Jak tam co?
Czekałem kiedy tu wpadniesz :*
2
[W124] Sawyer 300E 1991, "Klamot"
Rozpoczęty przez Sawyer, kwi 08 2016 21:34
694 odpowiedzi w tym temacie
#681
Napisano 02 sierpnia 2020 - 13:56
#682
Napisano 04 sierpnia 2020 - 12:49
I się nie zawiodłeś jak widać . Ale to tylko dlatego, że nuda na forumie.
#683
Napisano 04 sierpnia 2020 - 14:12
Nuda, bo przecież W124 się nie psują, Mercedes prawie zbankrutował przez nie, to prawdziwe klasyki. Nie wierzysz ? Poczytaj w internetach i paczaj na zlotach. No chyba , że ktoś jest sułtanem i kupuje wersje z 3 litrowym silnikiem dla krezusów i psuje nam statystyki
Użytkownik elspasoo edytował ten post 04 sierpnia 2020 - 14:19
#684
Napisano 06 sierpnia 2020 - 22:12
Na forum nuda, bo na fb powszechnie się toleruje lenistwo, idiotów, samozachwyt i tym podobne.
Ostatnio na jednej grupce dowiedziałem się, że łańcuchy w 124 nie rozciagają się (pewnie wykonane z niemożliwionu), skrzynie biegów nie potrzebują wymiany oleju (ach, ta stara technologia), KE Jety świetnie znoszą LPG (no comment) a komfort podróżowania, czyli fotele, wyciszenie, przełożenia i prowadzenie biją na głowę wszystko, włącznie z nową klasą S, Skodą Superb czy najnowszym Audi A8.
To czego szukać na forum, jak tu bolesna prawda. I nagle Twój stary grat juz nie jest pożądanym zabytkiem wartym dziesiątki tysięcy, tylko ex złotówą ze zgnitymi mocowaniami sprężyn I na dodatek miewa awarie.......
Ostatnio na jednej grupce dowiedziałem się, że łańcuchy w 124 nie rozciagają się (pewnie wykonane z niemożliwionu), skrzynie biegów nie potrzebują wymiany oleju (ach, ta stara technologia), KE Jety świetnie znoszą LPG (no comment) a komfort podróżowania, czyli fotele, wyciszenie, przełożenia i prowadzenie biją na głowę wszystko, włącznie z nową klasą S, Skodą Superb czy najnowszym Audi A8.
To czego szukać na forum, jak tu bolesna prawda. I nagle Twój stary grat juz nie jest pożądanym zabytkiem wartym dziesiątki tysięcy, tylko ex złotówą ze zgnitymi mocowaniami sprężyn I na dodatek miewa awarie.......
#685
Napisano 07 sierpnia 2020 - 07:53
A jeszcze napisz prawdę, to cię wyśmieją, zhejtują i zbanują
#686
Napisano 10 sierpnia 2020 - 08:00
Użytkownik Sawyer dnia 06 sierpnia 2020 - 22:12 napisał
Ostatnio na jednej grupce dowiedziałem się, że łańcuchy w 124 nie rozciagają się (pewnie wykonane z niemożliwionu), skrzynie biegów nie potrzebują wymiany oleju (ach, ta stara technologia), KE Jety świetnie znoszą LPG (no comment) a komfort podróżowania, czyli fotele, wyciszenie, przełożenia i prowadzenie biją na głowę wszystko, włącznie z nową klasą S, Skodą Superb czy najnowszym Audi A8.
#688
Napisano 10 sierpnia 2020 - 23:47
Inna sprawa, że jeszcze 10 lat temu nie było takich wściekłych upałów i dało się bez klimy jeździć. Teraz sobie tego trochę nie wyobrażam...
Co do trwałości 124 to niestety coraz częściej to mity i legendy, ale nie dlatego, że to złe auta. Są już po prostu stare.
Co do trwałości 124 to niestety coraz częściej to mity i legendy, ale nie dlatego, że to złe auta. Są już po prostu stare.
#690
Napisano 25 września 2020 - 07:36
Ale będziesz miał ciepło w Klamocie, ten mniejszy pod fotel kierowcy idzie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|