U mnie zawsze z bocznych zaworów leci gorace powietrze przy wlaczonym nadmuchu :bumbum:
4
126 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 sierpnia 2008 - 22:59
#22
Napisano 23 sierpnia 2008 - 00:00
Irek, nie tylko Tobie się tak dzieje/działo.Przeczytaj ten temat, a znajdziesz w nim rozwiązanie ;-) Tak, w ogóle to nie widzę sensu w Twojej wypowiedzi Po co pisać w temacie np. o wyjącym moście, gdzie podane są sposoby na rozwiązanie problemu tekst w tym stylu "Mi też wyje cały czas"
#23
Napisano 25 sierpnia 2008 - 17:21
Ja w sobote sie wzialem za te elektrozawory i zrobilem Zrobilem kilka zdjec z tego, moze komus sie przyda.
A tak po kolei:
1. Odkrecamy elektrozawory i odpinamy wtyczke (tam jest bodajze 5 srubek do odkrecenia)
2. Wyciagamy elektrozawory i sciagamy uszczelke od spodu
3. Sprawdzamy czy "grzybki" dobrze siedza, moznaby je tez przeczyscic
4. Same elektrozawory maja od spodu takie bolce - najlepiej nimi troche poruszac zeby sie zaczely dobrze ruszac ( u mnie jeden stal w miejscu ) a potem najlepiej je przeczyscic zeby nie bylo rdzy itd.
5. Mozna tez wyciagnac srodek elektrozaworu i tam juz dokladniej wyczyscic
6. Skladamy wszystko tak jak bylo (pamietajmy o uszczelce), nakladamy na grzybki (trzeba trafic w dziurki)
7. Przykrecamy sruby i podlaczamy wtyczke.
I voila, powinno juz chlodzic a nie grzac w naszym aucie
A tak po kolei:
1. Odkrecamy elektrozawory i odpinamy wtyczke (tam jest bodajze 5 srubek do odkrecenia)
2. Wyciagamy elektrozawory i sciagamy uszczelke od spodu
3. Sprawdzamy czy "grzybki" dobrze siedza, moznaby je tez przeczyscic
4. Same elektrozawory maja od spodu takie bolce - najlepiej nimi troche poruszac zeby sie zaczely dobrze ruszac ( u mnie jeden stal w miejscu ) a potem najlepiej je przeczyscic zeby nie bylo rdzy itd.
5. Mozna tez wyciagnac srodek elektrozaworu i tam juz dokladniej wyczyscic
6. Skladamy wszystko tak jak bylo (pamietajmy o uszczelce), nakladamy na grzybki (trzeba trafic w dziurki)
7. Przykrecamy sruby i podlaczamy wtyczke.
I voila, powinno juz chlodzic a nie grzac w naszym aucie
#24
Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:54
koledzy a umnie jest tak ze jezeli wlacze nawiew a silnik jest rogrzany to leci ciepłe powietrze na szybe i boczne nawiewy a srodkowym leci zimne musze poczekac kolo 5 minut az sie wycłodzi to wtedy jest oki i leci zimne . Cos moze byc nie tak ?
#25
Napisano 01 września 2008 - 16:33
problem ze slabym grzaniem jednej strony moze wynikac z tego iz uchwyt pokretla zaworu jest wyrobiony i nie otwiera do konca zaworu, moze rowniez go nie zamykac...
ja natomiast mam inny problem w moim 201... ogrzewanie nie dziala wogole, wszystkie zawory sa otwarte i tak nic nie grzeje... czy ktos mial podobny problem?? dodam, ze zdjalem przewod tuz przed elektrozaworem i plyn chlodniczy lecial jedynie od strony zaworu a z tej rurki ktora biegnie do bloku silnika nic... czy tam jest jakis kolejny zawor?? termozawor czy cos takiego??
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 17:33 ]
ze srodkowego nawiewu chyba zawsze leci zimne powietrze... przynajmniej u mnie tak jest i mialem tak rowniez w mitsubishi colt.. wiec to chyba norma
ja natomiast mam inny problem w moim 201... ogrzewanie nie dziala wogole, wszystkie zawory sa otwarte i tak nic nie grzeje... czy ktos mial podobny problem?? dodam, ze zdjalem przewod tuz przed elektrozaworem i plyn chlodniczy lecial jedynie od strony zaworu a z tej rurki ktora biegnie do bloku silnika nic... czy tam jest jakis kolejny zawor?? termozawor czy cos takiego??
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 17:33 ]
fafciuk napisał:
koledzy a umnie jest tak ze jezeli wlacze nawiew a silnik jest rogrzany to leci ciepłe powietrze na szybe i boczne nawiewy a srodkowym leci zimne musze poczekac kolo 5 minut az sie wycłodzi to wtedy jest oki i leci zimne . Cos moze byc nie tak ?
ze srodkowego nawiewu chyba zawsze leci zimne powietrze... przynajmniej u mnie tak jest i mialem tak rowniez w mitsubishi colt.. wiec to chyba norma
#26
Napisano 01 września 2008 - 16:35
Kimi, ja bym stawiał na zasyfioną/zakamienioną nagrzewnicę
#27
Napisano 01 września 2008 - 16:48
mozliwe ze jest zasyfiala, ale to chociaz troche by sie nagrzala.... a tu nic... i jak juz wspomnialem po zciagnieciu przewodu miedzy elektrozaworem a ta rurka, ktora idzie do bloku silnika plyn lecial z tego zaworu, co znaczy ze przeplywa on przez nagrzewnice ale z jakiegos powodu nie leci z bloku a to wlasnie z bloku plynie na nagrzewnice... nie chce na razie tego rozbierac, bo nie wiem z czym mam doczynienia, czy to zwykla rurka czy jakis zawor w srodku jest... a zbliza sie zima... ogrzewanie sie przyda
#28
Napisano 02 czerwca 2009 - 17:07
Problem jak wyżej:
z bocznych kratek ciągle dobywa się ciepło (muszę je zamykać) bo regulacja na panelu nie reaguje. Środkowe jak to w mercedesie chuchają zawsze zimnym - całe szczęście.
Skorzystam z tego to co napisał Darul i Rob tylko na początek to gdzie się znajdują dokładnie te elektrozawory o których była mowa?
jeżeli nie pomoże to wiem że pod drewnianym panelem znajduje się nagrzewnica - czy to tam i no i jak ściągnąć kulturalnie ten panel?
z bocznych kratek ciągle dobywa się ciepło (muszę je zamykać) bo regulacja na panelu nie reaguje. Środkowe jak to w mercedesie chuchają zawsze zimnym - całe szczęście.
Skorzystam z tego to co napisał Darul i Rob tylko na początek to gdzie się znajdują dokładnie te elektrozawory o których była mowa?
jeżeli nie pomoże to wiem że pod drewnianym panelem znajduje się nagrzewnica - czy to tam i no i jak ściągnąć kulturalnie ten panel?
#29
Napisano 02 czerwca 2009 - 18:28
grzesiek-mr napisał:
na początek to gdzie się znajdują dokładnie te elektrozawory
Pokrętło temperatury na min i sprawdź czy dochodzi do elektrozaworu napięcie.
#30
Napisano 02 czerwca 2009 - 19:03
A do wyjęcia nagrzewnicy trzeba wyjąć całą deskę rozdzielczą - nie wiem, kto Cię wprowadził w błąd.
Poza tym nie wiem, po co chcesz ją wyciągać - skoro grzeje?
Poza tym nie wiem, po co chcesz ją wyciągać - skoro grzeje?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w201] Ogrzewanie kabiny - nie grzeje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
[w201] czasem nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bartekkap |
|