Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] Nie działa pompowany fotel zagłówki i klamka


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 01 maja 2016 - 16:35

Witam mam problem z pneumatyką konkretnie nie działa pompowany fotel kierowcy (tylko ten jest pompowany) klamka bagażnika i opuszczane zagłówki . Działają antenki cofania i centralny zamek . Problem jest o tyle dziwny że rozebrałem pompke i jest wsio ok sprawdziłem szczelność i też wszędzie jest . Po podłączeniu fotela pod kruciec antenek fotel po wrzuceniu wstecznego się pompuje tak samo klamka po podłączeniu pod kruciec antenek i wrzuceniu wstecznego się wysuwa i po zmianie biegu chowa się. Jakieś sugestie gdzie i co sprawdzać ? Do pompki jest podłączona jedna szeroka wtyczka, są miejsca jeszcze na dwie mniejsze . Pompka Boscha



#2 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 02 maja 2016 - 21:09

panowie nikt nic nie wie ? Cały czas szukam i czytam co do klamki to doczytałem gdzieś że pompka powinna dostawać jakiś sygnał z krańcówki . Wiecie gdzie ona jest który to pin ? Macie może jakiś opis styków pompki ?

#3 Offline   Goly_Oi


  • Postów: 361
  • Na forum od: 07 sie 2013
  • Miejscowość: Jamajka
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 3,5 td 1994 cip na 200 koni
  • Inne auto:Opel omega 2,5 td 1996

Napisano 16 maja 2016 - 08:37

Otwieramy tylną kanapę i sprawdzamy czy króćce od pompki są one podpisane różnymi literami jeżeli posiada się książkę łatwo można znaleźć od którego co i gdzie idzie. Jeżeli nie to dmuchamy po kolei. Jeżeli nie działają nawet za pomocą dmuchania ustami dobrze jest dmuchnąć pompką rowerową. Jeżeli dmucha się w rurkę a ona się nie nabija (tak jakby na drugim końcu była ściągnięta lub po prostu nie założona to już naświetla delikatnie sytuacje) można również wziąć palacza który wciągnie dym z fajury i dmuchnie w rurki może jakimś cudem znajdzie się pęknięcie w rurce. Pompka działa w taki sposób, że gdy wydarzy się jakaś sytuacja typu zatnie się zamek bagażnika to wtedy wyłącza sekcję na przykład bagażnika i podpiętych rzeczy do niego (na przykład antenek albo zagłówków) wtedy reszta działa oprócz tej sekcji.

#4 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 16 maja 2016 - 20:54

Goły_Oi czytałeś to co pisałem? Wszędzie jest szczelność! Np klamka się wysuwa po dmuchnueciu i chowa po zaciągnięciu . fotel się pompuje po dmuchnieciu....

#5 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 09 czerwca 2016 - 19:42

Nikt nic nie jest w stanie napisać ? Czy gdzie jest jakiś schemat elektryczny ? Przecież muszą iść jakieś sygnały do klamki np

#6 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 09 czerwca 2016 - 20:25

Proszę o scalenie-----
Panowie nie dało mi spokoju to co jest.... odłączyłem na godzine akumulator a nuż widelec pomoże przy okazji chciałem jeszcze sprawdzić jakiś bezpiecznik w bagażniku który niby za to odpowiada (jakiś f9) no i okazało się (niewiem jak to wcześniej przegapiłem) że winowajcą za zagłówki i pompowany fotel był bezpecznik nr 3 (20A) a właściwie jego brak ... Niestety dalej pozostaje brak sygnału do wysunięcia klamki. Gdzie szukać?? Po podłączeniu klamki w inne miejsce elegancko się wysuwa i chowa brak jakiej kolwiek nawet najmniejszej nie szczelności. Więc pompka nie dostaje sygnału . Gdzie on jest ? Dodam że lamki się zapalają .








Podobne tematy Zwiń