Niby wiem ale nie wiem, może mi ktoś dać na namiar na info (lub opisać) jak dokładnie działa napęd 4matic w W163 (03r).Tak dokładniej jak działa ile ma tych dyferencjałów na jakiej zasadzie to wszystko współdziała z kontrolą trakcji ESP i jak sobie radzi jako napęd w terenie w połączeniu z reduktorem?
1
[W163] Napęd 4matic - zasada działania
Rozpoczęty przez dawid51Gt, kwi 05 2016 08:08
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 kwietnia 2016 - 08:08
#2
Napisano 05 kwietnia 2016 - 09:40
W zależności od modelów działało to różnie - podobnie jak iksdrajwy czy kłatro:
https://www.google.p...afe=off&tbm=vid
https://www.google.p...afe=off&tbm=vid
#3
Napisano 05 kwietnia 2016 - 17:02
No tyle to ja wiem , tylko że tak konkretnie jak to działa w W163 ile dyfrów jak pomaga elektronika itd .
Nic takiego konkretnego nie wykopałem ale taki fajny filmik znalałem :
https://www.youtube....3nzyI0yJlXXNCIO
Dopiero po jego obejrzeniu zdaje sobie człowiek sprawę że to jednak stare czasy a i auto konstrukcyjnie proste , więc przestaje się już nad swoim znęcać że taki mało komfortowy tłuk jest oj jest . Po równym fakt płynie ale takich dróg ciągle mniej i jak się w takiego dziurawca zjedzie gdzieś to masakra a zawias sprawdzany wszystko git . Ze znajomym rozmawiałem co ładnych lat temu parę też kupił MLa (tak za zylion jak jeszcze W164 nie było ) i też go męczyło że taki mało komfortowy - w zawieszeniu wymienił wszystko na nowe - efektów brak . Taki to urok ciężkich aut na ramie trzeba z tym żyć
Nic takiego konkretnego nie wykopałem ale taki fajny filmik znalałem :
https://www.youtube....3nzyI0yJlXXNCIO
Dopiero po jego obejrzeniu zdaje sobie człowiek sprawę że to jednak stare czasy a i auto konstrukcyjnie proste , więc przestaje się już nad swoim znęcać że taki mało komfortowy tłuk jest oj jest . Po równym fakt płynie ale takich dróg ciągle mniej i jak się w takiego dziurawca zjedzie gdzieś to masakra a zawias sprawdzany wszystko git . Ze znajomym rozmawiałem co ładnych lat temu parę też kupił MLa (tak za zylion jak jeszcze W164 nie było ) i też go męczyło że taki mało komfortowy - w zawieszeniu wymienił wszystko na nowe - efektów brak . Taki to urok ciężkich aut na ramie trzeba z tym żyć
#4
Napisano 10 kwietnia 2016 - 13:42
4matic drugiej generacji jest podobny w W163 i W210: https://www.youtube....g&nohtml5=False
3 zwykłe dyferencjały wspomagane zmodyfikowaną pompą ABS (ETS) i to wszystko
3 zwykłe dyferencjały wspomagane zmodyfikowaną pompą ABS (ETS) i to wszystko
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
M104 3.2 brak napędu powyżej 1400 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KrystaGG |
|
||
Podpięty Automatyczna skrzynia biegów - budowa i zasada działania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojtek81 |
|
|
|
Skrzynia 722.357 Napęd prędkościomierza |
Modyfikacje,Tuning | Andriei |
|