Skocz do zawartości




- - - - -

[W203]200 Kompressor 163KM opinie + instalacja lpg


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   marifex


  • Postów: 45
  • Na forum od: 20 lis 2007
  • Miejscowość: Częstochowa

Napisano 25 kwietnia 2016 - 10:40

Witam
Mam możliwość zakupu MB W203 z silnikiem 200 Kompressor skrzynia manual z pierwszych lat produkcji 163KM. Obecnie jeżdżę BMW E39 520d 2001 rok po lifcie już 5 lat i też sobie ją bardzo chwalę.Zastanawiam się jednak nad MB bo jest to pewne auto z Niemiec (nie "kombinowane") mogę je kupić osobiście od I właściciela z oryginalnym przebiegiem około 220 tys km i myślę że w rozsądnej cenie ale to się dopiero okaże.
Nie wiem który jest to dokładnie silnik M111 produkowany do 2002 roku czy M271 produkowany od 2002 roku co możecie mi powiedzieć o tych jednostkach napędowych. Jak ma się sprawa z ich trwałością a tym samym awaryjnością czy te silniki maja jakieś słabe strony itp. Dotychczas jeździłem dieslami.
W swojej "karierze" miałem jednego MB W201 200D bardzo dobrze go wspominam ale jest to całkiem inna epoka niż W203.
Z racji posiadania w W203 silnika benzynowego chciałbym go zagazować, czytałem o spalaniu rzędu 13-15l w mieście moim zdaniem jest to dużo dlatego tylko LPG i tutaj moje pytanie jak się sprawdzają nowoczesne instalacje sekwencyjne w tych silnikach i czy ktoś ma jakiś dobry kontakt do sprawdzonego gazownika najlepiej w woj. śląskim.

Druga pytanie dotyczy samej eksploatacji tych modeli mercedesa ich awaryjności, kosztów utrzymania, dostęp zamienników itp. Osobiście uważam że koszty są zbliżone do BMW dlatego myślę że nie powinno mnie nic zaskoczyć ale chciałem usłyszeć opinie właścicieli.
Co w ogóle myślicie o takiej przesiadce z E39 na W203 auta są z podobnych roczników wiadomo że różnią się segmentem zaletą MB jest mocniejszy silnik ale gorsza "blacha", jak wygląda jakość wykończenia czy coś wam przeszkadza w waszych W203 czy na coś trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Będę wdzięczny za opinie

Pozdrawiam

Użytkownik marifex edytował ten post 25 kwietnia 2016 - 10:40




#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 kwietnia 2016 - 15:56

m111 to trwała i sprawdzona jednostka w przeciwieństwie do m271, który ma straszne problemy z trwałością rozrządu.

#3 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 25 kwietnia 2016 - 20:15

Słyszałem ,że do kompresorów ,turbo,lpg nie jest najlepszym rozwiązaniem,oczywiście zakładają .

#4 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 kwietnia 2016 - 21:38

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 25 kwietnia 2016 - 20:15 napisał

Słyszałem ,że do kompresorów ,turbo,lpg nie jest najlepszym rozwiązaniem,oczywiście zakładają .
Niestety, już od bardzo dawna mit.








Podobne tematy Zwiń