[w210] tatex 2.9D Turbo '98
#21
Napisano 20 lipca 2016 - 10:12
#22
Napisano 20 lipca 2016 - 12:09
#24
Napisano 20 lipca 2016 - 13:36
Użytkownik majsterus dnia 20 lipca 2016 - 10:12 napisał
Jeżeli uważasz, że wyrażone głośno wątpliwości dotyczące sensowności naprawy tak rozległych uszkodzeń spowodowanych przez podatność na korozję to "hejt" (jak ja nie lubię tej całej internetowej "nowomowy"), to chyba pora przeprowadzić aktualizację słownika.
#25 Gość_klisza_
Napisano 20 lipca 2016 - 14:16
*mówię tu o egzemplarzach kosztujących tyle albo mniej, co W124 w fajnym stanie. Owszem, widziałem i jeździłem też takimi, które nie są wytelepane i pognite (szukałem tak z 2-3 lata temu E430 i oglądałem kilka) - no ale za to auto trzeba zapłacić, a raczej przepłacić. Jakbym miał wydać 30k na 210, to bym dołożył do 211.
Reasumując - wydasz kupę siana na naprawę (bo jak już łatać i malować, to po całości), konserwację - za tyle mógłbyś kupić coś bez kombinowanego wyposażenia i z mniejszym przelotem.
Na plus 210-tek - automaty mają 5 biegów i są lepsze niż te w 124, auto jest lepiej wygłuszone, w polifcie można otworzyć bagażnik sedana z przycisku w kluczyku. Ot takie bajery. Nadal wolę S124 a przygodę z okiem uważam za ciekawy epizod, coś jak ze starymi Martensami made in UK i późniejszymi made in Indonesia, wyglądają spoko ale po roku podeszwa dziurawa.
#26
Napisano 20 lipca 2016 - 14:47
Kolega kupił oko z 1996 roku z dieslem 3.0 - dał 2,5k, bo "auto miało fajne felgi"... Wsadził już ponad 5k a nie dotknął jeszcze blachy auto dalej jest warte max. 2,5k a blachy z każdym dniem mniej...
Użytkownik golas9 edytował ten post 20 lipca 2016 - 14:47
#27 Gość_klisza_
Napisano 20 lipca 2016 - 15:01
#28
Napisano 20 lipca 2016 - 15:23
Nie złość się tatex, nikt tu się nie śmieje bo to wina niskiej jakości MB z tamtych lat, po prostu staramy się Tobie jakoś pomóc zdalnie.
#29
Napisano 24 lipca 2016 - 09:14
#30
Napisano 25 lipca 2016 - 04:24
Użytkownik carl00s dnia 19 lipca 2016 - 19:37 napisał
Użytkownik wojtek81 dnia 19 lipca 2016 - 21:58 napisał
Jak wszedłem pod samochód to zobaczyłem "baranka" na całej powierzchni podłogi... Miałem go odłubywać ???
Najlepsze jest to, że jak dwa tygodnie temu pokazałem te ostanie zdjęcia w telefonie poprzedniemu jej właścicielowi to ten mało zawału nie dostał... autentycznie... pokazał mi fakturę z 2010 roku za konserwację podwozia... mało tego że pewien su...syn nieźle go skasował za trwającą 5 dni "konserwację" , to jeszcze "zużył do niej" dużą butlę jakiegoś dość drogiego środka konserwującego (nie pamięta nazwy), którą zakupił ten poprzedni właściciel...
A stan faktyczny jest taki, że pod tym "barankiem" (który po lekkim potraktowaniu karcherem sam odchodził całymi płatami prawie) nic nie było, żadnego śladu konserwacji...
Obecna "diagnoza" z fachowych ust blacharza: "...ten samochód nigdy nie widział grama ani mililitra żadnej konserwacji - oprócz fabrycznej..."
Użytkownik carl00s dnia 19 lipca 2016 - 19:37 napisał
Użytkownik inutile dnia 20 lipca 2016 - 15:23 napisał
W sumie nie jest tragicznie beznadziejnie, a mechanicznie nawet dość dobrze...
Rudej zdecydowanie wypowiedziałem totalną wojnę globalną - kampania lipcowa w toku...
Żadnych reparaturek - nowe progi i wszystkie wstawki z rodzimej, ocynkowanej blachy, a potem coroczna kontrola i ewentualne uzupełnienie konserwacji w profilach zamkniętych... Nałożymy na nią takie "restrykcje" że nie ma takiej opcji... mam nadzieję
Użytkownik carl00s dnia 19 lipca 2016 - 19:37 napisał
Użytkownik majsterus dnia 19 lipca 2016 - 21:24 napisał
Użytkownik inutile dnia 19 lipca 2016 - 21:38 napisał
Użytkownik inutile dnia 19 lipca 2016 - 23:59 napisał
Użytkownik wojtek81 dnia 20 lipca 2016 - 07:44 napisał
Użytkownik w0jta5 dnia 20 lipca 2016 - 10:07 napisał
Użytkownik w0jta5 dnia 20 lipca 2016 - 10:07 napisał
Użytkownik majsterus dnia 20 lipca 2016 - 10:12 napisał
Użytkownik inutile dnia 20 lipca 2016 - 12:09 napisał
P.S.
Chorobę się leczy...
Użytkownik klisza dnia 20 lipca 2016 - 14:16 napisał
Na plus 210-tek - automaty mają 5 biegów i są lepsze niż te w 124, auto jest lepiej wygłuszone, w polifcie można otworzyć bagażnik sedana z przycisku w kluczyku. Ot takie bajery...
Użytkownik golas9 dnia 20 lipca 2016 - 14:47 napisał
Kolega kupił oko z 1996 roku z dieslem 3.0 - dał 2,5k, bo "auto miało fajne felgi"... Wsadził już ponad 5k a nie dotknął jeszcze blachy auto dalej jest warte max. 2,5k a blachy z każdym dniem mniej...
Użytkownik inutile dnia 20 lipca 2016 - 15:23 napisał
Użytkownik Leon90 dnia 24 lipca 2016 - 09:14 napisał
Użytkownik tatex edytował ten post 25 lipca 2016 - 04:43
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
[W201] swap M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | Sivviutky |
|