Skocz do zawartości




[W201] anemik96 2.0E 1990


155 odpowiedzi w tym temacie

#141 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 16 czerwca 2017 - 20:22

Zainteresowała mnie ta plukanka,co to za specyfik,jaki koszt?



#142 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 czerwca 2017 - 21:02

MA proffesional Radiator degreaser. Co do kosztu to nie pamiętam. Razem z płynami do chłodnicy wyszło mi 75zl chyba. Pewnie ok 20zl to kosztowało. Dało rade całkiem nieźle,

#143 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 16 czerwca 2017 - 21:04

Akra jest słaba, Jan Pro jest dużo lepszy, za to Tenzi do tirów żre wszystko :D

#144 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 czerwca 2017 - 21:28

Akra jest taka delikatna. Jakbym chciał coś mocnego to mam dostęp do dimera. Do tej pory jeszcze nic mu się nie przeciwstawiło :)

#145 Offline   Zeghver


  • Postów: 37
  • Na forum od: 20 maj 2014
  • Miejscowość: Siedlce
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 czerwca 2017 - 21:08

Ładnie działasz przy tym mieciu. Podziwiam. A co do uszczelki tylnej szyby to mam ten sam problem. Nie wiesz czy uszczelki do tej szyby są dostępne nowe, poza aso?
W zakładzie od szyb powiedzieli, że nie ma i mogą co najwyżej posmarować jakimś uszczelniaczem do szyb, ale nie takim zwykłym, tylko takim który po wyschnięciu cały czas ma konsystencje taką płynno ciągnącą jakby niewyschnięty sylikon. Nie wiem jak to sie nazywa i czy tak powinno sie robić na stare uszczelki?

#146 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 czerwca 2017 - 21:16

To jest takie trochę drutowanie. Najlepiej by było wyciągnąć szybę, naprawić blachę pod nią i dopiero założyć szybę z nową uszczelka. Wtedy można pomyśleć żeby zabezpieczyć takim silikonem.
Chociaż swojego czasu też nad tym myślałem, tylko zastanawiam się jak to się będzie trzymać :)

#147 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 18 czerwca 2017 - 08:53

Przy tylnej szybie zostaje tylko użyć takiego właśnie uszczelniacza nie wkleicie tego na stałe tylko trzeba pamiętać o jednym należy dokładnie wyczyścić i ramę karoserii i bardzo dokładnie samą uszczelkę wtedy napchać tego śuwaksu a i to nie gwarantuje sukcesu jeśli coś spierdzielicie i nie kupujcie jakiegoś najtańszego dziadostwa bo zacznie zaraz się kruszyć i znowu przeciekać

#148 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 czerwca 2017 - 09:56

Zawsze zamiast robić samemu można to oddać do facetów którzy zajmują się takim uszczelnianiem szyb. Szukałem tego u siebie w mieście, koszt ok 100zl. A wydaje mi się że lepiej oddać do kogoś kto już to robił :) Tylko nie wiem czy oddać im to żeby teraz uszczelnili szybę czy tak czy siak ją wyciągać i przy osadzaniu dopiero zalać tym uszczelnieniem

Użytkownik anemik96 edytował ten post 18 czerwca 2017 - 09:59


#149 Offline   maciejd


  • Postów: 753
  • Na forum od: 03 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Clio, Laguna, 2x Transit, Żuk

Napisano 18 czerwca 2017 - 11:04

Wyświetl postUżytkownik anemik96 dnia 17 czerwca 2017 - 21:16 napisał

To jest takie trochę drutowanie. Najlepiej by było wyciągnąć szybę, naprawić blachę pod nią i dopiero założyć szybę z nową uszczelka. Wtedy można pomyśleć żeby zabezpieczyć takim silikonem.
Chociaż swojego czasu też nad tym myślałem, tylko zastanawiam się jak to się będzie trzymać
Jak po bożemu się ogarnie rant pod szybą i dasz nową uszczelkę, to kombinowanie z uszczelnieniami ma umiarkowany sens wtedy. Tyle że koszty przewyższą wtedy znacznie wspomniane tu gdzieś 100PLN za zapaćkanie silikonem na to, co jest teraz.
Co warto zrobić? No to zależy, jak długo i po co chce się samochód mieć ;)

#150 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 czerwca 2017 - 12:09

Wychodzę z założenia, że jak robić to już tak dobrze jak się da. Może wiecie ile trzeba by szykować na taką operacje wyciągania szyby, regeneracji rantu i wkładki na nowo?








Podobne tematy Zwiń