

Na razie szkoda na części, zobaczymy jak skrzynia i most.
Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika Dołączona grafika

Pęknięte słoneczko, brak docisku, i spalenie tarczy :D

Użytkownik majsterus edytował ten post 06 marca 2016 - 21:01


#4 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 marca 2016 - 09:47

Który to już mercedes u Ciebie? :)

Łącznik skrzynia-wał nówka sztuka?

#5 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 07 marca 2016 - 09:54

Już nie liczę.....polo jest fajne do miasta, ale na dłuższą trasę rzędu 100km jest męczące. Duży klamot to duży klamot.
Jedni kupują nowe fordy z salonu inni stare mercedesy :D
Łącznik jest "nówka", oryginał MB.

Użytkownik majsterus edytował ten post 07 marca 2016 - 09:54


#6 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 08 marca 2016 - 15:50

Pytanie do m104.
Kupiłem gotowy zestaw QKT1300AF - jednak tarcza jest bez amortyzatorów - sprężyn.

Wg katalogu:
http://sklep.go-west...57-00479--.aspx

A u mnie jest klasyczne.

To wg mnie jest pod dwumasę, a nie pod sztywne koło zamachowe jak u mnie.
Dziwne że przewidziane jest do M111 i do silników ZS, czy były dwumasy w silnikach ZI po 1993r.?

Problem w tym że stare sprzęgło jest w przy aucie, a nowe mam w Poznaniu... :D i dupa :D nie ma jak porównać, a sprzęgła 0-1 to nie chcę.
Czy ktoś monował taki kit?
Szkoda bo wszystko, ładne nówka sztuka, łożysko, tarcza, docisk LUK....
Dołączona grafika

#7 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 marca 2016 - 18:26

Sztywna tarcza jest pod dwumas. Nie radzę tego żenić ze sztywnym kołem, bo skrzynia długo nie pożyje. Nie widziałem jeszcze fabrycznego m111 w w124 na sztywnym kole, ale może po prostu jeszcze na takowego nie trafiłem. Przydałby się numer skrzyni, może "nasi już tu byli", stąd ten mix.

[edit]

Mało widziałem - według EPC sztywne koło występowało właśnie "opcjonalnie" w m111 2.0.

#8 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 08 marca 2016 - 18:44

Ale do tego musi być na 100% dwumasa. Niemożliwe aby na sztywnym kole było sztywne koło, padnie skrzynia, most, półosie.

#9 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 10 marca 2016 - 11:36

Ten zestaw występował w E-klasie od -93r, wtedy montowano pierwsze koła dwumasowe do silników benzynowych.

#10 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 12 marca 2016 - 21:53

Before
Dołączona grafika Dołączona grafika

After, chemia - Tenzi Truck Clean, można by lepiej go wyszczotkować, szczoteczką do zębów...ale to tylko M111.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Komora silnika, dziura gratis, Szwab mi ją podarował mimo, że dziękowałem "z góry" za nią :D
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Po umyciu z mchu rura wisi :D do wymiany chyba :D Nie jest igła, czy auto do kościoła :D
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

Kufer...standard czy nie standard...tutaj ramki przegryzły mychy :D ....ale dół zdrowy.
Nie pstryknąłem lewej strony, ale jest gorsza :D
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

No i rozbiórka
Rolka, alternator....
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Użytkownik majsterus edytował ten post 12 marca 2016 - 22:11









Podobne tematy Zwiń