Odkryłem korozję na spodzie przednich drzwi. Więc zaczynam kopać.
Nie chcę go oddawać na złom, może trochę szpachlówki, żywicy i spreju z mieszalni pomoże.
Dziury w progach (tak, są) zalałem żywicą z dodatkiem żwiru- żeby utrzymać masę konstrukcji. Poza tym ekonomia, zaoszczędziłem kilka kilogramów żywicy, więc jest to już sporo kasy w portfelu.
Zaoszczędzone siano przeznaczam na wkręty do blachy, jakoś muszę z powrotem przytwierdzić połamane listwy boczne. Samo malowanie robię akrylem- nie różni się tak bardzo kolor, a dzięki temu klar mogę sobie darować
...
Jedną spinkę połamałem, a bąbel na spodzie drzwi to prawda
2
[W124] Sawyer 300E 1991, "Klamot"
Rozpoczęty przez Sawyer, kwi 08 2016 21:34
694 odpowiedzi w tym temacie
#361
Napisano 25 maja 2017 - 13:16
#362
Napisano 25 maja 2017 - 13:19
Nie bujaj. Dryftowałes na wstecznym i zahaczyłeś zderzakiem o latarnie morską.
#363
Napisano 25 maja 2017 - 13:39
A słoma o glina będzie?? Zawsze to jakieś wzmocnienie, a i masa się wyrówna jak wspomniałeś
#364
Napisano 25 maja 2017 - 13:58
.
Teraz już do końca życia będziesz miał świadomość, że na aucie jest coś mojego, albo inaczej, coś specjalnie ode mnie.
Teraz już do końca życia będziesz miał świadomość, że na aucie jest coś mojego, albo inaczej, coś specjalnie ode mnie.
#365
Napisano 25 maja 2017 - 20:22
For you :*
#366
Napisano 06 lipca 2017 - 23:09
Dobre, pomazany, polepione dziury na lewar, przeleciały szmatą z pastą i se o- zrobiłem zdjęcie tubką od tej pasty
Z poważniejszych zakupów w krótkim terminie jest żółta naklejka na puchę filtra i obudowa antenki wysuwanej. Poza tymi niedociągnięciami jeździ.
Jak to M103.
Raz pali na pół obrotu.
Raz na półtorej...
Raz spali 12 litrów.
Dzisiaj 44,3\437,7 (10 literów)
I niedługo pyknie 190.000
Z poważniejszych zakupów w krótkim terminie jest żółta naklejka na puchę filtra i obudowa antenki wysuwanej. Poza tymi niedociągnięciami jeździ.
Jak to M103.
Raz pali na pół obrotu.
Raz na półtorej...
Raz spali 12 litrów.
Dzisiaj 44,3\437,7 (10 literów)
I niedługo pyknie 190.000
#367
Napisano 07 lipca 2017 - 06:58
Wypoleruj go mechanicznie, bo widać gdzie było robione .
#368
Napisano 07 lipca 2017 - 07:48
Już mogę normalnie szlifierą polecieć?
#369
Napisano 07 lipca 2017 - 08:25
Nie błotnik, całą resztę wozu. Widoczna jest różnica w połysku, co przekłada się na optyczny efekt różnicy odcieni.
#370
Napisano 07 lipca 2017 - 09:18
Sir, yes Sir.
Zauważamy, że na fotografii uchwycono niezamierzenie moment, w którym mercedes ogląda z zaciekawieniem plamy oleju pozostawione przez omegę. Pierwszy raz kontaktuje się z takimi dziwami i szeroko błyszczy reflektorami. Nie jest świadom że wkrótce i jego dopadną objawy wieku dojrzałego więc nie czuje się zagrożony.
Pisała Krystyna Czubówna
Zauważamy, że na fotografii uchwycono niezamierzenie moment, w którym mercedes ogląda z zaciekawieniem plamy oleju pozostawione przez omegę. Pierwszy raz kontaktuje się z takimi dziwami i szeroko błyszczy reflektorami. Nie jest świadom że wkrótce i jego dopadną objawy wieku dojrzałego więc nie czuje się zagrożony.
Pisała Krystyna Czubówna
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|